2019年2月18日 星期一

天團蘇格蘭高地之旅2018-10-15第二天(晴天)

星期二.......工作順利!爆數!放工去左食雅舍~~偷懶左無跑步XD...星期三……今日有個客個申請唔批要再入過…問佢入唔入過又話唔入住…臨離開仲講左句:垃圾…我話俾衰婆同毛寶知佢地同回:佢做咩咁話佢自己呀XXD…好鬼心啦小學雞…又唔係我審批既…男人老狗人地唔俾你就話人地垃圾XD你地唔好學佢呀!…放工後跑左3.5km…星期四…情人節丫嘛…啲靚既女仔梗係有人約啦XD去左食齋…咪無出blog囉…fb同ig都閃瞎了眼XD....星期五.....朝早好多野做~下午反高潮無咩人~~~放左工約左公子去食泰皇宮~我好開心~食左好多野~(不過大家都覺得野食退步左...我番到屋企勁爆口渴~但真係價錢幾平既....).....星期六....中午去左路環食~食飽飽去左搞越南簽證!...剪下頭髮訂下機票~~(野~落少少講啦~~).....夜晚去左衰婆屋企玩~~~又食生蠔又睇電影~~星期日.....中午食左鼎太豐~再去行路環媽祖~再去沙北Reserve嘆啡~......下午悠悠閒過.....夜晚叫外賣吃~~....星期一.....上班日嘛~又遇到討厭的小孩了~還有討厭的家長~~~~~~(明明都上學去了..仲係咁多人既)



2018/10/15
Day 2(英國,格拉斯哥 UK,Glasgow)

早呀~休息左成晚~舒服哂~搭完長途機沖既哥次涼真係好舒服~我地訂呢晚酒店無包早餐~起身就走囉~華!天氣好到~~




搵左好耐都搵唔到租車counter係邊~問左入面既information原來沿機場外圍行去T2哥邊就會見到~




過左T2就會見到car rental架喇~





好多間租車公司~




好彩呢我地早到...因為我地到哥時一個人都無的....但搞我地哥單租車搞左勁耐~後尾排起長長的人龍~因為佢見到我地d行李之後就話我地開頭租哥部唔夠位放行李~叫我地轉部大d既~原先我地俾左£648.88=6,748.4hkd.....加多一個司機£112=1,164.8hkd......依家轉左部大車...再加多£996.39=10,362.5hkd....即係連埋保險總共俾左£1757.3=18,275.6hkd......係租18日車....每日1,015.3hkd....每人每日253.8hkd.....加左錢之後仲係可接受範圍~4人去旅行就是抵~




佢俾左架法國車雪鐵龍俾我地呀~~~四驅車~~好大架~~~好新~~~~





司機大哥在摸熟架車中~




出發~~~~勁爆好天~~~




佢個GPS顯示屏勁大~~~~而且司機大哥前面個錶版都可以睇到GPS!!!!









想開冷氣哥d都係呢個mon度較架~~好先進唷~~




由於未有得check in今晚間房~所以我地就出市區先走走吃東西先~我地搵左個收費停車場泊好車就周圍行下啦~~





好開心~~撞到第一個著蘇格蘭傳統服飾既人~~~~(事實上撞到的並不算多~).....好有型呀~~~~





之後行到去佢地個central station~~見到佢外圍透光設計好似幾靚~入去望望~~~~





好光猛令人好舒服呀~~~~~~~用日光做照明好舒服丫~又用少d電~








遊下~蕩下~揀定左呢間外表光鮮既Gusto...地址:16 Bothwell St, Glasgow G2 6NU,UK....查實係出面望過佢餐牌唔貴~~~~~~哈哈哈~~~~






除左有單點仲有中午套餐~2 Course就£16.95=176.3hkd...3 course £19.95=207.5hkd




我地叫左兩個3 course....前菜揀左Bruschetta同埋Milanese-style Meatballs......都唔錯~





前菜單點叫多個Mussels Cooked with White Wine....£8.75=91hkd.....也不錯~但我覺得青口唔夠飽滿~~個汁漏左d~




set既主菜其中一個係Gusto Classic Burger......阿Sam食既~佢話幾好味~





另外一個set我同毛寶叫左Pan Fried Fillet of Seabass....呢個幾好食~因為佢煎到塊皮好脆~~~~~~~




我地另外單點左兩個9oz Argentinian Ribeye Steak....£22.5=234hkd......一見到阿根廷4個人就雙眼發光!!!!個價錢唔貴...平過澳門食...但.............澳門既好食d~唔推介~






