2009年2月22日 星期日

實用眼罩~

呢個禮拜一係就喉嚨痛….一係就咳到痴肺……….好辛苦先挨到去星期五咋……但係又咁快到星期一喇………..噢…..好難受呀……….



星期六去左g g屋企打下麻雀…打下邊爐咁…好開心……王子整野食真係好叻呢~搞到我又食左好多野呀哈哈~~



今日本身諗住唔出街既…..但係sasa黎到搵我咁就出下街食飯啦…去左音樂豆..因為有人話要學陳豪品嚐咖啡真味喎….好可惜有人叫左double expresso…..噢..原來有人飲開奶啡的……….哈哈…..做唔成陳豪喇~





今日既中午飯…最愛最愛的香橙蜜和海南雞蛋包飯….好正




心很痛又使一pat錢去買護膚品………下個月又要使一pat錢去旅行….再下個月又到媽媽生日了……根本無錢儲….財來財去…….糧頭和糧尾根本就係一秒間既事…..噢………….今日買既野之中………最鐘意就係呢個眼罩……….不過我唔係遮光用…估下我用黎做乜?


哈哈….係驚夜晚訓教有蚊咬我隻眼所以帶黎防蚊架yeah~咁都俾我諗到喎…我好叻呀!!!!



希望明天危天行哥科順順利利啦…過埋呢科就過左第一個sem架喇……..好想休息下呀

沒有留言:

張貼留言