2019年2月28日 星期四

天團蘇格蘭高地之旅2018-10-17第四天(陰天及後轉晴)

星期二.....一起身...腿還是很痛呀!...上班也沒有遇到特別事~喉嚨因為睇完演唱會而講野走音左兩日.....放工後還是堅持的去跑了3.63km...我真夠棒棒的~跑完獎自己去搵吉吉阿姨~今次仲加多左個烏冬~配上我愛的台灣綜藝~爽~....星期三....今日起身隻腳好番好多喇~~~同埋把聲都好番不少~~陳仕燊真的好利害~我從未試過睇完演唱會會有咁多後遺症~呢日番工攰到呢~唔係量多哥隻攰...而係d人令你腦攰!...星期四....今日生意慘淡呀...岩岩好夠數咋~不過都算係咁啦~今日下午我肚痛仲咁堅強~~~好野~~聽日就係星期五喇~但我好難想像原來我差唔多睇完濕爬演唱會已經一個星期...但好似係岩岩睇完咁咋...嗚嗚...好掛住仕燊寶寶呀~



2018/10/17
Day 4(英國,格拉斯哥 UK,Glasgow->北愛爾蘭,貝爾法斯特 Northern Ireland,Belfast)

早晨~呢日我地早早出門呀~點解?因為我地會暫時離開蘇格蘭~前往北愛爾蘭(Northern Ireland)!!!!!!!我地點去?依家話你知~....呢日格拉斯哥早上非常的陰天~凍~




晨早起身咩都未食~辛苦哂阿Sam咁早揸車...因為呢程車要成2個鐘!!!!




駛離高速公路之後個gps狂叫我地兜入去d細市鎮入面(但明明睇mapsme可以唔兜都得)....然後毛寶輕輕說一句:一定係gps公司同呢個細城合作...迫我地兜入去...從中獲利XXD......呢度乜都無~~~~有咩可以幫襯佢~~~~~




一路沿海邊方向駛~





真係成2個鐘先到~~~~~辛苦哂~~~~我地呢日係連人帶車咁樣搭船過去北愛爾蘭~~~~~~~~~~~~~~~碼頭係Cairnryan Port





入到呢到諗住報到~點知原來唔係呢邊~




根據指示黎到另外一邊~經過檢查站睇番訂位紀錄...過安檢....然後就按指示排隊~咁樣連人帶車過北愛爾蘭(來回)就大約每人960hkd....但因為我地之前上網預訂時申報架車轉左做四驅車~要加多1000hkd.....加埋就來回每人1,210hkd左右啦~詳情請往船公司Stena Line網站自己睇下~






泊左架車排隊我地就去佢個休息室度買下咖啡坐下抖下~買左個黏黏曲奇送咖啡~




差不多時間就上車準備啦~我地呢日搭11點船~按職員指示駛入船艙~






泊好車就可以上去餐廳坐架喇~~~呢隻船都幾大下~





我地坐低叫左d野食~阿sam叫左漢堡£11=114.4hkd......我同毛寶叫左個soup of the day....£4.5=46.8hkd....大心叫左個muffin...£1.9=19.8hkd......好犀利...全部都好難食~睇下d薯條唔精神到~~~~





食飽傾左陣計就去參觀下呢隻船~勁丫!!有機打!!




有免稅店~




仲有得賭錢!!






出船艙外望下風景~超大風~~~~~~~又幾好天喎~





又行番入去~~仲有swich既overcook玩!!




仲有個小戲院~不過呢日無播野~d人攤哂係櫈度訓~




經過2小時15分鐘船程就到左北愛爾蘭喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!




落船了~~~~






搭船黎到北愛爾蘭,貝爾法斯特(Northern Ireland,Belfast)~北愛用無限陽光迎接我地~~~~~~我地首先揸去市區搵左民宿先~好似10幾分鐘就到市區~






搵到民宿~我地泊低架車係附近~未到入住時間我地係附近行下超市先....驚見...我細個好鐘意食既viennetta有薄!荷!朱!古!力!味!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!澳門得雲呢拿同埋朱古力味~(仲要停左好耐最近先再有番供應)




好~搵下下午茶先~街景都好好拍~唔知點解黎左北愛之後...市區景我覺得好似去左澳洲咁~






然後大比搵到附近有間cafe~叫Town Square...地址:45 Botanic Avenue







不過有d失望~佢過左午餐時段下午茶得d甜點呀..牛角哥d...想食下蛋料都無~野飲我地叫左呢d...我就叫左杯筋勞...£2.7=28.1hkd....大比同毛寶我唔記得佢地叫乜啡同乜茶(係無講過野一樣)...但杯啡個拉花好靚~




