2018年6月7日 星期四

新加坡熱辣辣聖誕節之旅2017-12-24第三天Part 1(陰天)

星期二....本身想放工去跑個步....但今日既驟雨情況實在嚇親我.....為左唔想跑跑下突然落大雨淋親咁靚既我...我決定放棄唔跑~星期三....800伴vip day喎~人潮明顯減少~但我都唔知到底係因為vip day定係因為大雨而減少....放左工又灑左陣雨~又唔使去跑跑~(但其實我想跑架)....新人上場~呢度真係好好玩~又見識到某人d領功技巧~~~~~星期四~本身心情梅梅地...點知下午突然有件事令我好開心~中午開始掛3號風球..但我反而覺得風細左~



2017-12-24
Day 3---Part 1(新加坡 Singapore)

呢日一早醒來~~第一站就係坐的士去呢個第一次黎新加坡必到既景點~~~魚尾獅(Merlion)~~~~呢度永遠都係咁people mountain people sea既~~~其實我黎左4次新加坡....我係黎左呢個景點3次..................(因為每次都陪未黎過既人再影一次~)





影埋過去對面Sands先~





毛寶影左張全景~



哈哈~影魚尾獅既屁屁都幾得意丫~





好啦~影夠~走喇~~個天又陰陰的~




然後我地就跳上的士直接去頭先影相對面既Sands~~~~我真係第一次黎~~我邊有錢住Sands丫~~~





聖誕樹~




原來我地想去既地方唔係呢幢入面~~~要行過幾幢~~




行過一幢~又要再穿出去~





呢幢先係~都幾大喎Sands真係~





我地一馬當先咁行~食中午飯先~因為無訂位~所以後生仔就衝去攞位先~~揀左呢間樂天小香港飲茶~睇下個小孩幾乖咁係度等位~見佢門口都幾多選擇~好彩早黎..因為真係幾多人...





張點心紙超多野揀~~密麻麻有4版紙~




驚人的食力!




秘制肥婆叉燒...SGD$22.8=132.5hkd....咦!佢地d叉燒係咪興咁樣咁黑架??但幾好味喎~




一個素酸辣羹一個粟米豆腐羹...各SGD$7.8=45.3hkd...一般~




櫻花蝦炒飯...SGD$15.8=91.8火hkd....都幾足料....又惹味可口~飯也炒得不錯~




酥炸咸蛋魚皮...SGD$9.8=57hkd....極度推薦!!!!!!!魚皮炸到超超超脆!!!魚皮掛咸蛋既情況極理想!!!!!!!!超好味!!!!(比起一包包買到哥d好味勁多!!...但食完內疚感好重)




脆皮椒鹽豆腐...SGD$8.8=51.2hkd....椒鹽還椒鹽....豆腐還豆腐...你說好吃不?!




上海小籠包...SGD$5.8=33.7hkd...不錯吃~入面好多湯~




其他不細講....不過不失啦~炸野是尤其的不好吃!!!!!!!!













呢度都興金沙卡有折~~~但我無....連澳門哥張我都無XXD.....食左SGD$209.95=1,220.4hkd...每人152.6hkd....又還好喎~因為真係叫左超多野食~而且侍應姐姐都很有禮貌~




食飽飽大比就帶老人家們先上洗手間~我同毛寶就去買入場劵先~我地下一個景點就係呢個Art Science Museum...其實佢就係金沙酒店既旁邊...所以我同毛寶只係行過隔離買飛~






哥時上網睇話有分時段入場~去到現場話今日唔多人所以可以隨時入場~成人SGD$19=110.4hkd.......原來有金沙卡又有折!!!只需SGD$15=87.2hkd!!!!!仲平過本地居民!






