2020年9月12日 星期六

狂歡三寶台北快閃瘋食之旅2019-06-07第一天Part 2(天晴)

星期日....中午食烏冬...fika然後做家務...下午茶煎日式年糕配煉奶...夜晚在家吃.....飯後睇左the green mile...真係估唔到劇情係咁....好睇.......星期一...今日過得幾好~又唔算太多野做~所以今晚飲少少梅酒開心下~~......星期二...一早起身見到落勁大雨....個天黑過我放工番屋企....通常落雨個人會灰少少既...但今日無...我覺得好似去左冰島XXD.......星期三....今日出門口有少少陽光...覺得好舒服....今晚食飽又自己做少少運動XXD希望今次唔好又玩round我自己XXD........星期四....估到你啦~教師節丫嘛~實多野做~幾鬼多屁孩呀~大部份都有禮貌既~我心感安慰~遇到個又唔可愛又無家教既真係陰功~明明5歲左右既小孩會得人歡喜偏偏你就唔係囉XXXXD....雖然放工好攰~但食飽飽做左陣運動都幾舒服~.....星期五....今日工作算係悠悠閒咁過~同噚日教師節真係無得比~~放工去行左陣800伴....行超市掃掃貨~~之後就去左同我地唯三既大學同學去預祝毛寶既生日~~好衰架露仙讚人地塊面瘦左既我做番運動只係3日咋喎XXXD.....毛寶今年正日生日我已經訂左餐廳...間餐廳我都好期待!!!!!!.....星期六....中午去左試間新開既Cafe...叫Lofi....係同我最鐘意既啡bloom同一間公司~佢地杯iced black真係幾正~甜品也不錯~係主食差少少~....就係嘆緊啡時睇到仕燊ig話自己求婚成功!!!好興奮~~~.....食完野就行左陣買左陣野....然後番屋企做家務~好開心~~~今日做哂家務~~聽日可以玩成日~~夜晚痴痴貢~



2019/06/07
Day 1-Part 2(澳門 Macau->台灣,台北 Taiwan,Taipei)

頭先食壽喜燒食得勁飽~本身想坐的士....但想想還是走走去下一地點好了~行左大約15分鐘...我地說到達下一站....也是吃的喇~XXXXXD...這個也是軚泰選的~Woosaパンケーキ屋莎鬆餅屋......地址:台北市信義區忠孝東路四段553巷28號1樓(台北松菸店)....佢全台都有好多家分店~單單台北有3間...可以線上訂位...不過唔同分店可能訂位有少少唔同...有D假日只接受walk in....想去就自己上網睇睇~由於我地唔知幾點先至食完壽喜燒~所以我地就無訂位既~




要等位...但去到我地係排第一~大約只等了7-8分鐘左右~可接受~...其實店不算小~除了圖中的坐位...入面還有別的用餐區~我地被安排坐係一張大枱同其他人一齊坐~



呢度既王王王王牌!有寫真掛出黎添!就係號稱雲の鬆餅的美女~你以為又係哥D係日本開過黎既過江龍?呢間係正港台灣人既品牌!!總店係高雄~




超可愛的手繪餐牌~雲の鬆餅系列有超多口味~不過食呢種輕飄飄質感既鬆餅...其實我偏向食原味~....同埋佢呢間鬆餅屋還有鹹食....如果想一站過搞掂呢間都有令人飽肚既主餐...而且種類都幾多!又湯丼飯啦...咖喱飯啦...漢堡啦...意粉啦...仲有egg Benedict....可我對以上的餐點都不感興趣~所以只來試甜點~




伯爵紅茶(熱)..NT$110=28.3hkd....毛寶的~




岩鹽拿鐵...NT$160=41.3hkd(單點價)....如果你叫鬆餅系列的話....會附一杯NT$130=33.4hkd飲料....但我問店員如果點超過130的話是否補差價就可...店員:也沒關係~XXXXXD(老闆好像拿著刀子站你身後XXXXXXD)...好啦咁我照點喇XXXXD....這杯是軚泰的~單點價直逼澳門價~




美式義大利(冷).....NT$130=33.4hkd(單點價).....呢個我都係鬆餅系列附的飲料~不錯~




經典蜂蜜冰淇淋鬆餅....NT$260=66.8hkd(含飲料).....主角來了!!