兩個set我地都係叫左Lemon Sorbet....一個都咁多~~~呢個好清新好好食~~~




再各自叫左單點左餐後飲~我就叫左Americano(Double)....£2.75=28.6hkd...毛寶叫左Earl Grey...£2.35=24.4hkd....大比叫左Affogato....£5.75=59.8hkd.....我發現佢地好質叫Affogato會跟多杯酒~






係蘇格蘭既第一餐~~yeah~~~食左£99.5=1034.8hkd....每人258.7hkd~又唔算好好食~還好~





食飽飽又周圍逛下~




行下又影下橫街~





跟住行過見到有個俊男指住我呀~~要入入~






不過...我覺得...佢作為哈波原產地...d產品係捉到鹿但脫唔到角~無一樣野吸引我買.....出精品真係唔夠日本黎.....





行到類似商店街既物體~




然後行行商場~叫St. Enoch..地址:55 St Enoch Square, Glasgow G1 4BW




行左間玩具店~~~阿拉姨仲話要買呢隻長頸鹿俾菓子軒~~華~~成£3,500=36,400hkd~~拉姨真係有錢呀~~~





好醜呀~~~乜哈波都買唔落手~~~~哥碌魔杖粗到....







仲學人有禮盒裝~~~




有人細個最鐘意玩既playmobil~佢跟住你一齊長大既~




查實呢個商場無咩岩我地行~~不過係玩具店出黎見到商場個food court又幾靚~





行去攞車時經過一個小型遊樂場~~~





格拉斯哥市區都好似無咩野行~好啦~我地去民宿攞房喇XXD





我地民宿就係呢度喇~~叫Festival Park Apartment~仲有停車場提供~





華~好大呀~廳+廚房~2晚£240=2496hkd.....每人每晚316hkd~




呢間係我同毛寶間房~~




大比同阿sam間套房~有廁所~





另一個廁所~




個廳真係幾大~~~望出去個景都好宜人~~~姐姐真係訂得好喇~d葉開始變黃~好靚~






好~由於中午食到好飽~~所以我地決定!!今晚自己亂煮野食算了~出去搵超市~不過最近哥間都要行10分鐘~




而且還是小小的一間~唔算多野買~




回程的日落美景~




睇下我幾賢良淑德~~~~~~邊個娶到我真係有福~~




頭先吹到咁大其實我淨係爆X炒左d菇...整熱個罐頭湯...同埋煎左隻蛋咁大把~意粉係叮叮食品~~~~~








2019/02/18的開心事:
到左今日仲收到利是!!!



報時:距離六公子峴港嘆世界之旅2019仲有---44日~
報時:距離北非摩洛哥之旅2019仲有---65日~
報時:距離狂歡三寶台北快閃瘋食之旅仲有---107日~
好耐無試過狂歡三寶去旅行喇~~~~~
可能有人唔知狂歡三寶有咩代表喎~
有我~毛寶~杯~
想當年第一..第二同第三次去日本自由行就係我地三個~
期待~
另外...終於搞左越南簽證喇~~~~
但我地仲未訂酒店~~~~

40 則留言:

  1. 哈哈哈, 我越來越怕食有味精的野, 因為之後我唔單只勁口渴, 仲會頭暈眼花, FRING FRING 下咁呀! 睇落我越來越唔適合去旅行.

    法國雪鐵龍4驅, 又真係好前衛, 揸得好正咖, 不過, 唔夠日本仔車咁耐用, 租車因為係新車, 所以唔怕, 佢D車一到3年開後, 就會有好多少問題.

    蘇格蘭的緯度好北, 所以一到冬天, 日光就好短, 很多公共地方, 都用透光大玻璃窗或天花, 只是這樣會走好多暖氣. 我這裡的緯度比巴黎還要南呀, 所以比起蘇格蘭, 每年12月22日就有更長的日光照射.不過, 我仍然容易情緒低落.

    蘇格蘭傳統 QUILTS 呢, 唔同格仔紋TARTAN係代表唔同族群啊, https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tartans 你自己去睇下個網站, 睇下相中果條友著果條QUILTS, 係代表佢來自那一個族群, 你一於去起佢底, 查佢家宅啊, 呵呵呵.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁誇張!!咁唯有自己煮多d野食啦~
      下...原來咁唔襟架!不過租車時住過下都幾開心既~因為佢架車好大好舒服~
      係呀...少日光真係會令人情緒差d......一係你冬天哥時去左南半球玩下啦~
      原來咁講究架~好~等我得閒去看看先~

      刪除
    2. 我這裡好多人係冬天去古巴墨西哥, 熱下哂下1個星期, 就會少D情緒病.

