2018年6月4日 星期一

新加坡熱辣辣聖誕節之旅2017-12-23第二天Part 2(晴天)

星期五....六.一兒童節喎...勁多小朋友.......我都唔明...幾時開始會放呢d假.....勁爆多野做...依家只有多野做同勁爆多野做之分......放左工去左飲華生行燉湯x家和魚蛋....呢個配搭真好~要輕鬆下嘛~咪食多少少野囉~星期六...中午買左杯沙北筋勞去毛寶家痴餐....下午菓子軒黎左玩~晚上去左慶祝毛寶爹生晨~星期日~一早起身在家播左3隻濕爬既碟搞旺個場佢~中午試左仰光小館...個魚湯粉又幾好味喎~個豆餅又幾好味喎~個春卷又幾好味喎~再去Uniqlo買買淨色tee~下午在家看大叔之愛大結局.....睇到我眼濕濕...追左7個禮拜...笑足7個禮拜!多謝部長~~<3多謝春田田<3~~多謝maki~~....是我滿意的結局...但不免有點心痛!......夜晚食左外賣~今次唔錯喎~叫左葉公~叫燉湯送糯米飯~抵~...又一個星期~星期一...好多野做...個心靠諗住下下個星期既旅行黎支撐...頂住呀!!



2017-12-23
Day 2---Part 2(新加坡 Singapore)

食飽飽榴槤就回程了...回程會經過泰山藥行...地址:2011 New Bridge Road(China Town), Singapore 059428




第一樣要掃既係朗公子拜託我買既陳皮~佢話好正~睇下d人搶得幾快~




第二樣梗係我認為最勁既清熱氣丸啦~~~佢呢度賣得算平~~~SGD$6.8=39.5hkd.....我熱氣就快要喉痛成日都係靠佢~(仕燊你要唔要一盒試試?睇你都係熱氣底)




行番酒店順便行過搵下有無咸蛋薯片賣..點知係商場入面搵極都無~




明明今次係想試住呢間酒店架!!唔知點解又訂左另外一間囉!




番酒店坐陣休息下先啦~~好熱呀~~~我買左呢d野~~人地去胡振隆買肉乾~我就走去買蝦米卷~~~個沙爹腰果都不錯吃~~~~貓山王榴槤乾都好好味~~




太陽無咁曬我地又貢出黎~去左附近既克拉碼頭(Clarke Quay)逛逛~




逛乜鬼丫~其實貢出黎食雪糕三文治架咋~不過今次個叔叔超惡~~(好似同上次哥個唔同人~)





我揀左榴槤味~毛寶揀粟米味~我估大比一定係揀薄荷朱古力~SGD$1.5=8.7hkd一舊~唔算貴~我地個個都揀夾餅乾唔敢夾三文治~怕食得太飽食唔落飯呀~我仲食到成件衫污糟哂~~~污糟貓~~~





周圍影下相~






喂~好熱呀~之後貢入商場涼下冷氣~~聖誕樹又幾靚喎~~阿Sam仲係度配左個眼鏡~




咁呢~毛寶既三伯父同埋堂家姐都會join我地一齊玩呀~佢地係香港哥邊過黎~我地就約左夜晚一齊食飯會合~梗係食珍寶海鮮舫(Jambo Seafood)啦~~~記得記得上網訂位~~因為真係好多好多好多人~我地梗係揀克拉碼頭哥間食啦夠近丫嘛~地址:30 Merchant Road #01-01/02, Riverside Point, Singapore 058282.....不過預約d時間一係好早一係好晏....唯有揀早d啦~怕老人家肚仔餓呀~(天都未黑就去食野~)...而且我訂講明要室內位...上次坐過室外位食熱到我呀.....




咦~點知佢安排左我地去二樓另一個鋪位喎~第一次黎~好正~冷氣夠~我地坐低一陣毛寶三伯同埋堂家姐就到喇~hi~....我叫左椰青飲....SGD$6.8=39.5hkd....勁清甜勁多汁~~~~~~推~




wow~很有食力的一枱人~(但我相信七公子可以過之而無不及)...7公子幾時再去新加坡呀~~~~~




脆炸蘇東仔...SGD$16=93hkd(小).......即係炸魷魚~~甜甜脆脆脆的~~好開胃~~好味~




魚子醬龍珠果龍蝦沙律...SGD$20=116.3hkd...都真係有好幾舊龍蝦肉架喎~唔錯~不過得小小的一個~




干貝皮蛋莧菜苗....SGD$30=174.4hkd(中).....都幾勁大個~8個人食都夠~而且都幾好味~




華!!!呢個好有氣勢呀!!!我之前都無係呢度食過~係阿sam話好好味~~我地今次又叫下啦~就係蒜蓉蒸竹蚌~~每人叫左一隻爽下~~




每隻計!一隻SGD$14=81.4hkd.....幾大隻下!肉幾厚....但蒸得剛好!!!!!唔怕硬~~~好好味呀~~~連下面d粉絲都好好味~~~





活蝦炒麥皮...SGD$36=209.3hkd(中)...勁熱氣~~~但勁香口勁好味~~~~~~又成為我心頭的一塊肉喇...




