2019年2月25日 星期一

天團蘇格蘭高地之旅2018-10-16第三天(晴天轉陰)

星期二.....呢日生意慘淡...差d以為自己追唔夠數~好彩臨收工前又趕過來了~(咁樣番工真係好辛苦~)....星期三.....呢日變番又濕又熱…放左工去跑步…極大霧…跑左3.55km…食左屋企附近新開既沙律店…超勁大盒…食到我狂放屁!(因為佢入面有豆)......星期四....今天老子不舒服...所以不出blog~星期五....夜晚去COD入面食tapas…之後去左睇銃夢…好彩有去睇…真係好好睇…點解咁多年前已經諗到個故仔?好勁…不過上網睇話佢係外國唔收得!可能第二集爛尾(唔好呀我好想睇呀!!!)...星期六…呢日係我既大日子呀!濕爬來澳門開演唱會呀!講過你地係澳門開幾多場都睇架嘛!好興奮買到哂兩場飛<3有一場仲係港女幫我買到…唔該哂~~~中午去左食sip sop soup…食完去左菓子軒呢粒人仔既托兒所參觀…之後就衝左去venetian…食左北方館再去排濕爬紀念品…佢地個演唱會叫到我聲都沙…跳到成身出哂汗…運動量多過我跑3k XD.....睇完仲同衰婆去食千笹宵夜…我家仕燊真的棒棒的!仲撞到香港blog友~~星期日…中午食左Toff…然後hea一陣…又去venetian…當然又係為左supper…我從未試過係澳門或任何地方睇兩場相同既演唱會…唯獨係你地…兩場一唱有你有我即爆淚…希望仕燊個屁股無事啦;(…依家完左我勁唔捨得呀…平伏唔到…星期一....跳左兩晚......我兩條小腿痛到發瘟~~~~成個跛豪咁~但我都挑戰自我~~放工跑左3.54km~



2018/10/16
Day 3(英國,格拉斯哥 UK,Glasgow->愛丁堡 Edinburgh->格拉斯哥 Glasgow)

早呀~~今好望落好好天咁喎~~~~~




我地呢日既行程係去愛丁堡(Edinburgh)呀~~本身大比諗住搭火車去愛丁堡.....因為怕揸車無位泊~但點知上網睇火車飛...每人要成400hkd來回.....er....都係揸車去啦~~~





上高速時又真係幾清楚既顯示得~~(阿sam揸緊車我係後座狂食零食當早餐~~)




望落又幾好天既~沿路仲見到發電風車~





大約一小時就去到愛丁堡喇~~咦~黎到變左陰陰天想落雨咁既?!





大比係叻到上網搵左停車場...然後仲要上網俾埋錢book埋!....好像是一個價俾左錢然後可以泊全天~叻~但我又見到佢現場有咪錶喎!唔知係咪都可以即場俾錢walk in呢~





停車場身後的大拱門~幾靚~黎到愛丁堡覺得好古色古香的~




我唔係想影過緊馬路哥個橙色人呀~XXD....我想影佢後面呢個塔咋~





黎到愛丁堡覺得好古色古香的~(我其實諗唔到第二句~)




周圍閒逛時見到公園入面有呢個建築物(?)或塔(?)或紀念碑(?).....覺得自己好似身處係捷克咁~






係公園望過橋既對面~又幾靚喎~可惜天陰陰又有d背光啦~








我都地過橋看看~黎到橋既另一邊...感覺好似入左哈波既世界咁!





呢度仲唔係魔法世界?!?!!?!?!?!?勁可愛呀喂!!!!!!




查實我地仲未食早餐~咁一次過食埋中午啦~~~就揀左呢間Ecco Vino~地址:19 Cockburn Street, Edinburgh, EH1 1BP





叫杯筋勞提提神先~~£2.2=22.9hkd....除左提神..仲覺得有少少凍呀~~暖暖身先~~~




叫左兩個soup of the day...係tomato basil....£4.5=46.8hkd....極大個~~少可毛寶見到係蕃茄湯都出手...因為....外國d茄湯真係唔係人咁品~~~飲完都夠飽~但呢個又還好唔怕太酸~




叫左兩個前菜~一個係Seared Scallops....£9=93.6hkd....喂!煎得好味呀!!無煎到過熟~




仲有呢個Wild Prawns....£9=93.6hkd...個汁ok既!但蝦食得出不是新鮮的~旁邊d火箭菜鬼屎咁好吃!




