2019年3月14日 星期四

天團蘇格蘭高地之旅2018-10-20第七天Part 1(陰天及後轉晴)

星期五....凌晨5點頭痛到炸開~~起身食藥....然後訓唔番直到起身番工.....................由於三八婦女節...超多野做....明明我都係呢個節日既其中一份子..點解我無得享受~~~放左工去食左日本野~~之後就去左上堂~~~星期六.....我呢日一早起身就唔開心...唉.....中午食左terra.......下午剪髮.....夜晚去左食鼎太豐…然後去mgm cotai睇Jabbawockeez…番到屋企又開心番~~…星期日…今日同噚日既心情差超遠~~~一早起身就肚餓~~同左菓子軒去順軒飲茶同阿二姨慶生~跟住番屋企切蛋糕~~夜晚痴痴貢~...星期一.....好多野做呀喂…仲俾人怪我多咀傾計…大佬呀…查實…我都係一個人黎既…同人講幾句都係舒緩壓力方式既一種…放左工去跑步…跑左3.5km…星期二…喂…搞咩呀…今日好難頂呀…啲客又冤又煩…仲要無肉食呀…要追數既我只係僅僅達標…啲籌做極都做唔完…放工哥刻我真係望住屋企樓下7仔諗住衝入去要買一堆零食塞哂入口架喇…點知戲劇性地我撞到Diana XXD…停低傾左兩句…我止住了我的零食慾望XXD…回家火速換衫去跑跑…今日3.5km…(今日真係有兩個同事一放工去左買零食塞入口架XXD)…星期三…今日就個客坐係我面前塊眼皮都就快合埋…唔知點解…我以為得我一個係咁…點知我行過某人身後…佢一拎過黎望住我個樣超梅然後用口型同我講好眼訓XXD…放左工去上堂…星期四…唔....今日無咩特別....特別在.....今朝有有同事幫我買我想試好耐既煎餃做早餐~~~~....呢個禮拜都幾攰....好彩聽日已是星期五~



2018/10/20
Day 7---Part 1(北愛爾蘭,布什米爾斯 Northern Ireland,Bushmills->巨人堤道 Giant Causeway->鄧路思城堡 Dunluce Castle->Ballintoy Harbour->卡里克吊橋 Carrick a Rede Rope Bridge->The Dark Hedges)

早呀~訓醒就去食早餐啦~~~華~我地早到得我地兩個到餐廳~~




佢攞野食張枱又唔係好多野既je~但我地都可以攞到成枱野咁~.....佢叫我地攞左野食坐低先....原來佢仲有個餐牌架~叫我地揀野食~~~




我揀左呢個~~~~~~啡菇好吃~~蛋好吃~~~煙肉......太厚....阿sam叫佢做豬耳煙肉....個形都幾似~我鐘意食薄煙肉多d~要煎得脆脆的那種~




我地坐窗邊位呀~一路食一路睇住窗外.....華!!有太陽咁喎好似!!!快d出去玩咯~~





check out後車都唔駛出住呀!因為個景就係酒店隔離呀!!襯依家有日光....影番酒店外觀你地睇先~Causeway Hotel~




影完上面張相拎轉背就係景點入口~~呢個景點係巨人堤道(Giant Causeway)




點解話推薦呢間酒店呢?原因一...除左酒店同景點極近(2分鐘).....你唔使一早就揸車過黎...可以食完早早慢慢行過去~原因二...架車可以泊係酒店停車場.....原因三....Check out左之後酒店會俾番張套住房卡張野你....你係景點收費處出示....就會免費入場!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!勁唔勁!!!!!




去到收費處出示房卡套!就會攞到入場劵~~原來成人要成£11.5=119.6hkd/人架!!!....咁4人就慳左成478.4hkd!!!!!!





你仲可以租耳機黎聽聽呢個景點既介紹~(我梗係無租啦~~租左我都唔會留心聽既~~我專注力可能有d問題XXD)




好喇~睇睇行邊條路先~好似有兩條路可以行...一條上路一條下路....如果要近距離接就行下路....上路就係高處睇啦~但上路好似要行耐好多的~睇下佢~成個阿Sir教緊書咁~(個真樣佢話唔可以出街...都幾招積的..你地睇唔到真可惜~個豬鼻都幾襯你~)...我地係行下路~






沿路行落去~其實有穿梭巴士的(當然要錢~好像一程£1=10.4hkd).....行落去無咩野既.....但行上去....我個人認為可以坐下囉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






睇下一粒粒雲幾靚~~~~呢段路都有少少大風~~





一路行已經見到少少六角柱喇~~係喎~唔記得講~~呢個巨人堤道就係睇好多好多六角柱~~想睇點解有咁多六角柱~~呢個blog係俾唔到呢d資訊你架~~~~你明架啦~~~~~XXD...我呢個唔係資訊性既Blog~~~~~




行到落底喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~華!我地已經好早架喇喎~~~~~仲有人早過我地~~~~~~~~





好神奇丫~~~點解可以條條柱都係六角形???大自然真係好奇妙~~~~~~~~~~~~~~




由於要避開人群~~我地決定攀去另一邊~~~~點解!點解呢個人攀岩都攀得咁有型?




