2015年11月30日 星期一

冰島格陵蘭自由行之旅2015-10-02第六天Part 1(晴天)

星期五去左同同事打邊爐~有人請正~~~多謝~~~食飽飽之後仲去睇飢餓遊戲~~終於到最終回!!!!呢一集好睇過上集~起碼結局係我想睇到既~~~星期六七公子聯手出動~~首先中午去左食Fado個set先~~都幾抵~~跟住展開一連串既"七公去shopping"...(期間我仲偷偷的飲了杯焦糖咖啡~).......我呀....我呢個姑寒友呀.....竟然買左新眼鏡呀!!你地識左我咁耐我幾可見我換眼鏡?咪成日戴住呢幅俾人話似陸永既眼鏡!!(一個女仔咁樣俾人話都可以唔換眼鏡)...........仲有呀....我買左兩件衫呀!!!世界簡直變了樣!!!....番到屋企好遲先知明珠台做緊The Great Gatsby....後悔咁遲先轉台~其實我幾鐘意里安納豆呢套戲~~周日去左食氹仔沛記~行左威尼斯人(齋行).....之後番左毛寶屋企又睇機票~~(好令人苦惱的南美行程呢!!).....夜晚無人陪....去左自己掃街~~~~~~(如有興趣睇我既掃街...睇落少少~)....利申:明天有野做~星期三再會~



2015-10-02
Day 6---Part 1(冰島,史卡法特 Iceland,Skaftafell->黑色瀑布 Svartifoss)

呢日鬧鐘未響都一早醒左~精神爽利~~~一望出窗外~~咦~~剛開始日出呢!!!!!!!!!!!有無少少澳洲既Uluru個feel?




巧靚話~




呢日早早起床!!!有野做~~~~~對坐呢個景食早餐真係特別醒神~





入房準備出門口時個天先剛剛光齊~




好喇~~~出發~~~~呢區d公路景真係好靚!!!!






我地今日既活動係之前係首都book左既行冰川活動呢!!!!本身由我地酒店去集合點要30鬆分鐘既車程~~由於有少少趕時間~~~毛寶車手以20鬆分鐘就到左目的地!!帥!!




今次我地訂左呢間Glacier Guides....本身唔係諗住book呢間既~但我地上次哥間full哂~~所以轉book左呢間~我地參加左最普通哥種Easy Glacier Hike(其實本身我地想參加個難d長d既...點知又係無哂.....失望~點解唔係旺季都咁多人既!!).....每人ISK9,455=590.9hkd.......其實我唔係太期望的~因為覺得同上次玩既野一樣~




我地入去報到左之後就會有領隊幫我地度冰爪~~




巧有型~




今次呢團有15個人~同上次差唔多~好開心終於有架大車坐下~~唔使好似上次咁迫~~~~~上次哥團得8個亞洲人....今次個比例係15個入面有13個都係亞洲人........真係多左好多人黎冰島~





大約坐左10分鐘車就會到達行冰川既點~要自己行入去~




要攞住d冰爪冰鑿咁樣行入去都幾攰架~




行左一陣之後發現......咩事呀?!?!?!!?!超靚囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!秋天真係好靚好靚!!!!!!!!未行到入冰川我已經嘆為觀止!!!!!!今次冰川+秋景!!無敵~~~~~~





好喇~行到附近就要停低喇~~~




佢就係我地既領隊..佢叫.....er...我唔記得左~我淨係知佢地話佢個頭有d油益臭~




領隊話本身呢個窿好細好細個架咋...但係呢幾年俾d水侵蝕到越黎越大個!!





好喇~停低做咩?就係入去之前教你點樣著冰爪喇~




唔知點解.....我今次又係著到流哂鼻水...................對冰爪其實幾污糟~~好彩著爬山鞋咋~




乖小孩~




領隊話呢度之前都係冰川既延伸....但依家已經後退左好多!




好喇無講咁多~~~開始進入冰川喇~~~~~呢個冰川入口同我地上次哥個原來唔同架~~~~~又開始有番d興趣~




著左冰川你都要識行先架喎~等乖小孩示範你睇~




行到入黎又講解下~點解冰島既冰川灰灰黑黑咁樣~全因為係2010年埃亞菲亞德拉火山(Eyjafjallajokull)爆發...爆到成個歐洲領空都要關閉哥次......之前2014年都有傳話冰島西北部會爆發...如果真係爆既話因為佢就係瓦特納冰川(Vatnajokull)下面....有可能會引發洪水云云........點都好~領隊話我地超級好彩....因為今日超級好天......噚日黎既話係超級大雨!!!!!!!!!好野~揀岩時間~不過領隊話噚晚個冰川有超多極光.....好羨慕呀!!!!冰川加極光!!!!!!!!!!好想睇!!