叫左舊Salted Caramel Brownie黎送啡~£2.7=28.1hkd....甜到糖尿~





嘆完啡慢慢行番民宿攞房~





今晚民宿住呢度~~~




用密碼鎖~平時哥d用鎖匙盒攞完鎖匙再開門~呢個直頭用電子密碼鎖~好先進~






入到去見到佢以為佢好智能家居~以為可以用呢舊野調唔到~呢度勁熱~又開唔到窗~~~~~~





呢間民宿其實裝修到幾靚既~叫Malone Place Apartment...一晚£109=1,133.6hkd....每人283.4hkd..都抵住既~....不過你留心下d相先~..........................一間係二人房...一間係單人房....我地有四個人喎~~~~~~~~~~~張梳化係梳化床...但佢無俾寢具喎~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(最後辛苦阿sam做廳長)








安頓好又出去行下~日落ing~教堂+日落天色好靚~




呢頭好似幾多塗鴉~





毛寶叫我扮截的士~~~我勁老尷~~~~(因為對面有成車麻甩佬望住我做戲~~~~~~)




然後我地行到黎號稱全北愛爾蘭第三大既商場Castle Court...地址:Royal Avenue, Belfast, BT1 1DD.....但....入面賣既野...真係無一樣野岩我睇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





假行一圈走人~黎到今日既重頭戲~~~~~~~就係食晚飯喇~~~~大比揀左呢間Mourne Seafood Bar....地址:34- 36 BANK STREET, Belfast.......大比超醒目呀~一早係佢網頁online reserve左~~





我地好似訂左6點....但目測成間餐廳已經坐左一半人係度~佢安排好我地坐之後我見後面再有人入黎話無訂位已經無位~餐廳不大..如果要食真係要訂位~




餐牌就得一版~




毛寶叫左杯意大利既Sparkling Wine....£6.75=70.2hkd....我就叫左杯羅馬尼亞既白酒....£5.5=57.2hkd




我從來都無諗過自己會去到北愛爾蘭架~~所以~~飲勝~~~喂~~做咩有人用辣椒醬做代表XXD




唔好講咁多先黎"每人"半打Natural Oysters~~~£9.5=98.8hkd...每隻16.5hkd......wow~~~~~~





用圓碟好家庭feel~~~~~~~~~~~~~~好似我屋企蒸魚d碟~~~XXD




華!!!!!!!!!!!!!!!!!好爽脆好海水味好好味呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(我無乜實用既形容詞)....16.5hkd一隻未算係最抵...但係就係好食!!!!!係Belfast既生蠔~~~~天團又發癲XXD





然後再黎半打Japanese Style既生蠔~~~£9.75=101.4hkd.....每隻16.9hkd......佢加左少少酸酸地既日式汁...酸薑同埋青瓜...又真係幾好味幾日式既~





Salt and Chili Squid....£7.5=78hkd......其實係幾好食既..不過少左d囉~得面哥少少....下面全部係炸粉粒




Piri Piri Prawns......£8=83.2hkd.....查實我到家陣都唔知點解叫piri piri~~其實呢個幾好味既~汁同蝦都ok~點麵包食一流~




Pan Fried Crab Claws....£8.5=88.4hkd.....肉質很死實~







Mourne Mussels & Crusty Roll(Main).....£12.5=130hkd.....好味~難怪見隔離枱阿伯一人一煲!!!!




Chargrilled Ribeye....£25=260hkd.....真係不敢恭維....叫5成熟都柴到可以打死人.....又無牛味.......難食之最....哥幾條菜心伴碟先礙眼!!!!!醜!!!!





叫左個Truffle Fries做side....£4.25=44.2hkd.....個薯條炸得好食..但沒有松露味~(又記起了新加坡那間cafe做得真出色~)




老實講...個牛扒係有d殺風景既..........但係生蠔同青口真心唔錯~推!.....呢餐食左£123.95=1,289.1hkd....每人322.3hkd





我地去超市買左佢番民宿做甜品呀~~~~~~~~超!級!勁!爆!好!食!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!點解澳門無呢隻味呀!!!!我真係好鐘意薄荷朱古力味既雪糕!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!呢個仲要係千層的!!!世界級!!!








