2009年2月14日 星期六

情人節花花

今日放工…好攰….番到屋企坐左陣….又出去…….竟然係情人節前一日俾我收到花花~…..雖然係一束友誼之花….但已經令我開心左好耐….因為係朋友仔自己整架~我唔鐘意收花…但係咁有心思既花花…我好鐘意呀!!



好靚呀好靚呀…….果然是美勞高手呢!呢d收多幾次都唔怕啦





裝住d花花哥隻杯之前都話好襯我呀…同我一樣咁浮誇呀嘛…….隻杯會令人誤會好似帶左一隻大鑽戒咁架好搞笑呢…….




狀甚欣賞花束之下被人影低(其實係我逼人幫我影哈哈)




送花人開估囉……就是毛毛球呀….哈哈哈多謝你呀




呢d花叫做桔梗花…我上網查過佢既花語係:柔情..順從..誠實…貞實的愛….



有意思有意思….但願我會做到桔梗花……….

沒有留言:

張貼留言