最神奇係......咁凍之下都有moss~~~~~~~~~~





雖然係灰灰黑黑咁樣~但係都睇到佢係個底到透出黎既誘人藍~~~~~~我覺得呢個冰島冰川獨有既標記~~好鐘意~







不過係冰川既時間好短.....雖然成個旅程有3小時...但係要坐車....由落車點行到去著鞋點.....著埋鞋再行到入冰川....仲要計埋點程時間....其實係冰川只有20-30分鐘左右.....好少呀......所以我地今次先想join個長少少玩半日既團...可惜爆左.....






好口渴呀~~~無帶水點算?食冰啦~~~~上次食腥腥臭臭的~今次唔錯喎~~~~~~好清甜的~





由於聽教練話唔可以亂走~所以我地就乖乖坐係呢度叫教練幫我地影相算喇~(後面哥d係反面教材...後尾有俾教練話...如果幅相度無左你地相信會完美~)




我真係.....連我自己都俾自己既帥氣嚇親!!!點解成日都有人唔聽話架!!!!!!!!!!!你唔顧自己危險.......你都要諗下你自己有危險人地要救你架!!!




呢幅相大家睇得清楚d....冰川既後退情況....前面d水都係以前冰川既位!!




好喇~要落山喇~我最鐘意呢個moment既你地~~~成隻企鵝仔咁~拿~佢地咁樣行得係好岩架~落斜時要個身傾後呀~上既時候就身向前~~~~




行行下有個洞有流水喎......唔知日後會唔會又係越流越....




回程路~毛寶話佢超鐘意呢張相~佢話因為前面紅色褸哥個人吹起件褸既姿態好似一個著紅裙既女仔~~~~Alice in Wonderland~~~~~~真係靚到離哂譜~




段路真係靚到不得了...令人好分心....我都隻腳咬左幾次柴~






下次好想join中間哥兩個既其中一個!!!!可以爬遠d爬高d睇!!







哈哈~~
幾慘呀~~~星期日無人約~~~
連阿媽都同佢d朋友係星期六參加兩日一夜d旅行團~
無人陪~~~連阿媽都唔理既情況下~~~
基於天秤座既個性係好怕一個人出去食既~~
坐定定係一間餐廳一個人我覺得係.....有d寂寞既~
我平時就鐘意外賣買番屋企慢慢嘆~
噚日我就決定自己一個人掃街~~~~~~~~~~~~~~~~~~
首站係Momi&Toy's既日式芝麻蟹柳沙律可麗餅 $33
次站係世記咖哩洋蔥魚片厚多士 $20
三站係小上海鍋貼 $10(6隻)
四站係恆友篤魚蛋 $45(5串)
加埋掃街都食左$108........同平時我乖乖地坐係餐廳食..
一樣價..................其實掃街都唔平~~~~
其實我仲想係余保和買多個鮮奶燉花膠食下既..
點知佢又唔開......
另外想去食近排FB有某個美食谷d網友推介既花膠雞絲翅..
點知又賣哂~~~(我下個禮拜周末一定要食到!!)



2015/11/30的開心事:
華...咁就11月既最後一日...
年尾去完個旅行係唔同d既.....d時間過得超快~
咁唔知會唔會眨下眼就到左星期五呢~~



報時:距離台北跨年倒數之旅2015仲有---35日~
報時:距離南美洲4國新奇探險之旅2016仲有---79日~
報時:距離"七公子"帥帥出使東京之旅2016仲有---305日~
下....南美仲有兩個半月咋????
不過呢~~我好乖呀~~~
星期日乖乖坐係毛寶屋企睇機票~~
點知進度神速呀!!!!!!!淨番哥5程機票都買哂喇~~~~
動力係因為之前因為有野kick住左呀...搞到上個禮拜買唔到
點知今個禮拜一睇.......每人貴左一千........................
仲唔快快手買哂佢咩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
點解遊南美要買咁多程機票?
因為我地要用最短時間去遊南美.....
所以一定要快.......淨係機票...
都使左好一筆錢.....不過我知去完旅行之後我就會話:值得的!
好喇~~~機票部既同事即係我已經搞掂哂大小機票喇~~
接下來既住宿可以再慢慢研究~~~
我可以專心研究台北食咩喇~~~~

42 則留言:

  1. ✬*¨★好友☁。*`⊹晚上好☾.♦•✫
    我都係喜歡去同陽光之旅...呢

    回覆刪除
  2. 距離台北跨倒數之旅仲有---35日...是2016年...呢

    回覆刪除
  3. っˆヮˆ)っ。゚嘩..哈哈...9:00 我就出門吃飯喇
    ✫*♦ 你Gღღd Night 晚晚甜夢喇喂⊹。゚ºZzz

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾晚涼涼的訓得好好呢~

      刪除
    2. 簡單的生活*食得好*瞓得好*自然身體好

      刪除
  4. 秋天景色真係好靚呀,又黄又红又綠,所以我都係鍾意秋季旅行!
    係呀,真係俾你呢輯冰島遊搞到心思思,又因為年紀再大d 驚無咁好体力呀
    你真係好有食力,你掃街d 嘢,份量都好似唔少喎..................

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意~~~不過唔係成日請到假~
      我都係咁諗架~~~我都驚遲d無咁既體力行上去d山度~~~
      其實我哥日覺得自己唔係好飽......................................................

