2010年4月12日 星期一

順順利利既星期一 :]

哈哈好眼訓呀~不過今日都尚算順利~上個禮拜頭痛完呢….就輪到胃痛喎….我估計左幾日….應該係我之前頭痛食既消炎止痛藥太勁…..就搞到咁喇……但係好得意喎….佢成日都係我就醒既時候先痛架喎……其他時間就唔係太痛…….今日都仲痛緊…我諗我真係要去買藥食喇哈哈~好開心呀星期五諗住好苦惱咁做功課….點知番到屋企….有兩個好勁既同學做哂~跟住星期六日又走下堂咁….好快咁就過左呢個番學週喇~要等既….就係等呢個禮拜番埋工….要去台灣喇~



星期一喎….送d令人開心既野俾大家呀~



可愛的bb豬一大個~~你真係好得意呀….我好鐘意同d古古惑惑既bb玩~~



另一鐘意既小朋友類型…就係可以笑到變腰果眼既小朋友~


呢個世界有多d笑到變腰果眼既小朋友…..都會變得和諧一d~







我真係好鐘意同你地一齊番晏既感覺….

唔知點解呢?

希望我地個更唔會散啦~唯一既安慰~~

仲有五日咋~~

台灣台灣台灣台灣

我要來喇~

沒有留言:

張貼留言