主菜叫左3個...其一係Roasted Pork Belly.....£15=156hkd...好鞋呀d豬~~~個汁ok既~旁邊d菇呀~菜呀~沙律呀~好好好味~




Shetland Mussels(Large)...£14=145.6hkd.....一大煲~~~~都ok既~但個汁又未至於好好味~因為有d漏~





最尾一個主菜原來我唔記得影~~~就係我前面哥碟海鮮意粉~~£16=166.4hkd....這個不錯~但3個main對我地黎講就有d多囉~




呢餐食左£78.45=815.9hkd...每人食左204hkd~




食飽飽又再周圍行下參觀下啦~其實我地都無咩目標既~漫無目的咁行下~(可能有...但我係跟人行哥個~)...天團隨隨便便係街行都可以影到帥照~(第一張阿sam同大比搶哂戲..係男女主角~我同毛寶是路人~~~~)












當然最帥的是我~~~~




其實行係佢舊城區周圍都係好多既手信店...不妨行下啦下~不過好多手信都好醜...我無辦法入到手~~~~~~好似大三巴條手信街咁~~~我比較欣賞佢地拖住d狗~~睇下呢隻大隻到~~~~~~(其實周街都有好多人拖狗狗出街~~而且好多唔同品種~~好好睇的)




買磁石係每次旅行必做~~但......係醜到我入唔到手!!!




行左好多間...終於有一間有一粒係睇得下人!!!都幾夠代表性呀可?????????




我地係帶住英鎊出發~俾錢就咁俾英鎊~~但找番會係蘇格蘭銀行發行既英鎊~感覺奇妙~而且有好多款~





紅色電話亭~~~好英國呀~




然後行過一個教堂...望到對面有表演者表演沿浮....magic....影影下佢之際....唔知點解硬係覺得毛毛的XXXXD好似俾佢啤住咁~~(其實可能佢訓著左都唔定)....我唔敢喇~~(走先)





突然行行下見到有架雙層巴士~勁似哈波架騎士公車~~~~






沿高處地方繼續行~~~~~~




係路邊有表演者吹緊蘇格蘭風笛...著埋傳統服飾!!好有型~~毛寶影得好有味道~~~




咦~係喎~我每去一個新既地方都會買襟章俾神秘團友~~~~我揀左呢個<3




同埋買左呢張Postcard~~~~呢張好靚~~~~自己一定影唔到咁靚~~~順便買埋郵票~~~都好靚~~~~個蘇格蘭風笛都好有特色~~~~





係路邊見到有就玩下~~~~影得好開心~







我發現d鬼佬都好鐘意搶鏡~XXD




很無聊的成年人們~XXD....原來仲有間博物館架~~~~




下...我聞到有魔法既氣息!!!!(咁遠都見到有中文字~~)




其實係一間紀念品店入面....有一個位有魔法氣息~




唔算多野吸引...呢個會唔會太hea呀~~~條黑袍求其買都得啦~~




呢個我就幾欣賞既~不過我有呢個size既哈波榮恩妙麗~~但我唔想買埋佛地魔將佢地擺埋一齊~XXD




我唯一有買既哈波野係呢樣~~~~知唔知係咩呢~其實佢係一支鉛筆~~~~~~~~~~~~~~~





行出紀念品店上到最高點~~~從高處影下愛丁堡~~~






仲有可以影下愛丁堡城堡(Edinburgh Castle)~~~但我地都係影下外圍je~~~~入去要有飛架~~~~~





發現左呢個架車~~~~~~~你地發唔發現到佢有咩特別呀!!!!!!!佢係一個女仔黎架~~~~




沿路行番落去啦~~~~~





行到番頭先個公園突然有陽光~~~有陽光影靚好多!






行完舊城區又行去新城區~仲有行左一間百貨公司~不過~查實無咩岩行~~~~~~~




咁就走lu~番格拉斯哥lu~但係遇上放工時間..有點小塞車~~~




番去時又有番d日落色睇下~橙色天好靚~~~~




由於我地係愛丁堡街邊見到KFC廣告牌今日有特價雞買....於是我地番到格拉斯哥就去買....阿Sam停埋架車一邊我同毛寶去買~呀~我英文唔係好叻.....去到KFC時發現...咦...餐牌無呢個餐既XXD....無得指圖跟講添XXD.....然後到我地哥時我有d老尷.....最後我自己幫呢個餐作一個名:One Tuesday promotion pls~XXXXXD......點知佢真係知我講乜XXXD....呢個Tuesday promotion堅抵!!!!£6.99=72.7hkd...有成9件雞呀!!!!....仲平過澳門!!!(澳門好似係$60六件)....買完就番左民宿食~蘇格蘭d KFC又幾好食喎!!!!!!!!!!!!!!!








