2021年4月10日 星期六

九州自駕遊之旅2019-10-09第四天Part 4(晴天)

上上星期日....一早起身陪人有野搞...勁眼瞓....祝你呢壇野順順利利~...中午食左間唔好食既越南餐~...之後番屋企睇左陣電視要訓下午覺...咁短既下午覺我都發夢見到bright XXD...........上星期一...今個禮拜D實習生走哂...又輪番我做哥個崗位...今朝勁忙...學得一個泰文生字添XXXXD...夜晚食飽飽睇住brightwin兩個仔仔一路睇一路做運動~......上星期二...今日獲得新技能~就係我又為brightwin兩個仔仔發癲...要買佢地劇入面對波衫公仔...所以叫同事教我玩泰國集運XXXXXXD...新技能get~......上星期三...放工攰得不像話...但放工後睇到兩個仔仔啲片...開始睇第三次佢地套劇XXD....又有活力番XXD......上星期四...番工爆攰...啲小朋友早我地一日放假...湧哂黎~...放工去左食密利拿.....好喇~終於開始放假喇~..呢個復活節假同新年一樣放咁多~~大拿拿有5日~~(其實係連埋清明一齊放).....上星期五....中午訓到夠起身食杯麵....做家務...夜晚同左媽媽出街食.....上星期六...起身中午等毛寶收工去食xina cafe....睇盤栽....行一陣已經成頭汗....番屋企抖抖....夜晚痴痴貢......星期日...中午食氹仔千笹...再買咖啡呀蛋糕呀上人地新屋參觀~.....之後又行下ikea呀~再衝去威尼斯人車展....夜晚食左黑沙fernando~我大慨10年無食過.....星期一....好開心...仲係假期....中午買左野食去探臭蜆...隻豬子真係好可愛~....夜晚痴痴貢.......星期二....起身媽媽煮牛肉麵~fika完睇左套戲....然後做運動...然後晚飯在家吃.....Brightwin兩隻仔前幾日做野既地方有人確診....目前居家隔離中...好想念這對CP...希望佢兩個無事啦~~.......星期三...放左5日假番工...好攰呀喂~~積左5日既野無壞機又剩~~~.......星期四...噚晚掛住睇bright與win既interview搞到夜訓....但今日又鬼屎咁多野做...搞到我勁攰~~....但我都有飯後運動~棒~~......星期五....今日心情好靚~~因為周五了~~放左工去左食Lofi牡丹蝦飯~~....星期六...明知正日清明會多人~所以揀左今日去拜老豆~但今日勁大風~燒D衣包時D灰散落四周....我成個頭都係衣包D灰...勁似愛回家哥個頭皮XXXXD......然後去左食文華東方個御苑餐廳...勁耐無去~佢以前係頭盤好食過主菜....依家竟然好食過頭盤~~~之前好鐘意食哥個鱈魚同之前一樣咁好食~我好感動~......但杯啡麻麻~.....夜晚會去同菓子軒慶生~~~呢個小子又大一歲了~



2019/10/09
Day 4---Part 4(日本,九州,大分縣,由布市 Japan,Kyushu,Ōita Ken,Yufu Shi->熊本縣,阿蘇郡 Kumamoto,Aso Gun->菊池市 Kikuchi Shi->大分縣,日田市 Ōita Ken,Hita Shi)

影完間房就出去行行~行下佢其他設備~



天氣好好呀~




行出旅館佢有膠拖借~你硬係唔可以揀對正常D著XXXXXXD係要搶小童鞋著到小腳症咁





係館外佢地有個梅酒工場叫梅酒藏~~行過頭先車經過哥個迴旋處就見到~




好大~除左梅酒~仲有其他伴手禮賣~





有好多好多唔同既梅酒~仲有支令和元年既梅酒~






呢支!!!竟然俾我見到!!呢支係之前哥次同杯既台北之旅食哥餐壽喜燒時...我好鐘意既梅酒!!...哥時餐廳叫150hkd一杯...1,000hkd一支.....呢度只係賣3,667円=260.4hkd!!好平呀!!我當初懶!無係日本抬番黎!!我依家見到澳門賣600幾一支!!我個人就係衰懶!