清炒芥蘭仔...SGD$21=122.1hkd(中)....呢個叫中既又唔係太多喎~但都好好味~佢d芥蘭仔同我地哥d好似唔同咁既~




黑胡椒蟹...SGD$176=1,023.1hkd(兩隻)......每隻511.5hkd......勁爆大隻~~~~~~





勁爆大隻!!!睇下隻鉗幾大!!!!而且好足肉~~~~~




味道.......仲係咁惹味~~~~~~~~~~~~~~~~~~勁勁勁爆好味!!!!!好味到想報警!!!!!!我期待左呢餐勁耐!!!就係為左黑!胡!椒!蟹!!!!!!!!!!!!!!!!!!!黑胡椒勁香勁惹味!!!但一d都無搶到蟹既鮮味!!!!!好掛住呀...我好想食呀...嗚嗚.....




緊接住出場既係辣椒蟹~~~SGD$176=1,023.1hkd(兩隻)




食呢個一定要叫小小的炸饅頭點下d汁啦~~~SGD$0.7=4.1hkd




呢隻蟹鉗仲大隻!!!!!!!!!!!!!




上次覺得黑胡椒蟹出色過辣椒蟹...但.....今次係兩隻都咁好味呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好!!!!!正!!!!!d汁又好味~~(睇下我d手指幾乞人憎~)




食完蟹~就享用汁同饅頭啦~




藥材醉蝦...SGD$40=232.5hkd(500克).....SGD$8有100克...最少要叫300克.........呢個又係我次次黎都叫~~~好香好好味~~d蝦幾大隻下~~~個點蝦豉油都係精髓~





馬來炒麵...SGD$20=116.3hkd(小)....辣辣地幾好食~阿sam話好好味~




hi~三伯~堂家姐~拉屎吐meet優~呢餐真係食得開心~~~~好好味~~~~




呢餐食左SGD$846.15=4,918.7hkd....每人食左614.8hkd~雖然唔平...但真係吃到好吃的!雖然個個都話珍寶遊客先食...但真係好好食...我真係放棄唔到....嗚嗚...點解新加坡唔係好似台灣咁離我咁近....




食飽飽出到黎已經天黑啦~





竟然俾我地係珍寶隔離間7-11搵到咸蛋薯片呀~~~好野~~









回想起上一個星期日...
我還在摸仕燊的手手<3



2018/06/04的開心事:
朝早食左個辣魚撈米囉!幾好食!



報時:距離和歌山嘆溫泉自駕遊之旅2018仲有---13日~
報時:距離與毛寶慶生泰國食揼嘆之旅2018仲有---115日~
報時:距離天團蘇格蘭高地之旅2018仲有---131日~
我求下你唔好打風唔好打風唔好打風!!!!
我好需要去呢個旅行!!!!

34 則留言:

  1. Baby, 新加坡好似仲有另一款咸蛋薯片架 !
    D蟹真係好正呀!超想食 :-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!好似仲有另外兩隻!
      但我唔知係邊度買~好懶又唔想搵~
      唉~如果佢同台灣一樣咁近我就好啦~

      刪除
  2. 七公幾時出團丫😻😻😻😻窩窩窩巧爽去玩~~~
    珍寶好似貴左咁多嘅~~~~~~~~~
    咩積撈士會保佑唔打風的會保佑天氣良好的~♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎!我地上次去哥時你無去喎!我都想七公再去~~~~~
      好味就俾多少少都值~~~~wakakakak~
      你真好~你要繼續咀仔甜呀~

      刪除
  3. 這餐超級正呀🦐🍃🦀🌿

    回覆刪除
    回覆
    1. ☾*。♦好友🌜甜夢安睡☁。゚๑🌛
      🌟開心萬事得╠╣aΡpy週二✨
      ╭~╮⊹
      ╰╭╯
       O
       ¤ ☆
       º∧_∧°o💤
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___★¨**
      /└-(____/✬°¨₡Ϡ
      ☘ഐ✾۩۞۩❉•ೋஜგ

      刪除
    2. 係呀~~我好鐘意食蟹~

      刪除
    3. 好野~不經不覺來到周四了~

      刪除
  4. HK 7-11 都見到有金鴨薯片賣
    胡椒一定好好味,好惹味又夠重口味

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實澳門7-11都有~~~~不過呢款我覺得一般~
      係呀....我望住個mon都流口水~

