2009年5月12日 星期二

牛年馬月

今日過得都幾ok喎….唔係唔多野做..只係….心情可以既時候…做起野上黎都會起勁d~做做下野時仲同小貞&da講:我好想食牛腩面+咖哩汁呀…..好肚餓…………….引得其餘兩人都流口水呢~…….很不爽的一件事…就係我俾老野…話我係老坑………….我係老坑………好~



牛年馬月….上次既韓中美食事件之後….我地終於去左同一條街…叫首爾既韓餐度食喇~….價錢都係中等架喇…不過d野好味過上一次好多……….不過我就覺得d前菜都係李家好食囉





叫左個海鮮炒粉絲..仲有個石煱飯……兩樣都ok~




仲叫左個牛肉煱…..都幾多牛肉喎….個湯有埋蔬菜牛肉味好好飲~




星期六我好辛苦先出到門口去番學….真係好辛苦….又頭痛….又肚痛又嘔……….番到學校….食飽野坐左一陣就訓左lu~訓醒左之後…………阿sir就傳左張津巴布韋既銀紙過我地睇下…..前排睇雜誌話佢地既通漲率達到120%………華….買包米都要帶幾舊錢出街………….睇佢個面額仲得人驚囉~


簡直就係嚇死人呀…..我連數都未識數………..如果我住係哥度…買支水應該要一萬億以上~真好…見識過



番學真係好悶呀…尤其星期六日….好虛耗光陰….不過好開心星期日中午食完飯時行番學見到佢….我一路跟住佢地呢~好得意呀隻貴婦狗…毛寶話佢好似無著衫但又著住鞋咁…..我就係咁望住佢….因為佢著鞋搞到d毛毛突哂出黎




佢地兩個仲多次俾佢主人拉到凌空飛起跑…好kawaii~我地仲跟蹤左佢地好耐……直到無得再跟先至分開~




好咯好咯….仲有………..13日…….

日本之旅就要開始喇…

我要開始準備心情喇~

沒有留言:

張貼留言