2019年3月25日 星期一

天團蘇格蘭高地之旅2018-10-20第七天Part 3(陰天及後轉晴)

星期五.....咪一樣咁多野做~我理你丫~今日星期五喇…放左工去左食ujimart cafe…又估佢唔到ok喎…之後咪去上狗仔堂囉…星期六…呀~~~我過左香港行街街呀~~~好開心做哂我想做既野~~仲買左兩樣我好想買既野~~~我叉了滿滿的電…又影左好多相…好想打尖俾佢出先XD…星期日…中午去左華都飲茶......下午休息休息....噚日過完香港有d頭痛XXD好廢呀我...夜晚痴痴貢~星期一....都多野做架~但無所謂啦~本小姐番早~我理得你~放工跑左3.5KM~



2018/10/20
Day 7---Part 3(北愛爾蘭,布什米爾斯 Northern Ireland,Bushmills->巨人堤道 Giant Causeway->鄧路思城堡 Dunluce Castle->Ballintoy Harbour->卡里克吊橋 Carrick a Rede Rope Bridge->The Dark Hedges)

好喇~又出發~~~~呢日好忙呀!!!仲有一個景點~~~不過今個景點就在酒店隔離~~~可以去酒店攞左房先~~~~






我地今晚既酒店~The Hedges Hotel....地址:139B Ballinlea Road, Stranocum, BT53 8PX




每晚£98.1=1,021.3hkd....每人每晚510.7hkd.......房係幾大~但已經好舊~我仲見到地氈有隻曱甴乾XXD





影多次今日買既野先~睇黎我真係好滿意~尤其係d郵票~





我地休息左一陣就行過我地呢日最後一個景點看看~係酒店旁邊咋~~~又係權力遊戲(Game of Thrones)係度取過景架~~~~呢個景點叫The Dark Hedges





跟住指示牌行~成個小迷宮咁~






d小樹屋好可愛呀!!!!!!!






會唔會真係有雀仔入住架~~




呢張影到你好似去打war game咁~~~~




沿指示牌行過去...呢段路幾靚~







過埋對面馬路就到左喇~~~華....乜原來...呢個景...咁...多人架~~~~~係勁爆多人~~~~~~~~~~~~~~~




唔理喇....衝入去先啦~




左行右行都覺得好難影到好相...勁爆多人




我勁唔明點解你地要咁....馬達加斯加哥d幾百年既樹又係咁...呢度又係咁.......刻左個名係度先代表你黎過?!影張相都得既je!




行入d係無咁多人既~~不過咁樣d樹又唔夠密~~~~





再行入d...又隔開左d樹咁..




行到最入影都ok既~~~都似樹隧道又少人d~







真係好難影唔到人又多樹既景~好難就~走喇~





又見一堆黑面帥哥在旁邊的草地~




去完呢個景點發現自己有1000萬張同一張相~Part 2~你唔post野唔寫blog既人尤自可.....如果係寫blog真係會執x屎你.....




今日既景點夠哂豐富啦~行左4個景點去食團餐喇~~~揀左食Fullerton Arms...地址:22-24 Main Street,Ballintoy,Co Antrim,BT546LX....係一間酒店附設既餐廳~~





呢度都有青口食...d口味仲好過癮~




我叫左杯智利白酒...£4.75=49.5hkd




毛寶本身想係北愛爾蘭叫杯健力士既黑啤飲飲~~但係點知叫錯左~~~~但呢杯其實幾好飲~~~~£3.9=40.7hkd




毛寶諗住叫個湯呷下...叫左seafood chowder(S)....£6.5=67.6hkd............................好似飲緊餸汁咁...勁惡佈呀杰到......




Red Bay Crab Claws....£15.95=165.9hkd....一般般啦~因為又唔係新鮮貨~~




Beer Battered Portavogie Scampi...£15.5=161.2hkd....好似以前細個食哥d炸野食味XXD




Salt & Chilli Chicken Wings.....£5.5=57.2hkd.....過鹹~~一般~




青口叫佢推介兩款口味俾我地...揀左白色汁既Jawbox..同埋紅色汁既1608......Jawbox我幾鐘意~似亞洲菜味..因為有椰汁味~~~~~另一個係茄味..我麻麻~