我地買完飛就whatsapp話俾大比知~點知原來佢地去左行超市~佢仲幫我搵到我好想試既咸蛋魚皮~~~~~~唔該大比~~~~~




我地要黎參觀既就係呢個Future World!!!其實就係之前澳門哥個Team Lab~




一入去佢就話有個小表演就黎開始~~~佢係成間房都係投影咁既.....連地下都係....都幾靚架!!!不過天花到牆到地下都有投影係有d頭暈~~但很值得看~







然後睇完出黎有另一個展區...幾面牆壁都有漫畫海浪投影~仲要有d豆袋俾你坐係地下慢慢望~






唔通我有型又要特登同你講咩!最醒既人就係著白色衫黎~(但重點我不是故意著白衫的)




個個小孩都走去除鞋玩!!!我又去睇睇係咩黎先~~




華!!原來係sir滑梯呀!!!!!一sir落去滑梯投影會自動彈開或有其他變化~~~~(例如燒煙花咁~~)




你睇下毛寶同毛寶媽快到得個影~~~滑落黎超快~~很刺激~加埋兩旁光效~~好玩~~




呢個燈箱牆可以攞d燈箱落黎砌~






旁邊仲有呢個用投影黎起路既~用d積木黎起路..有無人知我講咩?




然後另一區....華!!!!呢個主題澳門都有架!!就係你幫聖誕老人填色...之後可以scan落呢個大顯示屏度!!!仲識郁既!!!





咁你可以揀3樣唔同既野填色既~有屋啦~車啦~聖誕老人鹿車啦~




鏡頭一轉呢3母女就自動波坐狂畫喇~~~真係一個可愛的小孩~




襯佢地填色我就認真睇下其他人既作品啦~~(因為本人最憎填色~).....就睇到原來呢個場景有加入新加坡元素喎~~~有哂地標係度架~~~~個天仲有極光的~~~






影影下見到有架鹿車....喂!!!當係我畫得唔得呀~~~wakaakakaka




影完相....番埋位睇睇班小朋友畫成點先!第一位小朋友大比....佢係畫屋既!唔~唔錯唔錯~




第二位小朋友毛寶媽....好乖喎!畫鹿車車!畫得好靚!




第三位小朋友毛寶!er.....呢位小孩怎麼了?佢....心底入面...係咪過左個黑暗既童年?......嚇我唔到既!!




填好色攞去scan





之後就會出現係投影屏幕度!!!!大比小朋友的屋~~聖誕老人幫佢送間屋出黎~~~




毛寶媽小朋友的~~好可愛呀~~





然後轉頭一望...有粒星星運緊架車出黎.....er.....




有人一見到自己架車就手指指~~~~~......er...我地其實係咪要關心下呢個小孩係咪有d咩唔開心呀?但你架車真係好醜我好想笑~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





另一個場景有個閃電瀑布~坐係地下可以扮修行~




另一場景係海洋世界~~又係可以自己填色再scan!!3母女又係各就各位~~~





又睇人地既作品先.......呢邊個係將水母填色既......好靚呀喂!!!!!!三眼仔超出色!!!!!仲有地中海哥隻~~~~~




我地又望下頭先要關心既小朋友睇下佢心理狀況有無好d......er.........幫我call call實Q過黎拉佢走......





好醜呀喂!!!!你係咪成日都要咁出位呀!!!!




仲要開心到追住自己隻水母狂打招呼....我想走先





知醜喇咩?之後隻野狂屈係d珊瑚後面唔出黎




主人是一臉淘醉狀.........看來非常滿意




然後又彈另外一隻勁醜的......下!!!大比畫架?!?!?!?!頭先個小朋友內心世界唔係好純畫屋仔既咩!!!!




點解?!點解毛寶媽畫既咁有童真!




好醜呀!!!兩隻野游埋一齊!!!係咪知係兩姊妹游埋一齊?




三母女真係不同的style...我笑到無氣喇我想走先




另一個裝置~但我唔知玩咩~




呢個發光波波池都好得意~澳門我都見過有~






呢個類似講故事既投射...篤d動物又識郁咁~都幾得意~




黎到最後一個展區




wow!!!!!!!!