呢度除左有梅酒賣之外佢仲有自釀梅酒既地方~~~利害~





佢仲有個俾住客預訂既自釀梅酒體驗~~呢個幾好~~我其實想試~不過又唔想帶住支重甸甸既梅酒走XXXXD好煩呀我~





行另一個入口番旅館~似唔似千與千尋~




咦~乜你原來有買野架XXXD我都唔記得你買左D咩~




番到房又嘆下先~望住個靚景嘆陣啡先~野飲好大方~但間房真係一粒零食都無~




飲飽又做少少館內參觀~頭先一入黎介紹既pillow gallery~





佢地仲有個area俾小朋友玩~~都係木製的~






仲有個向山景既gym room~~對住都做得精神d~(但我才不想住溫泉旅館做運動XXXD)





重頭戲梗係浸溫泉啦~佢有兩個溫泉...一個緑宝一個青軸....男女湯每日交換~入去前記得睇清楚去男湯定女湯~




我地係靚既女仔~所以我地去女湯~今日女湯係緑宝~





(官網圖片)由於入面唔影得相啦~所以去左官網搵D圖片俾大家睇睇~大浴場實唔少得啦~佢仲有個溫泉有蓋既...有D好似曬太陽咁既櫈俾你訓住浸...向山~哥日日落去浸....好靚~





仲有個露天風呂~仲有桑拿房~




仲有一樣特別!有個活盤浴....下面墊哂D熱既陶粒...訓上去促進血液循環~




仲有教你要點做~第一次去溫泉旅館有呢個~幾新鮮~同埋幾熱XXXD....重點都係叫你記得補充水份啦~




番上房放低D野~順便影下我地又著到套浴衣核核突突既樣~XXD




落一樓餐廳"白加賀"食飯~




有個室~~~





是晚餐牌~




1.食前酒...好靚~一高一低酒杯~高酒杯好靚~分別係一年熟成同三年熟成晚既梅酒~...一年同三年個味真係有差~三年哥款好濃香~(濃香唔係你形容咖啡既專有名詞黎既咩~用落梅酒度都得架~).....不過就咁飲其實好甜~






2.先付と前菜-秋の味覚....乜都有D~幾好~....佢張餐紙好靚~好山水畫feel~令D野食更靚~





我地另外叫左兩杯野飲~係用梅酒整既sparkling cocktail~叫Ume...600円(稅込)=42.6hkd...用3年熟成梅酒整既~唔貴不過我覺得一般~




然後吸物同造里一齊上~




3.吸物-秋の土瓶椀...熱辣辣清清地幾好~





4.造里-旬の鮮魚....有間八..天然白身..鮪..烏賊.....ok啦~





5.燒物....正呀~~最鐘意燒小魚~~




6.蓋物-唔個乜野芋万頭....我覺得麻麻~因為我唔鐘意個質感好phere既野~





7.洋皿-有國產牛有馬肉....好好味~~




8.鍋.....望下張餐牌...係鴨肉!!!好驚喜!!好好味!!毛寶仲話我燙得塊肉好好味~~~生熟度剛好~






9.香の物...呢個時候上飯同漬物真係一流~鴨肉同飯都好配~




10.甜品....唔....朱古力蛋糕我唔好XXXXD...左邊哥杯勁似酸梅湯XXXD




呢餐幾正~估唔到有馬肉同鴨肉食~好好味~




夜晚再經大堂番房~個酒吧開喇~D酒出哂黎喇~毛寶:仲要唔要飲番杯~....我:唔喇~好飽~




華~幾俾面呀~有影哂D野食~證明佢都幾滿意~









唔知會唔會有人同我一樣咁花痴~
前幾日我睇左個Bright既訪問...
佢話佢最鐘意既咖啡係走糖既美式咖啡~
然後最鐘意既愛情片係About Time....
呢兩樣喜好同我一模一樣~~~~~~~~
然後我又覺得同佢有左連繫......................
痴線到........................



2021/04/10的開心事:
食左個好食既午餐~

10 則留言:

  1. 放完幾日假再番工真係好惨,我至少要两日才適應番,lol

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都要XXXXXXD
      完全心情係離魂狀態XXXXD

      刪除
  2. 小童鞋又好似啱啱好著得落...
    綠寶同青軸D水唔同色,個名就係咁黎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實突左少少出黎XXXXD好似酸XXXXXD
      我又唔知喎~另一個我無入~

      刪除
  3. 馬肉我試過一次就嘛嘛,可能煮法唔同
    酒店個景真係一讚再讚,住耐啲,對住個景發呆,洗滌心靈,諗起都正

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得熟既馬肉好食過生食~~
      住得耐又可能覺得悶..仲有破產~

      刪除
  4. 祝大家2Ѽ21時刻╠╣aΡpy開心萬事得🎈

    回覆刪除
  5. 你呢次旅行好似全程都不停食🤣🤣
    唔知馬肉係咩味既呢🤔🤔好想試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 去旅行就係咁架喇~
      肉味濃~XXXD唔識形容XXXXD

      刪除