2016年1月26日 星期二

冰島格陵蘭自由行之旅2015-10-16第二十天Part 2(陰天及後轉晴)

今日某時後得閒~某時段忙碌~~~~都幾唔錯~我噚晚坐係度寫blog寫到我d手指同腳指超凍......係唔係表面凍喎!!!係凍到去手指心哥隻....即係就算浸熱水都要浸好一陣先會暖番哥隻...真係好凍~~~~~~~咁凍我都仲寫blog我真係好乖呢~~~~~~~~~讚下我啦~~~~~~~



2015-10-16
Day 20---Part 2(格陵蘭 Greenland,Ilulissat)

番到旅行社之後我地就衝入去問佢~~有無我地係澳門哥時已經好想坐既直升機遊冰川~點知又真係有喎~~~~~不過只得番今日可以去...因為之後兩日既行程都在下午.....咁睇睇先....有一隻係齋坐直升機既...由於得我地想報....所以平均除開要貴d....DKK2,125=2,533.2hkd/位........25分鐘




但我地又貪心d喎....想坐哥隻係可以俾我地停低踏出冰川既....DKK3,500=4.172.4hkd/位....90分鐘........咁遠黎到.....去馬!!!!!!!!!




跟住有車車我地去番機場~(有無人發現我地呢日連中午飯都無食?好彩早餐食得夠飽)...因為坐直升機都係哥度上機既~真係開心~又係Justin車我地去機場~呢個地圖大慨話我地知因為我地行咩路線飛~~~我地由紅點飛去黑點停低一陣...然後8字型番去紅點~




我地仲係機場買定支可樂~做咩?因間你咪知~




好衰架~~~~人地要同你合照~~~~~~~~~~~~~~




yeah~~~yeah~~~~~~~~這是我第二次坐的直升機遊~~~~~第一次在中學~跟爸媽一起在美國大峽谷乘的~~~(大大話話都10幾年前~~~)




呢次真係第一次自己俾錢坐直升機~~緊張~~





t~~~你好帥呀~~~~~~~~~~~~~~~~~




張塗文坐前面(張塗文=gentlemen)...幾得戚~




阿Sam影的~~





起飛咯~~巧緊張~~





剛起飛既景色...好美!






越飛越入~越飛越入~個海d冰好似頭皮咁~~~~~







係高空睇真係別有一番風味~





但係好似越入...天氣就越差咁樣.................d冰越黎越大舊~




毛寶影架~睇影片會睇到d冰靚d~不過記得收細音量睇喎~直升機嘈~



毛寶影得好靚呢~~~(查實飛到一半我部手提已經死左)




坐左大約20分鐘直升機終於到左喇~~~~~不過天氣唔係太好...能見度好低呢...........雖然肉眼睇都ok既...但影相拍不出味道來........可惜~




呢個由起飛到去到冰川既短片~可以聽到起飛既直升機聲..去到最後到達冰川旁邊哥種寂靜~好舒服~



其實前面藍藍地色哥度就係冰川...係超大型既冰川...可惜天氣唔係幾好!但係呢度其實好舒服...好似成個世界淨係得你....無其他嘈雜聲..(如果好天既話應該會睇到呢篇第二幅相我地張報名紙咁既景象)..不過無辦法啦~




一踏出直升機哥刻踩入雪中....係我第一次感受到...咁軟綿綿既雪!!!!!!真係好軟...同係市區踩哥d好唔同......



帶可樂黎做咩~慶祝囉~慶祝係咁大既冰川飲可樂~~~~(我地成日幫你宣傳你點報答我地~~~~)




飲勝~~~~~~~~~(我想講格陵蘭d可樂好難飲..好甜.....都係冰島哥d好飲d~)




拉埋挪威籍既機師一齊影相~




大約番左20分鐘左右就要回程了~




咦......天氣好番既~






真係出哂大太陽咁款喎~高空望冰川有另一種唔同既感受~你地望下~~~d冰同d水之間既藍色~~~好靚~








實在太靚喇~~~毛寶幫大家影左短片~~~好靚~大家記得唔好開咁大聲睇~



之後仲要係空中停係一個點~然後360度咁轉一圈!!!毛寶又為大家影左短片!!



實在係太壯觀喇~~~無後悔俾左咁多錢坐直升機!!!我覺得高空睇真係好震撼!!!!!




