2009年5月10日 星期日

笑面虎

偷下偷懶咁…又上番黎寫下野咁……..我覺得…..呢個禮拜有d難過……過得好慢…尤其係番學既時候…..時間就過得愈黎愈慢………唉~我會俾心機挨到畢業!!!因為我想無憂無慮咁……….去旅行~去玩……唔使再顧住番學d野…….我就係咁…無目標…..只想開心的玩~



依家先整番上個禮拜日同karen慶祝生日d相上黎…原因….我懶囉….我地去左一間叫笑面府既私房菜度食….係海擎天斜對面既………….又幾好味喎……..係度等緊sasa黎既時候….突然間佢就出現左喇


呢張相影得佢唔係幾好睇…..事實上…我影左三張….每張都係見牙唔見眼……呢張已經係最好….佢地稱我呢個行為叫狗仔隊….同佢同行既除左佢老公同兩個女之外…..仲有向佐&佢既緋聞女友race….睇黎八卦雜誌有時都幾可信呀~




我地有五個人食……叫左都ok多野食…介紹下先~

第一味就有呢個柚子沙律聖子王….華….好正囉…..個聖子王呀…..佢整得好好味呀…唔知佢撈左d咩…淨係知有生洋蔥啦..橄欖油咁囉…食完個口雖然臭臭地…但臭得有價值~個柚子沙律都ok!據elsa講..呢個絕對唔係一個cheap碌柚




第二個前菜係我成晚既最愛-法式焗煱牛…加面包點佢d汁..華~




第三個係露仙最愛—-炒雜goo




好特別呀…係朱古力咖喱雞….用朱古力黎代替糖….食唔出有朱古力味…..但我同毛寶認為……好正……尤其個汁撈飯食時…….下面哥個係焗蟹肉天使面…….我認為都唔錯~佢真係俾哂一隻蟹d肉俾你….真係超足肉呢~




最後的係香蕉雪糕撻…又凍又熱正呀我覺得..好香蕉味呢~




今天母親節….由於要番學…加上佢地又太早食飯….所以佢地打包俾我食…..雖然無同媽媽食到飯…但係都希望佢母親節快樂~

沒有留言:

張貼留言