2009年2月1日 星期日

金都春茗自助餐

成十二點幾先起身…..好辛苦咁刷牙洗面化好妝後…見到自己個妝化得唔係咁好又落左佢……搞黎搞去成三點先出門口……行過諗住食海南雞飯點知見到臭仔柏係騎樓……同埋一個工人一齊(後來先知佢係欣欣杯)…….見阿杯係屋企我地就買左野食上去佢度食諗住同柏仔玩下…..點知阿柏超臭…原因係因為媽媽去左旅行無人幫佢沖涼…好慘…下晏仲同佢去左跑跑…..有d瘀野發生左……至於有幾瘀就遲d再同大家講喇……..不過今日同柏仔好開心呢~



同佢玩完一輪之後……….夜晚就過左氹仔金都酒店食公司春茗飯……………….但係………………….d野好難食呀~~~~我都好似未食過自助餐咁難食囉………..噢…….前兩年去食都唔係咁既…….



我地遲左成個鐘先去到…個原因就唔好講喇……我地仲攞緊野食時…..同事已經紛紛離去呢…真無癮呀….仲以為d男子組會有好精彩既下場….點知又無





andy呢個回眸一笑好有收藏價值呢~




又係噚日哥個好殘既少女(我)同一個好青春既少女留影




強迫andy同我影相…..唔知佢內心係咪好難受呢?




所以話靚仔係無人覺得多架…..再黎多張啦




其實成日都唔係太敢用太多閃燈….因為太樣殘..遠鏡還可以




噢….這個是…..重慶林峰呢~我要求他同我合照…動作比我還kawaii




同事們都走光光…..只餘下我們幾個同幫我地影相既miguel哥




我就無乜所謂…..d野難唔難食都係咁……難為了小貞…因為要駕車嘛……好慘…謝謝你車我

沒有留言:

張貼留言