佢d燈會變色同埋好似流星咁走黎走去.....置身其中...真係好似係宇宙咁~好靚~(利申但我未去過宇宙~)








不過可惜同一空間人很多...很難拍到美照...但我還是很美~









2018/06/07的開心事:
哈哈~
我呢幾日自己用左d偏方係自己身上~~~
好似work work地~~~~~
wakakakaka~(奸笑)



報時:距離和歌山嘆溫泉自駕遊之旅2018仲有---10日~
報時:距離與毛寶慶生泰國食揼嘆之旅2018仲有---112日~
報時:距離天團蘇格蘭高地之旅2018仲有---128日~
我!要!去!旅!行!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
勁期待~

24 則留言:

  1. 巧爽知中午突然發生咩開心事嘅呢!

    偏方???公子偏方??

    回覆刪除
    回覆
    1. 下~你咁想知呀~我whatsapp你知~
      係我個人偏方XXD

      刪除
  2. ⚡☾*。💫好友🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗º¨☆
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗¤
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣๑
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝⊹
    ──────────────╚═╝☁。゚☔❉
    🌟開心萬事得🌀╠╣aΡpy週五✨
    仲有10曰...咋

    回覆刪除
  3. 今次無用口接魚尾獅D水了?XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~呢個印象對大家黎講有咁深嘛??XXD

      刪除
  4. 個博物館又幾靚,小朋友去到一定勁開心咁多野玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀!因為連大人都玩得好開心~覺得好新奇~

      刪除
  5. 你啲開心事咪又係辛尼便便......
    間博物館勁想去,但會唔會係主打俾小朋友玩架?
    啲咸蛋乜咸蛋物十幾年前我已經稱得上係專家,估唔到而家好似爆紅咗,咸蛋魚皮我食開第2個牌子(次次都係人請),食過金鴨1次......唔覺有咩分別......
    毛寶對住自己隻水母......有啲慈母感覺......

    回覆刪除
    回覆
    1. nonono~我既生活唔淨止得sunny bb~~~~
      唔係呀~好多大人都有去呀~我都覺得好好玩喎~
      金鴨不好吃~另一隻好味d~咸蛋野真係好惹味..真係不宜多吃~
      隻水母真係好攞命~

      刪除
  6. 我都唔知有這間博物館添,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我地真係唔知做咩好~~所以就上網睇下有咩展覽睇~就搵到呢個~
      要俾d老人家涼下冷氣~~~哈哈~

      刪除
  7. 肥婆叉燒表面黑黑地,新加坡特色?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知呢!食過兩間d叉燒都係咁~~~~

      刪除
  8. 呢條獅,當當時仲差百零尺都無行過去呀,我有時都好古怪🤣
    個pass world幾科幻吓噃~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係有你既態度既!XXD...我鐘意~
      我覺得幾好玩...最重要係有強勁既冷氣!!

      刪除
  9. 好得意啊~~睇住自己畫既魚游呀游...好新奇,一D都唔醜,粗眉大眼最搶鏡

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻野笑左我好耐~~~
      不過大人去都幾好玩~覺得D野好新奇~

      刪除
  10. 3母女一齊畫 感覺好warm呀
    個咸蛋炸魚皮真係好邪惡咁呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀~估唔到毛寶媽咁有童心~
      係好邪惡架~~~~我仲有一包係屋企遲遲都唔敢開呀~~~~~~

      刪除
  11. 唔知點解,見到魚尾獅大合照會諗起之前張洗頭相...
    畫野古怪唔一定有黑暗童年既...其實D水母隻隻都好似外星人...不過睇真D大比同毛寶畫既水母好似係同一品種~~
    你試左咩偏方呀?有冇副作用架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~仲有用口接~~~~
      畫野古怪唔一定有黑暗童年既(因為呢D食根據無線劇情黎預設XXD)...兩姊妹隻野都勁醜~~~
      無事架XXD我D偏方係搞笑野~~~

      刪除
  12. Art Science Museum都幾夢幻....妳地晝D畫有創意又得意
    串串星影得張相幾靚.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~D水母真係勁醜~~
      因為個人靚XXD

      刪除