2019/02/28的開心事:
我發現我有好嚴重既選擇困難症..
因為我頭先為左揀兩支沐浴露..
而係屈銀寺企左勁耐~~~~~~
到我諗好去俾錢時...
無啦啦有個人......
行埋黎放低兩張劵然後話:我用唔到呀俾你丫....
然後極快行走左...
個收銀姐姐問我用唔用....
我:好呀~
就係咁....減左10蚊~
好開心~~~XXD



報時:距離六公子峴港嘆世界之旅2019仲有---34日~
報時:距離北非摩洛哥之旅2019仲有---55日~
報時:距離狂歡三寶台北快閃瘋食之旅仲有---97日~

20 則留言:

  1. 你好威水丫!!係咁依買沐浴都遇到好事~♡一定係係又靚又可愛所以佢被張卷你🤩

    回覆刪除
    回覆
    1. 遇到好人真係太好了~~~~~
      咦~~乜真係因為我靚呀~~我都估到架喇~XXD

      刪除
  2. Happy Friday la !!!
    好佩服妳咁有恆心時時跑步。

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAHYEAH~~
      今日都有跑但跑跑下落大雨XXD

      刪除
  3. 北愛天氣看來幾好喎,有藍天白雲影相好靚
    又真係有啲似澳洲XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日係幾好既XXXXD
      係咪呀!!你岩岩去完你說話最公道~~~~~~

      刪除
  4. 緊走音啦,坐得咁近😆
    嘩!你坐船咁過隔離我你早排同港女都有諗架!你知我地係利物浦迷啦,見今年有機奪冠想去捧場,倫敦都去過,迷諗係玩愛爾蘭,由都柏林坐船過去囉,竟然比你坐咗先😤

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔抵得呀~近過你坐紅館呀~鬼叫你番工~
      下!咁去啦!!!!愛隊有機喎你唔係唔棒現場睇佢攞杯呀????

      刪除
    2. 唔係睇佢攞杯,睇其中一場啫,但而家失咁多分無心情了,精神上支持佢地把啦⋯⋯

      刪除
    3. 愛~隊~喎~~~~~~~~~~~
      捧盃你咪後悔!

      刪除
  5. 好友☁¨♦晚安🌜甜夢安睡🌛💤
    ✨開心萬事得╠╣aΡpy四季🌟
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       ☆
     .∧_∧o。⊹
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___∵★°∴
    /└-(____/₡Ϡ¨*✬
    ❉•ೋஜ¤ഐ๑*۩۞۩✾

    回覆刪除
  6. 大姑娘, 成車男人望住你假扮截車, 皆因為佢地從來未諗過咁扮野影相, 現在俾你地班唐人大姑娘提醒左了. 又有可能, 佢地以為你係個唐人靚仔, 所以望住你....哈哈哈, 我上星期去飛髮, 俾飛到個頭好似你相中咁款呀.

    果D係意大利菜心, 叫做 RAPINI, 有D苦澀, 我都係寧願食唐人菜心好了,

    果舊BROWNIE勁多糖呀, 唉, 我發現一事, 我年紀越大, 越食唔到西人D野, 以前細個時食這些野, 唔甜唔夠爽, 現在要清淡D呀!

    你唔講我又醒唔起, 真係喎, 我係香港食蟹鉗D肉係鬆D喎, 係美加食又真係實左少少.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~可能下次佢地都偷偷地咁影~~~....點會~我是一個短髮的女孩~~~
      同埋咁放D菜心都唔靚囉~又真係唔好食~
      好難頂呀甜到...唔想再食...我好怕食咁甜既野....所以我都唔會飲廢水
      但呢D一食就覺得係急凍哥隻實~~~~~

      刪除
  7. Viennetta我未過喎.巧唔巧食架.......
    外國有D蛋糕好鬼死甜......甜死人呀......
    生蠔好吸引呀........

    回覆刪除
    回覆
    1. 係勁好食呀喂!!!!!!!!!!平時食既已經好食....北愛仲係薄荷朱古力味!!!世界級!!
      我好驚食咁甜既野!!
      生蠔真心正~

      刪除
  8. 好似日日都有病痛咁既...近幾日冇野嗎?
    船上幾多野玩,不過兩個幾鐘,食埋飯都冇乜時間...
    作為精明消費者要識揀到最抵,唔算選擇困難症~~我連同一牌子,同一款貨都要比較~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 近幾日還好~謝關愛~
      食飯好快咋~~都係快餐形式~~~~~
      我其實因為優惠孖裝D味拼得唔岩我心水...然後我左揀右揀諗左好耐好無單買..但單買又真係貴好多又無野送然後我又行番去孖裝儘量揀我想要既味XXXXD真係煩死人呀我~

      刪除