2020年5月16日 星期六

北非摩洛哥之旅2019-04-26第二天Part 2(晴天)

星期日...噚晚hocc開生日網上演唱會~我超開心~終於唱左我最想聽既出走太平洋~...中午同我媽同埋毛寶爹娘一齊去食新故里慶祝母親節~之後去左Venetian行一陣街~條街勁熱...然後就番左屋企~夜晚本身諗住叫外賣~但諗諗下呢日叫外賣可能玩命...加上個天勁多烏雲...都係買條菜番屋企煮飯食算喇~(最後證明我決定是正確的XXD)....星期一...妖...又頭痛...發呆到放工....夜晚又落超大雨~仲有隻飛蟻飛左入屋(但明明我無開窗喎).....星期二....無乜特別~特別在我以為聽日係星期四XXXXD....星期三...我發現自己肥左好多...好多~由於有D唔開心...我買左一包大包裝我心中最愛薯片第三位....同老夫人飲住梅酒食哂佢~好啦~開心番喇~.......星期四....今日又係無乜生意XXD今日發生一件老尷事....我放工同一個同事打招呼...佢都有好開心笑回番我....最後發現...原來我唔識佢XXXD.......星期五...放左工去左食800伴food court...食完好口渴...唯有買啤酒番屋企一路飲一路睇18年後的終極告白XXXD.....星期六......又超早起身去Ikea~買左少少咁多野~跟住去飲茶...呢日熱到痴左線!要飲凍啡解熱~之後去買盆栽~之後剪頭毛~之後番屋企自己煮飯食~(煎左噚日買既韓牛片食!好好味!)



2019/04/26
Day 2---Part 2(摩洛哥,卡薩布蘭加 Mococco,Casablanca->梅克尼斯 Meknes->菲斯 Fes)

飯後又再去參觀~去參觀沃呂比里斯遺跡(Volubilis)




華...大佬...曬到~~




好留心聽當地導遊解釋~真係乖~(我既責任係放空)...呢個遺跡係列入世界文化遺產...提提大家:呢度個公廁要付費~唔貴~但有零錢好難~




好~出發~




行經見到一堆仙人掌~




呢個遺跡係古時羅馬帝國統治時既一個西邊城市~有好多羅馬風既建築~呢~D羅馬柱呢~







呢個係浴場~好曬...我才不浸浴~地下D碎石圖案保存得都幾完整~靚~






喂~呢個係咩呀?情陷紅磨坊呀?




呀~我好鐘意蒲公英架~





行到黎一個中庭既物體....係曬到我無言...佢哥隻曬係辣肉又熱哥隻....雖然熱...但我係唔會除外套暴曬架!






及後發現有隻雀勁招積!佢霸左成條羅馬柱頂起巢呀喂~個巢勁爆大!好樣的~但係咁高...唔怕當風咩?又曬雨淋~





唔....我唔記得呢堆柱係咩一回事喇~我攰喇~(我唔攰都唔會記得~).....我們與一堆柱的一堆合照~老實講...好想知D景點既實用資訊唔使睇落去架喇~






毛寶系列~呢個景點門口有間紀念品店~我又買左磁石...我仲買左Postcard同郵票~





真係好熱~又再上車嘆冷氣~沿路見到間哂色既田~靚~(其實可能唔係田...我作既je)




途中經過一個停車場俾團友落車伸伸懶腰~睇下呢個女仔個樣就知有幾曬~





有兩檔檔仔賣野~唔知個女仔影緊咩呢?





點解人地可以影到D貨咁靚既?...D煲墊依家睇番覺得好靚!好想要!








之後就到左另外一個古城菲斯(Fes)...呢度亦係我地呢兩晚既住宿...叫Hotel Les Merinides....呢日總共搭左6小時車~





領隊去左Check In....我地坐大堂等...有人送上摩洛哥國呢茶飲薄荷茶~~極甜...飲完咁甜既野無野漱口個口即刻有少少酸~




行出去露天位看看...對面就係菲斯古城喇~~~之前睇Blog友去哥時話呢度係連Google地圖都會失靈既一個地方!!好~聽日就可以睇下你有幾咁傳奇~




招積到有泳池喎~




上房喇~咦~唔錯喎~~雖然個裝修係舊~但係起碼係乾淨既~唔梅既~呢度住兩晚唔錯呀~





我地望呢個景~應該對面房就係望古城~我都想~




既新穎又落後既鎖鑰~個牌極重!




休息一陣夠鐘到大堂集合去食晚飯....行到大堂露天位時望出去...日落中的古城好美~






晚餐再搭旅遊巴出去~今日中午行好多路先希得食~依家就落車過對面馬路行上條斜路就有得食了~




外表平平無奇...一入去...Wow!別有洞天




仲有人彈奏樂器~




好鐘意佢地樓底特高!一定要欣賞天花位!!每個天花都唔同裝飾...真心靚!






