2015年9月14日 星期一

關西哈利波特之旅2015-06-25第五天Part 7(晴天)

今日隨左有d頭痛之外~一切安好~星期五去左睇哥套絕地狂逃(No Escape)...拍得好緊張~幾好睇~~~~但睇完覺得好驚~~番到屋企都未平伏到~~~搞到我應該唔敢去泰國~~~~星期六我地乖乖再深入寫下冰島個行程~~(查實我係乖乖坐係度陪大脾同毛寶寫~~).....星期日又去左睇戲~~睇左移動迷宮2:焦土試煉(Maze Runner:The Scorch Trials)~雖然第一集我覺得麻麻..但係有時d野就係...你睇得第一集就無理由唔睇埋第二集既~而且我覺得呢集拍得幾緊張~~~~下禮拜仲有套珠峰浩劫(Everest)~~~我要睇埋先出發~~~



2015-06-25

Day 5---Part 7(日本,大阪 Japan,Osaka->京都 Kyoto)
好喇~再深入去行哥個竹林喇~好有樹既氣息呀~





唉呀唉呀~~行到呢到真係覺得靚喇~~~左右都係竹林~好有氣勢~不過呢度超多蚊滋...野野都衝住塊面而黎既!!!!!!隻腳仲要不停郁....防止有蚊咬~




呢張影得好靚!!!simpson真係識享受生活~~~我記得毛寶影完呢張相起身講既第一句說話係:我好頭暈.....




頂~~~呢張相我地3個好似key上去咁~




越行越上~影d景就越黎越靚~




行到呢個位我地就覺得係最靚喇~~(因為唔想再行落去~所以相信眼前的事物已是最好的~)




毛寶幫我拍的帥照!大家鐘意打橫定打直哥幅?我鐘意打直哥幅~因為佢又幫我影到好高~~~~~件衫係大阪第一日哥時新買架~~~~~





行番出去...咦...咦...咦!!!!係咪哥時係大阪食到哥d青瓜漬呀?????一條300円=18.8hkd.....好貴一條....滿心歡喜咁食...點知原來係一條普通既凍青瓜...咁都係成$20一條????





我地之後就坐車出去四条河原町呢個站~都搭左成個鐘出去好似~其間有個人訓到個口mark得超大~~~邊個?我唔講~一落車我地就睇下個牌....睇下番京都駅最遲班車係幾點開...點知一望...下???閒日8點半就無喇???咁我地食飽飯點番去呀??




點知貞好叻~一眼望到呢個牌~原來有一班車係京都駅直行!!中間無停其他站~點對點由四条河原町直去京都駅~10點到11點42分~咁都定d~




開始天黑了~呢頭都幾熱鬧喎~




其實我地要去既係皮皮推介既先斗町~~~~網址




呢度係江戶時代末係風月場所黎架~~~~行入去都有d尋幽探秘feel~依家成條街兩旁變哂食肆~~~~~~~~~超級超級多間餐廳食野!!!!!!!!!!我地行哂成條街慢慢睇有咩食.....都行左半個多鐘~





如果同我地同一個入口入呢....多數都係右邊d食肆會比較多人食d~~~點解?因為呢邊既食肆大多都有鴨川納涼床呢!!!睇見有呢個燈籠就有架喇!!!不過要留意~如果要坐納涼床食野有好多餐廳都要加錢的~有d加每人1,000円=62.6hkd...不過納涼床唔係全年有架.....夏秋天先有~





其實我好想食呢間架~~~超多牛揀~~~不過~~~佢無納涼床坐呢~







2015/09/14的開心事:

今日朗仔請我食左半個芝士撻~~~~~
又真係幾好味~~~~~



報時:距離冰島格陵蘭自由行之旅2015仲有---12日~

報時:距離台北跨年倒數之旅2015仲有---109日~
報時:距離南美洲4國新奇探險之旅2016仲有---151日~
下~~~~~唔夠兩個禮拜喇~~~期待~~~~

35 則留言:

  1. 竹林好正喎~~~
    可能是景深不足,浪費了三個帥公子的 post,結果好似key上去咁!
    拍到一個猛龍女特警添,型、英、帥,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得幾靚~~不過真係好多蚊~~~
      絕對似key上去~~~
      哈哈~