你地又有型~好彩都唔算太難攀上去~一級級咁好似行樓梯咁行上去je~




呀~上到黎~如果要影唔到人~~要行前過佢地先~~




成功~~~~~好靚好有氣勢呀~~~~頭先仲有少少陽光架..一下子又變了陰天~不過唔緊要~呢種六角柱都係襯陰天Cool d~





同埋呢~佢越近海哥d六角柱呢~係黑色架!!好有型呀~~~~~不過最好唔好行咁出呀~~~勁大浪大風~






咁有型既!邊個影架!




hehe~咁岩線後面d海浪都有氣勢的配合我~




毛寶發現左野生澳門精靈一枚~話要幫佢影帥照~~隻小精靈真可愛~~~~~~~~~~~~~~~~~~~<3




一系列帥照~~~







我都影得唔錯架其實!




呢張真係有少少老人與海XXD




帥合照!





有無睇到呢張相既重點係咩???係撻心型水漬呀~~~XXD




雖然我地好有型~但有時合照都可以唔影樣既~用鞋黎影合照一樣咁有型~





呢舊石岩岩黎哥時有好多人企係度影相!!!!突然無哂人!!即影張~~




好喇~影飽喇~走喇~.....走既時候你睇下...人多到....(而且你估都估唔到....最多既遊人...唔係鬼佬.....而係........你自己估啦....我真係估唔到有咁多....)...............好彩我地早到咋...我地應該9點鬆到...過左9點幾越黎越多人...所以點解要住哥間酒店~因為要早到~人多真係好難避開影帥照~





都係我地醒~岩黎時無俾紀念品迷住~去睇左景先慢慢買野就唔怕多人啦~仲有小展覽介紹六角柱~你覺得我有無睇?XD





我覺得呢間紀念品店d野算係幾高質!唔敢想像又有六角柱又有極光會係點!




呢3張postcard我都有入手!!!好高質!!影得好靚!!下圖哥張仲要係木質油畫postcard!!(唔係有靚景就會有靚postcard架..你睇玻利維亞天空之鏡就知)





有postcard又點少得郵票?....俾錢時見到成套六角柱郵票!!成套買!!!!我要儲齊成套!!!!!超靚!(但寄左好耐先番到澳門...呢批有成個幾月)




磁石也是超級高質!!!!!連我地呢日既另一景點卡里克吊橋(Carrick a Rede Rope Bridge)都有!!買埋先~





六角柱立體朱古力!!!係幾靚~但我無信心食落肚~




好啦~買飽就出發去我地下一個景點~




我記得好近~大約10分鐘車程~到喇~見到喇~




泊好車其實個景充係前面~就係呢個鄧路思城堡(Dunluce Castle).....你係可以選擇俾錢入城堡睇既~




但我地選擇左~唔俾錢入~行遠d影全景~(畢竟有d景置身其中其實係咩都影唔到的~)...紅色箭咀係城堡~藍色係停車場~沿黃色箭咀行~




咁樣影番過黎咪仲正~位於海邊的城堡~影完沿路跳番上車~











跟你們說一個很無聊的故事..有時間才好看唷~
你地跑步會唔會一路跑...
一路諗d野黎獎自己架?(我多數諗野食)
我星期二一開始跑哥時....
兩行鼻涕已經開始sir緊落黎...
但係我唔抹!
我同自己講:獎你跑到3km時抹鼻涕好無?
然後我流住兩行鼻涕一路跑...一路索鼻..
唔知同我迎面跑既人有無見到我條人中好閃令令?
終於....跑到2點幾km既時候....
我實在忍不住了.....因為鼻涕已索不住...
差不多流到落咀唇邊!!!
我忍痛提早獎自己抹了~~~~
呢個故事係咪好無聊?XXXXXD



2019/03/14的開心事:
一定係聽日係星期五!!!!沒有比這更開心~



報時:距離六公子峴港嘆世界之旅2019仲有---20日~
報時:距離北非摩洛哥之旅2019仲有---41日~
報時:距離狂歡三寶台北快閃瘋食之旅仲有---83日~
報時:距離九州自駕遊之旅仲有---205日~

34 則留言:

  1. 妳是不是報咗4月25日摩洛哥十一天團呢?我報了4月4日

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛開完茶會,4號出發11人,還在收客中。

      刪除
    2. 華!茶會都開埋仲收緊客,你哥團應該玩得好舒服啦架車鬆動啲坐!