係喎~
個課程收左我喇喎~我唔記得講~
繼如何成為熟女課程之後又一力作!
我將會去上一個叫做"犬隻訓練及行為矯正課程"...
就唔係我要養既~~
想上哥個人會唔會養亦未知~
不過佢係有心想養既~
咁樣都幾唔錯呀~
想養小動物之前去了解下點養先~
咁先係負責任既主人~讚~
所以我有可能之後一個月會忙忙的~
(反正可用持續進修d錢黎讀~唔使錢我都湊湊熱鬧~)



2019/02/25的開心事:
我從來未試過連續兩日睇同一個演唱會...
而睇左兩次仲係覺得唔夠!我愛濕爬!!
*********************************************
第一場我本第坐地下第七行.....
但合照時我即衝上第一行仲要係中間位!!
我可以係澳門場....企到第一行影大合照呀!!!!!!!
好感動呀!!!!澳門場演唱會留下我和毛寶兩粒頭仔~
多謝銀佬既港女幫我買既飛!多謝!
***************************************************
上面頭先話撞到個香港blog友~
最令我感動係...佢竟然同我講.....
佢係因為睇左我個blog才喜歡了濕爬!!!!!!!!!!!!!!!!
好感動呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我真係要繼續為濕爬好好推廣了~
不過黎緊佢地發展大中華市場....
我又開始掛住佢地喇;(



報時:距離六公子峴港嘆世界之旅2019仲有---37日~
報時:距離北非摩洛哥之旅2019仲有---58日~
報時:距離狂歡三寶台北快閃瘋食之旅仲有---100日~
我地租左越南酒店喇~
係我簽左證之後一個禮拜...
越南就話可以網上簽證喇...
仲要195hkd咋....er............................

28 則留言:

  1. One Tuesday promotion pls~XXXXXD
    我都想去蘇格蘭高地, 期待你的遊記 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係咪好鬼才呀~
      好靚呀D景~值得一去~

      刪除
  2. 我這裡的KFC 都係勁平, 10皮加仔可以有8件+中薯條呀. 看KFC無左中國市場, 單單只有歐美市場, 將會相當悽慘經營. 我這裡都有星期二開心特價, 係一杯汽水+2件雞, $3加仔呀.

    家陣好似呢, 影這些街頭藝人呢, 要俾錢, 我這裡係1-2蚊咁啦, 可能蘇蘇格蘭歐洲係1-2皮歐元吧.

    其實, 你地有4個人去玩, 就十分抵了, 夾錢俾泊位+租車+油錢, 比我一個人搭火車去, 平好多.



    回覆刪除
    回覆
    1. 華!!好抵喎!!!不過KFC D薯條好難食~~~~....澳門都有KFC...不過我應該一年都無食一次~
      其實佢都係賣藝既~我地有俾錢呀~
      對對!!!4個人租車真係抵好多!

      刪除
    2. 我這裡的 KFC薯條勁好食, 因為用加記薯仔, 香港果D用大陸薯仔, 好乾好旱好柴.

      刪除
    3. 我無乜食過港澳既KFC薯條~係哥次去北愛爾蘭食左覺得好勁難食!!
      你就好啦~加記KFC咁好食~

      刪除
  3. 還有, 我這邊前1-2年夏天, 都有好多女仔係車頭燈上貼2條EYELASH(不過, 一到冬天大風雪, 就甩哂落來), 只是你同佢塗埋唇膏, 又真係好有創意,

    佢地D男仔會貼兩條鹿角係車頂上, 好有過性的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦~~~乜原來興左好耐喇~~~~~我真落後~~~~.....我唔係呀只係想遮左人地個車牌咋~~~~~
      都幾有型喎咁~