另外叫左兩個side~薯蓉同埋洋蔥圈...各£3.25=33.8hkd





雖然叫左成枱野食..但食哂~





食左£81.75=850.2hkd...每人212.6hkd~








2019/03/25的開心事:
放早囉~最開心~



報時:距離六公子峴港嘆世界之旅2019仲有---9日~
報時:距離北非摩洛哥之旅2019仲有---30日~
報時:距離狂歡三寶台北快閃瘋食之旅仲有---72日~
報時:距離九州自駕遊之旅仲有---194日~
越南單位數喇~~~~~

22 則留言:

  1. 好耐無探你喇,呢期我迷上小説,有個叫泰絲格里森嘅作家,某日買咗一本,睇完中咗毒,之後我就買晒响香港買到嘅作品,痴咗咁睇,人嘅事嗜好真係成日變!呢排覺得眼睛麻麻地,都係適可而止了!
    嘩,好開心呀,見你個計時器又有咁多行程,摩洛哥就已經吸引屎人^ ^
    明天我就去曼谷hea 幾日,會追返你嘅blog^-^,支持你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於追返晒喇,美呆了,我係話你地影嘅相,完全可以做廣告相!
      之前無咩留意蘇格蘭呢個地方,原來係咁靚,Giant’s Causeway,Ballintory Harbour,卡里克吊橋,真係好正呀,仲有Dark Hedges果啲樹都好有趣,堅影得靚,見你地沿途揸車風景都好靚,最鍾意見到草原同黃黃紅紅的樹,超治癒,完全放鬆心情,正正正!

      刪除
    2. 咦~愛上睇書是一個好習慣~我有幾本都仲未睇~懶忙咁~~~~~XXD
      咁真係睇哂呀???佢所有既作品~
      好緊張呀~~~就黎出發~~
      你就好啦~我估我今年無機會去曼谷了~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
    3. 多謝你追哂...呢個BLOGGER好長氣架XXD
      我之前都無諗過去蘇格蘭架!!係大比話好靚我地死跟住去~~~~~
      我都好鐘意秋天景呢~真心靚!

      刪除
  2. 打尖出都ok喎,有冇去影浮水公仔?
    樹隧道果度幾靚,難怪影成千張相XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 出左出左~~
      揀相哥時就知恐怖喇!!!我下次唔敢喇!XXD

      刪除
  3. 妳是否坐巴士過去香港呀?會唔會快啲呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無呀~~見朋友有平船飛買....還是搭船好了~~~哈哈~~

      刪除
  4. The Dark Hedges!呢度想去呀!我諗要影得好牙⋯⋯🤔,應該就係早起的鳥兒囉~ 睇我到時有無時間先~ 不過我應該唔會影一千萬張相囉,因為我習慣係不停Delete

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得早起都要配合季節~真係好難~
      去囉去囉~用你D靚相機影我想睇靚靚的~~我哥D好醜~

      刪除
  5. 呢餐食完應該會爆瘡.
    你哋真係冇喺樹隧道影張正經啲嘅相喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 會嗎~我咁靚無事喎~
      好難呀...好多人....好難影得靚!

      刪除
  6. 回覆
    1. 我勁想...但係哥日天氣好差..又落雨濕濕咁費事去旺角..嗚嗚

      刪除
  7. 睇到尾幾張,原來只有一段路種滿樹...
    應該有雀仔入住,如果附近有雀仔的話...不過呢個係條好出名的勃論~~
    今次D羊係油紅色的~~
    又就快出發,祝旅途愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢隔開隔開咁種...人又多..好難影到樹密密既狀態~
      哈哈~~有真雀住又幾可愛喎~
      WAKAKKA~你又有留意到D羊~~
      有公子係度無地方係唔開心既~

      刪除
  8. Harry potter pop up書好靚呀😍
    我之前係下面果個網買左本Harry potter film ge書都好正架,最正係佢有送埋d小道具😗😗
    https://www.bookdepository.com/Harry-Potter-Film-Wizardry-Revised-expanded-Warner-Bros/9780593071717?ref=grid-view&qid=1554182986666&sr=1-1
    YouTube都有開箱片可以睇:https://youtu.be/2l6N93fb9l0

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀你叫我點忍得住唔買丫!
      你哥本都好正喎!!!!重點係幾抵買~~~~~
      睇下有無人肯幫我買先XXXD

      刪除
  9. 小T呀, 果時係果度最搵笨都係食海鮮, 包無新鮮呀.....

    回覆刪除
  10. 見到妳頭像變咗
    初以為有人用咗妳個名添 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔想轉頭像~不過佢BLOGSPOT轉左野迫人轉相~但之前張相無係呢部電腦~

      刪除