2009年2月9日 星期一

一期一會之火煱篇

真係估唔到今日咁奶野………………做到short哂囉………..完全唔能夠阻止熱情的他們~…………



星期六日都要番學都真係無咩好講囉…..想死呀…..好悶….又俾人串……唉…唯一開心就係星期六放左學之後約左d中學同學仔一齊出黎打邊爐…..哈哈…….傾到傻左…佢地仲係同以前一樣咁搞笑囉…..超開心….又已經約好左下一次既見面時間lu~今日我打埋俾ron同飛鴻約實佢地!!仲俾佢地笑使唔使咁早約定…..哈哈….點知你地會唔會貴人事忙喎……….下次係去食泰國野呢….仲會一齊去唱k….我超期待呢~應該比起今次仲會多四個人去呢~



真係好耐好耐無見過你地喇~好掛住以前係學校時d搞笑野呀……依家唔係唔會係公司識到d好朋友….但同以前係學校…係唔同呢~







我的同學仔有…….ho b(我都係鐘意咁叫你多d)……mansi…..海bee……..sylvia(呢個名好唔慣呀….都係中文名襯你多d)…….







仲有的表妹kate呢……不過都係各有各忙….好少見




還有mandy呢~初一同學…..不過會好似一家人咁~




哈哈….我真係無影過d咁少女既相呀!!kate可以記得哂邊對鞋打邊對鞋囉…….十級犀利….我淨係記得自己可對咋





我d fuji好少會有咁多人係度呢哈哈~好似鴨妹都無咁多人影過呀




其實同佢地見下面都幾開心架…大家講下近況..又講下工作…又講下舊時番學d野….真係老喇….要學人懷念過去

沒有留言:

張貼留言