      刪除
  5. 我真係無探你好耐啦,之前仲睇緊大阪之旅,而家已經飛咗去新加坡!
    我從來都無去過新加坡,我成日覺得佢悶,又熱,同埋好似好嚴緊的感覺,所以㨂去泰國都唔去新加坡
    嘩,勁正呀,呢餐海鮮睇見都流囗水呀,仲有果件懷舊雪糕三文治,家吓咁熱真係好想食
    呢排都唔知幾忙,有個朋友失戀喎,成日要啲friends 陪吓佢咁喇,加上又成日超時工作,最忙係要預備去克羅地亞啲嘢,明晚出發了,到我返到黎,你應該在日本了,記住大家都玩得開心啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 慘丫!我見你話成日都話多野做!錫番!你耐無黎探我我都有掛住你~
      查實係無咩野玩同睇架...但d野真係十分之好食~所以點解咁無野做我都會去左成4次~~~
      佢地d海鮮係好新鮮又整得好食!個價我覺得合理呀..因為我係澳門食得太多貴價垃圾~
      出發去玩~就係最開心的~我祝你玩得開心心~~~舒解壓力~

      刪除
  6. 咸蛋味薯片,係咪真係有咸蛋咪呀,好想試吓^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻之前7-11都有呀~但我覺得呢隻麻麻
      有另一隻更好吃的~

      刪除
  7. 活蝦炒麥皮,見到都想食,咁夜來探你,我又流口水中^_^

    回覆刪除
  8. 好彩樓上過渡活躍症小孩沒有作惡,weekend可以多啲休息補返數.....
    叔叔超惡係因為咩?
    上次來去了晃記買蝦米卷......貴了好多:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有架..我自強叫自己再訓番咋...樓上痴x線架
      態度衰囉~我地排到隊埋去講唔該..然後佢超惡咁問講啦!!!!
      大佬..我又唔係無禮貌對你......仲要家陣係我幫襯你喎~
      晃記成日都好多人排隊~佢個肉切酥係幾好味~但肥屎人~

      刪除
  9. 嘩....超大隻蟹呀.....黑椒炒蟹呀.....我就吸引死啦.....

    回覆刪除
  10. 原來果日係去華生堂。
    我呢D唔係叫誠實。
    只係講真話,你做乜細粒左咁多....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~我地成日去飲湯~
      細粒左即係我矮左呀??
      今日見到有無高番d?

      刪除
    2. 無啊無高返,不過個磨菇頭今日好貢喎,哈哈,諗住Keep幾耐?以前好D����
      今日我返美麗街時諗緊會唔會撞到你,點知真係撞到,即刻問你咩係筋勞,困擾左我好耐,然後忘了說再見,因為返工快遲到了����

      刪除
    3. 係咩...可能只係個頭俾風吹亂左~XXD...呢個頭好方便去旅行~唔想轉住~
      你後生仔係時候好好練下D鄉音喇~XXD(唔知練黎做咩)
      唔緊要~在內心唱一次濕扒既說再見了吧我都OK~XXD

      刪除
  11. 其實我好少去咁熱地方,覺得好攰,雖然我細佬全家喺移咗去新加坡,但一次都無去過!
    食物好味,但太大份量喎,睇嚟食得好開心,
    咸蛋薯片..??

    回覆刪除
    回覆
    1. 下!!!!!細佬係哥邊都唔去探下~~~有地膽帶住一定好多野食架喎!!!!!
      佢有按份量叫的~我地平時少人黎會叫少d~~~~~
      香港都有得買呀~~~

      刪除
  12. 真係好美味嘅晚餐,我都係鍾意食胡椒蟹多少少,夠香。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好羨慕你可以成日食~~~我又流口水喇~

      刪除
  13. 呢餐精彩!!
    都係鍾意咸蛋魚皮唔辣嗰隻多啲,但唔明點解要咁貴?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..真係令我好回味~~~~~~
      魚皮唔係不嬲都貴架咩?????我覺我另一牌子好食d~

      刪除
  14. 呢種蝦米卷我係馬來西亞都買過,唔知隻味同口感似唔似...
    叔叔係買賣雪糕咁短時間內都有得惡?
    隻咸蛋薯片係真係有溝咸蛋定係整到隻味似?
    本來想講件蟹仔T恤幾得意...最後先知唔係衫...

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該差唔多啦~都係哥類野~
      係呀...態度勁差囉~好似得罪佢全家~
      我估..真係有既!
      哈哈~~~食蟹佢俾既~唔怕整污糟衫~

      刪除
  15. 清熱氣丸?得唔得架?
    椰青勁正但要成$40蚊噃⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 得架!我對上一次去新加坡食第二日野已經刀片界爛喉咁痛!但左兩次即刻無事!
      真係好好飲丫嘛~~~~餐廳係咁架啦~~~~~~~~

      刪除