      刪除
    3. 我都想去古巴同墨西哥~~~~

      刪除
  2. 其實, 一講到文化創意產品, 如波哈果碌棒呢, 日本仔的設計永遠最岩中國人心水, 西人一見日本D野, 大多話日本仔D野唔夠質感, 好飄無.

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本哥d好精細~不過我唔知原來西人不欣賞~XXD

      刪除
    2. 不過, 現在西人開始鐘意日本動漫.尤其我這裡D法裔人身材矮D細粒少少, 日本動漫對佢地有共嗚.

      刪除
    3. 日本D動漫都好好睇~但歐美動畫又好好看~好難揀~

      刪除
    4. 我個人覺得日本動漫靚D CUTE D

      刪除
    5. 各有各好啦XXD 打和呀SUPER~

      刪除
  3. 西人喜歡用果D沙煲膺撐, 比你圖中果D厚好多, 重好多咖, 我地中國人最怕用, 因為重到手都軟埋呀!

    回覆刪除
  4. 去越南唔係搞落地簽證平好多咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地唔想落地等到傻嘛~
      點知我地簽完後一個禮拜就有上網簽了~

      刪除
    2. 據經驗係唔搞落地簽證,去排過關等到傻;搞嘅話等簽證等到傻(重等到火,見啲職員踢對死人涼鞋悠悠閒閒有講有笑無視大排長龍,想快搵職員影相搞簽證就唔7使等即搞),但等得嚟過關又唔使排(過關好彩就遇到職員睇劇或同女友視像通訊緊就易過啲),時間一樣,另外去攞行李件行李一定轉得太耐自己落地罰企或去咗房仔門口等人認領.

      刪除
    3. 即係係咪都要等............睇下等邊一邊.....勁煩~我地係咪俾個氹自己踩左XXD

      刪除
    4. 或者峴港唔同啩......

      刪除
  5. 泰皇宮上次來有搵過但搵唔到係邊:P
    有冇叫蘇格蘭仔合照一張XXD
    哈波店還以為你會有收穫,對手襪幾靚
    間房好大,外國地方就是大.....同埋鏡頭下你好有功架wakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 下~~~~係舊金碧下一條街咋!不過D野食差左!
      無啦我十大怕醜榜之首~~~~
      無囉...真係完完全全無野吸引我~
      間屋真係大住得好舒服~
      喂~梗係啦我係賢妻黎架XXD

      刪除
  6. 咁大架4X4又加多個司機,價錢合理噃~
    你唔好𥄫人群底春呀!聽聞傳統著蘇格蘭裙嘅男人係會唔著under的~
    值頭係平啦!呢個價錢係港澳無可能食到!
    禮盒裝<-- 咁似燒衣套裝嘅😆
    民宿正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉...加左錢我都覺得OK~同埋架車好新仲要好舒服~
      下~~~~~~~~~真架~~~~我無啦啦做咩睇人地群底春呀但係XXXD
      都係既....餐廳既裝修仲要幾靚~
      直頭係醜呀~
      間屋真係大住得好舒服~

      刪除
  7. 識煮野食既女子好鬼吸引呀.........

    回覆刪除
  8. 佢真係買左隻長頸鹿?咁咪要一直抬住...
    張煮野相好似曾經見過...
    仲以為狂歡三寶已經進化左,估唔到又出現~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀講笑嚇下菓子軒爹娘咋XXD
      有架!我有係冰島煮過架!
      WAKKAKKAKA~意想不到~

      刪除
  9. 雪鐡龍靚啊型喎,HK都無~
    哈利D野竟然搶唔到你錢~~
    自煮好豐富,豐富過餐廳~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐得好舒服!好大架!
      咁你可以諗到有幾唔出色~~~~~~~~~~~~~~~~~
      有D係叮叮野XXD

      刪除
  10. 哈.我覺得妳地...好似韓版...花樣乜乜...嘅遊記,由其自己煮食,
    N年前,家弟喺蘇格蘭讀書時,去過一次,感覺好凍好濕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~~正呀LE~~~~
      都真係幾凍~~~~~

      刪除
    2. 妳睇到我新上載.....俄羅斯之旅嗎??

      刪除
    3. 妳睇到我新上載.....俄羅斯之旅嗎??

      刪除
    4. 但唔知點解你俾LINK我之前睇唔到!

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除