      刪除
  2. HAHAHA 芝士TAR,我都好想食呀,啲人話要排好耐隊先買到架~~
    張SIMPSONS相好鬼靚~~我好鐘意~~
    好期待睇你明日既BLOG呀,好想睇你食乜呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實凡係要排好耐隊既野..我都唔會去食~~~
      我都好鐘意~~~
      出左blog喇~~~

      刪除
  3. 都係果句 好後悔冇去呀 最近機票好平真係令人蠢蠢欲動呀 好想再去日本 旅行癮好嚴重
    仲有呀Baby 好掛住你呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~不過可惜出年d假都唔知點~所以有平既都落唔到手~~
      我都好掛住你呀~~~~

      刪除
  4. 個口Mark得超大😂😂😂

    回覆刪除
  5. 妳都有去睇焦土試煉、我都有去睇喎。但第一集冇睇、開頭都緊張、中段又太多野講、尾段又少少緊張不過我都覺得少少悶。

    回覆刪除
  6. 係乜床來咖, 好似咁神秘咁喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈唔神秘架~~今日出左blog架喇~~

      刪除
  7. 那個竹林, 唔係好大, 可能我又行得快, 唔夠20分鐘就行完, 不過, 真係超多蚊, 我咁惹蚊, 入去就一定要快行了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地都係行左一陣~~因為太多蚊~

      刪除
  8. 我都好耐無睇戲啦﹗嘻嘻﹗我睇過(半澤直樹)個主角,其中一集在涼床拍,夜晚係到食飯飲嘢好有feel﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!你好叻呀!!!!!就係坐哥d食飯~~~

      刪除
  9. 你就正啦~過多兩個星期又有得飛~
    仲要係年度大trip~~~~好爽呀~~~~
    我咁大個其實都暫時未衝出亞洲,
    年尾可能有得過US,但仲心大心細緊...
    不過12月有畢業旅行去泡菜國就堅開心既XD
    有得同成班frd去旅行之餘仲要係去啲自己鐘意既地方,
    諗起都爽...我地已經密謀緊點樣偷走出去落弘大蒲wakakaka
    btw,你要襯出發前快啲出曬呢趟關西之旅既Po呀!!!
    因為我又諗緊下年去東京定京都好~又要參考下你啦^田^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好緊張呀~~~~要放大假了~~~
      做咩心大心細呀~~去啦~~~
      同同學去旅行呢個經驗真係好難得架~日後諗番起都會好回味~~~~
      我好乖呀~~~計過應該出埋下個禮拜就岩岩好架喇~~~~
      如果想買野~真係東京好d既~

      刪除
  10. 好友✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★
    今天我忙做家務事到很晚。*`你享受夢鄉
    就晚上12:30我去洗米煮餸囉*`11:00煲好湯了
     .∧_∧
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
    ┈Zzz┈瞓覺先喇喂┈Zzz┈

    回覆刪除
  11. 嘩嘩啦...距離冰島格陵蘭自由行之旅2015仲有---12日....咋...哈哈...你一定未出發先興奮

    回覆刪除
  12. 大阪食到哥D青瓜...其實好清甜...不是好多國家可以就咁食凍青瓜...$20一條...OK囉
    什麼叫納涼床坐呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過就淨係一條青瓜又無醃咁樣我就覺得唔抵囉~~~~
      係河上面起左納涼床坐涼涼的~

      刪除
  13. 竹林都好靚,不過我是迷戀樹林的!
    你食邊間芝士撻?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個人真係好有態度呢先生~~~
      尖沙咀哥間~

      刪除
  14. 個竹林影得幾靚喎, 咁正無咩人頭
    真好...話咁快又出發

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁岩線有人行開左我地即影~~~
      我好緊張呀~~你都就黎出發啦~~

      刪除
  15. 我鍾意直個張相,影得你高,瘦,靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~我都鐘意哥張~出色~(個攝影師)

      刪除
  16. 睇晒D戲先出發^^
    果張相又真係幾似key上去喎XXD
    直果張靚,似時裝書feel,有點潮味!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我仲有一套好想睇架..不過係我去旅行哥時上...希望番黎仲睇到...
      哈哈~~~我能我整色整水搞成咁~
      野~~好衰架~~~

      刪除
  17. 我會好好記住,此青瓜不要買~~~^^

    回覆刪除