2009年5月18日 星期一

好員工的表揚信:]

今日真係蠻開心既一日…..因為我……我現兜兜咁收到一封表揚信呢~叔叔話我個樣好開心….令到佢今次有一個美好既回憶….話好少有人做野可以做得好似我個樣咁開心………乜我真係咁令人難忘咩~~哈哈……..但最後叔叔哥句:希望你唔好咁快升職啦…..如果唔係好快呢度就會無左你…下..唔係卦?!點都好….雖然誇張左d…都好多謝叔叔你呢~



上個禮拜四又去左搵marco….拉一拉直同修修我d頭髮….仲騙左兩個少女同左我一齊去呢……搞左一大輪….仲買左d野食去左探阿柏…..搵柏仔同我地一齊食….期間小貞上左黎一齊探柏仔…佢由起初好驚…到最後佢都讚柏仔好乖呀~好開心…..仲踏出佢第一步….同柏仔影左張合照(柏仔咁乖望鏡頭係因為我攞住一d好吸引佢既野食咋)……不過小貞今日病左呀….希望佢快d好番啦…..繼續崩崩跳跳咁~




星期五好乖咁無出到街同媽媽係屋企食蟹…..星期六同毛寶去左venetian買左件衫同頂帽…….

星期日最慘……要做功課………………………….



不過唔緊要啦…….仲有六日……日本我黎喇….我放假喇~

希望日本好天啦!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言