不過餐具無特別~




無啦啦我舅父叫領隊幫我地影張相~D枱櫈好喜慶~好似去左飲咁XXXXXD




一坐低佢地就放低呢兩個小食先...一個咸味既欖...一個係糖醃過既棗....極度極度好食呀個棗!!!我地張枱秒清~




先上湯~好味呀~好似abc粉D湯~(我都幾鐘意abc粉湯架)




晚餐就係呢兩大盤野....一蔬菜一雞....係佢地傳統整法...係炖煮呀~同埋係用一種佢地既鍋叫塔鍋黎煮....煮好打開蓋就咁成盤攞出黎~唔使驚唔夠~唔夠可以再加....其實算係幾好味~雞我食中左件嫩既又多汁汁~所以呢餐我OK~(難怪好味呀~出門口見到有貓頭鷹加持~)




飯後果果~華~有枇梔呀!幾好味!好耐無食~




仲有甜品配薄荷茶~甜品一般~





呢杯薄荷茶唔錯!唔怕太甜又飲到薄荷香~





一路食甜品仲一路有表演.....知唔知呢D時候我最驚係咩?最驚佢會捉人出去呀XXXXXXD





食飽飽就番左酒店~毛寶去沖涼我又玩影戰利品~




白色磁石係下午好曬哥個古蹟外紀念品店買的~





Postcard同郵票都係哥間買...但極貴...一Postcard一郵票...加埋要40hkd.....所以未敢買咁多...買哂咁多個要寄既朋友應該要破產~




呢D磁石都好靚呀~~100美金我點會夠錢用~~~








2020/05/16的開心事:
做左超多野!!
攰到痴左線XXXXXD



報時:距離泰國曼谷揼揼揼之旅仲有---41日~
報時:距離七公子台北帥氣行之旅仲有---144日~

16 則留言:

  1. 認識多個同事係好㗎,佢一定係諗妳真係好人事喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但重點係....佢唔係我公司同事XXXXD係一個路人~

      刪除
  2. 見你們差不多個個人都有戴帽,摩洛哥陽光好猛烈?我極度吾種意戴帽架>_<咁黑的蕉都擺得上枱?有無食到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係極度曬~咁擔遮啦XXXXXD
      我無呀~唔知其他人有無呢XXXD

      刪除
  3. 睇住啲相都覺得好熱(流汗中
    我有點好奇食飯同住宿既地方有無冷氣XDD 如果無冷氣的話都應該幾難捱

    18年後的終極告白..睇到我好肉緊,不過Sam既刑期我到依家都未計得清XDD

    唔知點解ikea有一種魔力,總係好想去行
    個餐廳又係,每次去到都要買個肉丸食,唔買唔安樂XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係....尤其依家都咁熱~
      係無冷氣架XXXXD不過一係陰地方係陰涼哥種XXXXD
      我都覺得18年好好睇XXXD我係01娛樂個FB睇到好似係38年XXXXXXD
      無錯~行極都唔厭~

      刪除
  4. 同同事打招呼係基本禮貌啫,又可以話係慣性動作...

    建築好熟口面,羅馬征服過的地方常有相似建築~~

    會唔會只係古城偏僻,收得差咋...

    其實"最近改左名哥間"旅行社團費一向偏費,但食住通常都較豪華~~

    椰棗係中東、北非係好常見的甜品、小食,而且有特別意義~~

    我都試過畀人捉上台,當特別經歷...

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係~唔同部門既同事我都會打招呼架~....但個重點係:哥個完全係一個路人...完全真係唔識既人...唔係同公司既人XXXXXD
      係~好多羅馬柱~
      又真係唔知呢~
      但我覺得有其他旅行社可以俾我選擇既~
      椰棗真係好好味~有咩特別意義架?
      我會崩潰XXXD唔好捉我上台...除非係仕燊XXXXD

      刪除
    2. 沙漠地區好缺水,好多農作物都種唔到,但椰棗耐旱、耐鹽,可係沙漠種植,用咸水都種得
      椰棗又高纖維、高鐵質,又有熱量同其他營養,幾粒都可以充飢同補充營養
      之前係埃及同約旦都見過有去核椰棗中間塞唔同果仁,仲有禮盒裝

      刪除
    3. 塞果仁令我諗起台灣塞合桃哥D伴手禮XXXD

      刪除
  5. 以前D人講"飛蛾"係以故既人返黎探家人、有可能係妳爸爸返黎睇下屋企裝修靚唔靚喎~~~
    摩洛哥D餐廳裝修華麗、食物就普通D
    妳有冇被人拉出去跳舞呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 但佢係飛蟻唔係飛蛾XXXD
      一般般啦~但都入得口既~
      無!如果捉我出去會崩潰XXXD

      刪除
  6. 羅馬遺跡同河邊風景都靚
    如果黃昏去可能冇咁鬼晒
    磁磚和postcard都靚如果平D就好🤗

    回覆刪除
  7. 我都買到好多棗返香港,又平又好味! 張POSTCARD好靚! 我都記得寄POSTCARD係堅貴, 都唔敔寫咁多張.

    回覆刪除
    回覆
    1. D棗真心好味~我平時唔鐘意食XXXD
      因為寄開固定咁多個朋友~所以貴D都寄~反而無買實體手信俾佢地~

      刪除