      刪除
  2. 星期五啦,好好享受週末呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好想快d到聽日收工...我好辛苦

      刪除
  3. 比旅行團更早到時王道....XXD

    回覆刪除
  4. 真係好奇妙...海岸好靚,保育得好好,一件垃圾都沒有
    你個頭痛真係好離譜喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人看住架XXD
      真係煩屎人呀個頭

      刪除
  5. 巨人堤道個傳說比六角石柱形成過程精彩啦~~
    D朱古力雕得好精緻,睇真D同磁石好似樣...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪話本身有個神話話比賽起到去英國哥度哥個?XXD
      係呀~~係整得靚~但唔想食~

      刪除
  6. 間酒店又真係幾好, 多謝推介. 原來你今年會去MOROCCO, 正呀!! 我都好回味我在摩國的日子呢!! 不過我又真係懶未有心機寫埋個BLOG.

    回覆刪除
    回覆
    1. 想去參觀六角柱前一晚去住真心一流~
      係呀~之前問完你~我想同我媽去..但我懶~所以跟團算了~同埋想佢玩得舒服D~
      我等左你好耐都無出新既摩洛哥XXXD就知咩事了~~~~~~

      刪除
  7. 六角石柱好特別,因為平面多,可以行出去影下,
    香港亦有,但以立面居多,好難咁影!
    哈....特式景點遊人多喺好正常,
    乜嘢遊人都無所為喇,自己人又好當地人又好,各有所好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係既~~~~不過我都想參觀香港哥個~~~~
      最弊班人嘈嘈貢呢XXXD

      刪除
  8. 點解妳成日頭痛架....快快認真check下啦.....Take Care

    回覆刪除
    回覆
    1. 都無咩可以CHECK...都係偏頭痛...

      刪除
  9. 其實, 你有無諗過睏覺時, 額頭搵D野遮遮佢? 等頭頂的體溫暖D, 咁就睏醒唔會咁頭痛呀. 頭痛可能係有幾個原因, 不過, 額頭散熱太多, 體溫太低, 是頭痛第一大主因呀.

    你係咪係銀行賣投資產品? 我感覺這些工作不適合我, 可能我會應付唔到.

    烟肉薄, 係因為煎得太高溫太耐, 通常係好脆, 但致癌物好多呀.

    你係咪專登買件綠色衫去愛爾蘭? 綠色係愛爾蘭人的顏色呀, 件衫真係好襯愛爾蘭.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦..又真係無諗過呢樣添...即係應該戴睡帽訓?
      唔係呀...其實無人估到我份咁既工都要追數....非常可笑
      哈哈~我都係去旅行先會食~
      唔係特登~不過上次去日本OUTLET見到幾靚又減價所以買~~哈哈~

      刪除
    2. 吖, 唔知道家陣D大姑娘興唔興戴髮網? 個網最好笠過額頭, 咁唔係可以攝塊野係額頭上邊囉? 冬天攝塊勁厚係裡頭, 春天秋天就攝塊手巾仔囉, 夏天就可以唔洗攝啊.... 再唔係用你地女仕箍頭髮的HEADBAND, 都可以箍住塊野係裡頭. 我這裡我用運動用的HEADBAND, 厚左少少, 香港20度下以天氣, 才合用.

      刪除
    3. 但依家揾揾下我唔知我條headband去左邊😂😂😂😂

      刪除
  10. 東平州係迷又係咁?我無去過唔清楚⋯⋯
    靜靜雞話過你知吖,我去睇波呀!愛爾蘭會搭船去,又想去北愛可惜無時間,而且呢期北愛有D亂,要諗諗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知香港有個地方都係咁但我唔知叫咩名~不過我都有興趣去下~
      知喇!仲有商務搭丫嘛!我唔想聽呀!!!XXXXXD

      刪除
    2. 搭唔成船,時間就唔到⋯⋯ 商務你下次快試吓啦!返唔到轉頭的😆

      刪除
    3. 我就係唔想番唔到轉頭呀😂

      刪除
    4. 你豪飲豪食就真係返唔到轉頭啦😏

      刪除
    5. 無啲咁既事,我個人好儉樸!我最鍾意食茶餐廳!

      刪除
  11. 我好耐無跑步啦,以前跑都會諗跑完就可以食野LU,我其實都好為食下, XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~一路跑個腦真係會不停咁諗~

      刪除
  12. 個境好似GOT,好靚.
    煙肉我鍾意食軟淋淋油浸嗰隻......
    啲獎自己無聊遊戲我成日自己玩,唔知點解多數係玩閉氣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下~我鐘意薄脆FEEL~
      我都有玩過閉氣~~~
      一係就等LIP時話LIP上到黎之前做完D咩願望就會成真XXXD

      刪除
  13. 由你揸車過海開始, 我就估...巨人石柱...果然...追咗幾集先開估 XD

    回覆刪除