厚厚的!呢個角度影少女好像有點色色的感覺...像拍少女裙底XXXXXD




超超超鬆軟~其實個質感就係梳乎厘質感~輕輕軟軟~很少女~配上蜜糖...大愛這口感跟味道~




因為有3個人...叫一個又好似唔夠咁...唯有叫多個...叫兩個又唔想選重覆啦~但另一個我地係餐牌看了幾遍....都唔知叫咩好...又唔想要太漏既口味(如抹茶呀...巧克力那些)....揀無可揀之下....就揀了莓果塔冰淇淋鬆餅....NT$360=92.5hkd(含飲料)....老實說....鬆餅還是那塊鬆餅...但莓果部份沒甚麼特別耶~(就個人口味而言)....而且價錢比心愛的蜂蜜貴差不多30hkd.....





我們長得那麼帥氣....不拍個照留念好像白過了~(XXXXXXD)




好啦~呢餐下午茶食左NT$833=214.1hkd...每人71.4hkd...唔算太貴~不過留意係有最低消費架~個人認為這邊的鬆餅是真的好吃~個人口味就覺得吃蜂蜜的那個就好了~




查實你站在屋莎...對面就是松山文創園區~好~又去行下誠品~





之後軚泰有野想買~去左某個商場~(但我忘了是那個商場XXXD)...買到佢想買既野之後....軚泰話想行文具店...所以就去左金興發生活百貨....地址:台北市中山區南京西路5-1號(南西門市)....中山站3號出口一出就見~




又野食又生活雜貨又文具....其實都幾多野買~





不過我大個女啦~唔使買文具~但我覺得台灣既文具店都有吸引位....就係生日卡!




又有大又有小~先幾蚊hkd一張...在那找?




最岩公子生日用~我當時買左一年份生日會既生日卡~幾好~雖然係細細張...但仲要整立體~招積~而且質地唔錯架~





離開金興發去搭捷運時沿路見到....呢間Fancl有啡飲XXXD最衰已是夜晚~唔係真係想試下~(或者會唔會有幫襯先有得試?)




好啦~番去酒店攞房先~今次都係住西門町既德立莊酒店(Hotel Midtown Richardson)....地址:台北市中正區秀山街4號...最近既地鐵站出口係西門町5號出口...其實出口好近酒店...可惜5號出口無扶手電梯...所以我成日都係同一邊既4號出口出XXXXD好懶唔想行樓梯XXXXD.....兩晚房價3,128.26hkd...每人每晚521.4hkd...咁貴個磨~無計啦...鬼叫我地鐘意公眾假期去台灣咩XXXXD...不過呢間硬係覺得佢有渠味....而且今次住哥間房行到超遠~希望下次(希望我地仲有得下次去旅行)...我地可以book第間(我次次都係咁講架XXXXXD次次都係我自己book番架XXXXD)





個花灑虧虧地....但我地已做好噹消毒同清潔....絕對唔想再換房XXXXD唯有接受....洗下塊面又再出街~




本身我就安排左要去食饒河街夜市(因為我好想食胡椒餅配冬瓜茶~)....但天氣太熱了~唔想去咁遠同係條街行黎行去咁食....所以直接cut左~改為本身係宵夜先食既程味珍意麵~地址:台北市萬華區西寧南路63號....開09:30-04:00...你無睇錯...由朝早開到凌晨XXXD....之前食過啦~酒店行過黎5分鐘je~




好~掛~住~鹵~味~(家陣程味珍d鹵味有抽真空包裝買番黎XXXD)




D鹵味睇岩就咁攞兜自夾夾夾俾佢整就得.....如果有其他飯麵湯想叫就剔紙仔




野飲係雪櫃自取完話聲佢知~我飲冷泡茶~




黎齊後....咦...係咪叫得有D多XXXXXD....又飯又麵又湯又野飲又鹵味....咁多野食先NT$570=146.5hkd...每人才48.8hkd!!叫人點樣可以唔愛台灣?!?!我真係好鐘意食佢個蘿蔔~佢個豬耳~佢個海帶~湯一般啦~拿~中午食得貴桑桑...依家我地識慳番架~(不過無冷氣好鬼熱~)