      刪除
  5. 秋景真係好靚, 一路睇日出同公路d相, 個腦完全想像到當時個實景, 最離譜係我幻想到自己呼吸緊冰島純淨o既空氣, 我諗我係痴左線, 點算!
    小t呀, 我好驚自己體能差, 會行唔到冰川, 妳覺得行得辛苦嘛? 我每次都想報, 但次次都驚行唔到會負累人地

    回覆刪除
    回覆
    1. 無點算~~~~~快d出極地blog就ok喇~~~~~~~~~秋景真係好正~
      其實我體能都差到癲架~成日行上山都扯蝦~但係行冰川真係ok呀~你揀easy哥d啦~我地兩次都係揀哥d架~小朋友都行得.....你唔好揀d咁長時間哥d就ok~~有d行成日,...我地哥個前後加埋3個鐘度

      刪除
  6. D風景真係好靚好靚好靚呀~~(因為真係好靚, 所以要講3次)
    D人真係好曳 成日唔聽話><

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀真係好靚~~真係好鐘意冰島~~~~
      係啦...講極都唔聽~

      刪除
  7. 嘩......地下又黃又紅,真係勁靚,我會影到唔捨得走
    乜咁多亞洲人去?15/13都是亞洲人,真係比例好高

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀真係大開眼界~~靚到呢!!!
      係囉比起之前真係多左好多~

      刪除
  8. 嘩~~~妳咁為食連冰都唔放過~~
    天秤座既個性係好怕一個人出去食既咩.點解我知既~~~哈哈哈
    妳掃街都食左好多野喎~~我都想試下花膠雞絲翅喎......妳試左寫番個報告下

    回覆刪除
    回覆
    1. 口渴呀嘛~
      係呀~天秤座既人害怕孤獨害怕獨處喎~你係一個異數的秤子~
      0我~食左喇~好多料~唔錯~

      刪除
  9. 所有冰川下邊, 因為水份夠, 都係有好多苔植, 一到秋天, 就會成一片紅地毯, 好靚的,

    除了秋天, 我喜歡春初入冰川, 貪佢冰雪夠多, 夠誇張.

    秋天大多都會見到一灘灘的水.

    好有興趣看看你掃街時食左D乜呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁~又開眼界了~
      都係呀冬天落夠雪~一定好靚喇~
      哈哈~~~下次我影相~

      刪除
  10. 睇你啲遊記, 就好想跟你去旅行喇。
    南美我都好想好想去架, 不過我知要用好多錢....都係等我儲下錢><

    秋天既景色真係超靚, 你有無哂返你啲相出黎呀~~~ 我估哂出黎一定好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的嗎~~~好衰架~~
      其實應該就唔會用好多錢既~~~~我去完話你知呀下~
      無哂呀~~~~毛寶有哂~(不過佢係哂佢d菲林出黎~)

      刪除
  11. 你食冰時面珠登紅卜卜嘅?
    一個人食5串魚蛋(9蚊串咁貴)?獨沽一味唔買魷魚?呢檔好好味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪敏感囉因為....唔通我怕醜咩........俾強風吹到咁...一係有暖氣太焗都會咁
      唔係魚蛋....我食左翠玉瓜...海帶...冬菇...火腿丸...白魚蛋
      有d8蚊串有d10蚊串...真係幾貴

      刪除
  12. 秋天嘅冰川又另一番美態,好靚!
    上個星期日我都自己去左旺角掃街.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~~好靚~~~~~
      下~~~你掃左d咩呀~~~~~

      刪除
  13. 冰川小t 好有型 ~~~~~~
    風景真的好靚!

    回覆刪除
  14. 彩色地衣真係好鬼靚@@
    條冰川越縮越短遲下可能冇得行!
    食冰條好盞鬼
    搞掂机票已是成功一半啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~驚為天人~~~~~
      都有呢個可能架.......你知啦...依家連冬天都唔凍真係慘...
      係冰片先岩~~~
      無錯!!

      刪除
  15. 小t 就是帥 食冰張相就是靚女!!!
    行冰川真係一個好難忘的經歷 你哋好乖 無周圍走 抵讚 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 最幣我成日塊面敏感真係好慘~
      hehe~~~梗係~~人地叫得我地唔好走黎走去~梗有佢道理既~

      刪除
  16. 凍到面仔都紅晒, 但點解隻手仲係咁滑既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 野~~~好衰架~~~可能隻手長期係雪褸袋~~~

      刪除
  17. 最短時間去遊南美,難得去到咁遠嘅地方,我當年都係呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你哥時唔知去左幾耐呢?
      我地最盡得一個月咋!

      刪除
    2. 我去左個半月,多你DD咋

      刪除
  18. 我上年2015 農曆新年二月尾三月初,都去咗秘魯及玻利維亞,不過我只去咗十六日,好短時間咋 ��
    我都好想看看你的南美之行,幾時有你遊記?
    你有沒有 facebook ? 可以 add 你嗎?

    回覆刪除