好喇~見到有顏色屋仔代表我地好快番到市區~







好lu~咁就遊完直升機河lu~





呢次直升機遊又真係幾難忘~~~如果下次再去格陵蘭又好天既話我真心想坐多次!從高空看的世界真美~




之後又係Justin車番我地番酒店~~~途中見到咁好天心情好靚~









哈哈~~我同阿Chlo好鐘意玩一個遊戲...
就係互問:如果你係邊個...你會揀呢個定哥個?
呢種問題.......
最近就最鐘意問:如果你係男人..你會揀高ling定係小儀?
問男性或男同事.....都係答高ling....
問女仔假哥d就話:做女友就高ling...老婆就小儀...
但如果反方向問女仔:咁你會揀Jason定金剛?
十居其九......女仔都大叫:梗係Jason啦!!!!!!!!!!!
然後溫柔的i子會說:痴線架仲使問?梗係Jason啦
然後豪邁的W小姐會說:x你個街梗係Jason啦邊有人會揀金剛?
我想講.......我其實真係會揀金剛囉...................................
絕對唔係因為個樣呀下~



2016/01/26的開心事:
咁人地阿貞噚日俾左d包我嘛~
我今日梗係要好好對佢啦~~~
我今日夾左芝士同埋午餐肉入去多士爐度烘..
華...十級美味囉~~~~~~~~~~~~~多謝貞~



報時:距離南美洲4國新奇探險之旅2016仲有---17日~
報時:距離日本大阪之旅2016仲有---108日~
報時:距離"七公子"帥帥出使東京之旅2016仲有---248日~

25 則留言:

  1. 坐直升機好玩~~~~
    靚模飛機師好帥喎!
    揀金剛?哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好玩呀~~
      真既~~~野~~~~
      係呀~~~~佢無咁悶嘛~

      刪除
  2. 妳好乘呱........哈哈
    妳揀金剛......騙人.....不過人不可以貌相既.....但我唔靚但我溫柔

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係~~~凍都照出呀~~~
      我無呃人喎~~我揀金剛~

      刪除
    2. 唔通妳被靚仔呃過......哈哈哈.....其實有心呃人、靚人或唔靚人都冇分別

      刪除
  3. 有陽光嘅相真係正好多!!雖然貴d, 但唔坐的話,近嚟實後悔。
    多謝毛宝拍的片段!正!!
    我好鍾意豪邁的W小姐果句x你個街^^ 其實我可能比W小姐更豪邁,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架~~~寧願番黎紮炮~都唔好俾自己有遺憾嘛~
      好彩佢部手提唔怕死左咋~

      刪除
  4. 有陽光嘅相真係正好多!!雖然貴d, 但唔坐的話,近嚟實後悔。
    多謝毛宝拍的片段!正!!
    我好鍾意豪邁的W小姐果句x你個街^^ 其實我可能比W小姐更豪邁,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦~搞到人地好想知你點講添~~~
      咁...你會揀jason定金剛呀^^

      刪除
  5. 呢幾猜嘢真係俾得值,高空望出去嘅景真係唔同,返嚟最尾幾幅更加靚到不得之了.
    "咁人地阿貞噚日俾左d包我嘛~我今日梗係要好好對佢啦~~~"以為"佢"係貞公子原來係指個包,你係得嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀le~~~~好彩一早諗左貴一貴都坐~因為出發前睇相已經好靚~
      咁人地俾得野你~你梗係要好好享受先對得佢住啦~

      刪除
  6. 其實, 就算男人, 裝扮是十分重要, 同一個人, 兩種不同裝扮, 就會得出 JASON 和 金剛的效果, 當場有先天啦, 但金剛那種給人猥瑣的感覺, 是刻意型造出來. 而JASON 開始入行時, 是在明珠台做英文清談節目, 就上到一條好路. 所以, 第一份工作, 決定了人的將來.

    你乖唔乖? 乖吧, 咁勤力, 但你也要多休息呢, 天氣咁凍喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦~我相信金剛著番好d其實都唔差既~~~~~不過金剛走搞笑路線好適合呀~~~好似我咁~~
      知道~其實我呢幾日都好早訓...太凍~早d訓會好d~

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀~~~估佢唔到會咁樣~~~~超靚~~~~

      刪除
  8. 嘩...
    坐直升機遊覽,超正,居高臨下
    可以得到最佳視覺效果

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀le~~~~好彩一早諗左貴一貴都坐~因為出發前睇相已經好靚~

      刪除
  9. 嘩...
    坐直升機遊覽,超正,居高臨下
    可以得到最佳視覺效果

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾好~~~~如果有下次再去格陵蘭我都會想再坐~

      刪除
  10. 好乖好乖,錫錫,知道我鍾意睇哩 <3

    回覆刪除
  11. 高空角度又唔同feel喎@@
    回程時有陽光更靚呢

    回覆刪除
  12. 好震撼! 如有機會下次我都真係要搭下直升機睇

    回覆刪除
  13. 我咁大個人都未搭過直升機呀~~睇落真係好正~~

    點解你會揀金剛架...........唔知點解我成日覺得金剛係好花心既一個人

    回覆刪除