湯意麵(小)...NT$40=10.3hkd...呢個軚泰既!上次食過撈既...不過我麻麻地意麵既麵質...所以今次無叫意麵~




地瓜葉(小)...NT$30=7.7hkd...平~魯肉飯(小)...NT$30=7.7hkd...平~




細既都咁大...大既點算?而且我覺得好好味~毛寶就麻麻地程味珍~因為佢覺得D野食呀汁呀係偏甜味~(唔理你~我下次會再食~最多叫外賣)




行番酒店特登經下徒步區~好多夾公仔機...好似係日本咁~手痕想夾~不過其實公仔不太吸引...純手痕~唉呀~夾極都夾唔到...鬆pao pao架個夾!不過算啦...夾唔到咪好囉XXXD




又行下便利店~順便軚泰去幫人攞之前買既書~終於見到波的多鹹蛋黃薯片!!即入!!不過之後吃後我個人口味覺得薯片質感麻麻~但味係ok的~NT$25=6.4hkd




er...呢個口味...會有人想試嗎?!?!甜既點心麵喎!士多巴你味既點心麵喎!




買埋屈臣屎就行番酒店喇~晚上靜靜的西門町~




哥期屈臣屎瘋集點換緊Line Friends既產品...軚泰既營養任務好想換風筒~我地都幫手買左少少達成營養目標~讚我地啦軚泰~(仲要即換即用XXXXXD幾好~唔錯~)




查實屈臣屎我幫襯買左呢D咋XXXXXD....隻涼舒又唔涼又唔舒XXXD...完全唔好用~(諗住頭痛時用架嘛)...3M牙線是老朋友~次次過台灣都入一兩盒~

仲有一樣野發現~就係番到酒店覺得鼻孔內藏很多鼻屎~








見到我家仕燊要結婚~
衷心為佢感到高興同送上祝福~~<3
以為我好傷心要失戀狀?
無喎~家陣唔通仲要自己偶像唔拍拖唔結婚咩~
愛一個人想佢得到幸福架嘛~
睇下我幾大方幾偉大~(原來都係想認屎認屁XXXXD)

14 則留言:

  1. 每杯飲品都配個小花樽?
    咩叫"大陸妹"?
    公仔望落又幾山寨...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我懶靚配黎影相咋~個花樽一早係枱~XXXD
      大陸妹係菜名既一種~
      哈哈~肉酸~

      刪除
  2. 軟綿綿鬆餅睇見都想食呀........
    係台灣行夜市掃街最喜歡呀............
    滷味正、滷肉飯仲正、有埋妳更加正......hehehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味呀~
      我都鐘意但哥日太熱了~
      野~~~好衰架~~~

      刪除
  3. 估唔到FANCL都有嘢飲XDDD 我覺得應該要幫襯先有得飲~
    每次去台灣都想夾公仔,但佢地啲夾好鬆...寧願返澳門夾
    去台灣都係去飲飲食食最岩=D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係~因為好似唔見有價錢XXXXD
      係呀!!勁鬆~擺明水人XXXXD
      無錯~

      刪除
  4. 饒河街夜市嘅胡椒餅喺台北車站近書局街嗰到有分店,我食過好多次,味道仲好味過饒河街夜市嗰間!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下!真架!如果仲有機會既話~試下~

      刪除
  5. Woosa啲咸點都好好味,下次有機會可以試埋。另外,而家香港有代購程味珍滷肉到香港,正!不過未訂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~但我真係太飽~搞唔掂~
      係呀係呀我知呀~~~

      刪除
  6. 見到啲鬆餅同程味珍,堅想念台灣......呢間鬆餅我又係鍾意食原味;愛程味珍魯肉飯多過金峰其中原因可能就係甜啲;住德立莊時唔知點解俾錯咗雙床房我,從此返唔到轉頭.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真係好味既~會想再食~
      我都鐘意哥種甜味~~
      如果我有錢我會想住德立莊XXXXXD

      刪除