      刪除
  4. 久未露面既我又出返黎了~~~haha
    濕趴我都有睇第二場....佢地真係完全唔hea...
    唱足3個鐘(我真係計足佢由730唱到1030haha)
    好少可啲香港單位黎澳門唔hea做之餘仲要有紅館feel,
    前兩年溫柔革命我都有睇,但明顯今次好睇好多播!!!
    查實係無盡後我對佢地變得一般般同埋冇再聽lu...
    啲歌變到熱血得太離地...冇左初初頭幾隻碟個種indie感覺...
    話說佢地第一次九展個再次心跳音樂會我係有入場支持嫁!
    我隻再次心跳仲係個CD架到XDDD
    今次澳門場(仲要第二場)唱左勁多呢集碟既sidetrack...
    (唱肥皂泡同最安靜的時候真係即克諗返當年佢地啲五顏六色頭hahaha)
    開心死我~如果佢唱埋話說空氣,今天開始單調了我應該會喊添XDDD
    經過今次真係比阿士燊搵返追佢地既初心,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. HI~好耐無見~
      係呀痴線架佢地!!!!!仲要話早上拍野夜晚演唱會....佢地D精力都唔知係邊度黎!!!!!
      3個鐘真係一個傳奇..上次火星人好似個幾鐘咋~~
      個舞台都同紅館差唔多架整到~~~
      前兩年我淨係睇左澳門無睇香港...好可惜~
      不過我都覺得今次正好多~~~~~
      少可..多數人係無盡後先鐘意佢地~~~~
      我就係鐘意佢地熱血XXD番工前好需要佢地~
      連再次心跳你都有睇~我吹你唔漲喇~
      我夠有再次心跳隻碟咯!!不過係復刻版~
      五顏六色頭係世界級的XXXD
      仕燊是最棒棒的~成隊都棒~

      刪除
  5. 係喎啲合照好型仔XXD
    愛丁堡個市容又真係好古色古香有哈波feel
    掂喎Tue promo!!你最有急才
    個course應該幾好玩,又可以試下同狗仔相處下

    回覆刪除
    回覆
    1. WAKKAKAKA~型呀LE~
      係呀~所以我都幾鐘意愛丁堡~
      我就是聰明的小狗~XXD
      無錯~我估有狗上課啦~XXD

      刪除
  6. 真係好啦連續兩日可以見到偶像,腿痛都值得。XD <3

    回覆刪除
  7. 在最高點果張天空上有個雲洞啊~~
    我都好鐘意睇人地國家D狗,通常都好少見

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎我依家先留意到XXD
      係呀係呀!!!好好睇~~因為有D狗好似港澳少D人養~~~

      刪除
  8. Hello~ 我呀, 同你打招呼先. 你唔做marketing浪費晒呀. 哈哈~~
    我明白而家完左concert己既失落呀!
    BTW好開心見到你呀~呢個係我睇Supper既bonus :-)

    回覆刪除
    回覆
    1. HELLO~其實我做依家份工真係浪費左我咁好既才能XXXXD
      係呀......我呢幾日番工個畫面都係仕燊係我面前唱歌歌<3
      我都好開心見到你*3*下次濕爬見!

      刪除
    2. 班衰仔進軍大中華呀!我地都唔知幾時再見~

      刪除
  9. 黑色巴士好型,仲有骷髏骨
    犬隻訓練課程...?
    妳有養狗狗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~因為哥時差不多到萬聖節~
      我無呀~但上下又無妨~

      刪除
  10. 街上見到唔少驚嚇野,睇返日期...唔通同萬聖節有關??
    未養狗就上堂,咁咪冇野畀你練習...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位同學...非常聰明~~~~~
      可能課堂上有狗玩呢~~~~唔係既咩XXD

      刪除
  11. 妳腳痛就休息下啦、唔係就越跑越傷呀.......

    回覆刪除
  12. 4百蚊一個,坐火車就$1200啦!google map check過都係100km內,即油錢都只係百零蚊⋯⋯🤷🏾‍♂️ 我寫緊係德國呢個旅程都有類似問題,仲超級貴添,但一支公無租車焗住搭⋯⋯
    塊哈哈鏡好似好好玩噃~
    無入愛丁堡<-- 俾錢景點我都唔係個個入,睇心情啦,有時係遠觀都不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁如果一個人就真係火車好D既...但4個加埋真係堅貴!!!!!租成日車都得LU!
      好玩呀~~~如果你同我一樣咁有童真XXXD我最鐘意玩無聊野~
      我地好多都無入架~~~~~有時城堡既野都係睇個外觀既JE~~~~~~如果係法國同俄國D皇宮就入下~

      刪除