2015年9月10日 星期四

關西哈利波特之旅2015-06-25第五天Part 6(晴天)

點解既?我以前番學都唔興放教師節架~點解依家d小朋友會有得放既~~~~搞到今日番工超熱鬧~~又去番暑假既兒童王國狀態~~~~~~~~~~好野~~~聽日星期五喇~~~~要開心下先~



2015-06-25
Day 5---Part 6(日本,大阪 Japan,Osaka->京都 Kyoto)
食飽飽又行番過渡月橋哥邊影下相啦~橋上留影~






跟住就到一到嵐山公園個門口~8年前黎到:公園咪就係個公園....無行入去.......8年後既呢日:公園咪就係個公園....一樣都係無行入去..........................搞咩呀班人~~~~地址:京都市右京區嵯峨以及西京區嵐山..網址





然後嵐山公園對面有個巴士站喎...望望...有我地想去既竹林哥個巴士站~~唔諗喇~~唔想行~~~一日任搭嘛~~又跳上車~~~





一落車兜左入內街行(其實搭左唔記得一個定兩個站)...發覺唔對路......哈哈~~問人之下先知呢度係入口~~~~個樣完全唔似~~~~




行經見到堆好靚既繡球花~~~~應該係繡球花既季節啦~~因為係大阪街邊都經常看到~


藍色真係好有氣質~



行入少少開始見到有堆竹喇~~不過無咩美感...




期間經過嵯峨野之宮~~呢間求入學順利??






又有一堆護身符~~~我又無買~




不過覺得呢個幾特別~




講左啦人地~~~呢日抽左一次大吉喇~唔再貪心去抽喇~~~




去影影鳥居~




呀~好甜甜蜜~




simpson也來湊熱鬧~







2015/09/10的開心事:
唔使講~一定係個心期待緊明天係星期五~~~~
又要休息兩日了~~~~~~
真係好開心~~~~~~~~~~
今個禮拜周末去買埋旅行水煲先~



報時:距離冰島格陵蘭自由行之旅2015仲有---17日~
報時:距離台北跨年倒數之旅2015仲有---111日~
報時:距離南美洲4國新奇探險之旅2016仲有---155日~

27 則留言:

  1. D景幾靚喎、不過都唔及妳靚~~~哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎唷唷唷~~~大哥今日咁好口既~~~~

      刪除
  2. 嘻嘻﹗simpson終於都出現啦^_*

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架有架~~~之前都有出過架~~~heheh~~

      刪除
  3. 17天後, 你就去到天涯海角的格寧蘭了, 不過離我這裡會近一點呀, 我這裡去, 3個鐘多少少咋. 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就好啦~~~我去要10幾個鐘~~~~~
      我好緊張呀~~~~

      刪除
    2. 之但係, 我咁耐都未去過冰島和格靈蘭, 因為我這裡已經咁凍, 我去玩, 都想去個暖的地方.

      刪除
  4. 哈哈...".源氏物語開運招福"喺中文喎,
    依家日本都要用上不少中文招財
    就算幾唔like中國,但錢.....♡♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~可能佢地漢字寫法都係咁呢~~~~

      刪除
  5. 哈哈...".源氏物語開運招福"喺中文喎,
    依家日本都要用上不少中文招財
    就算幾唔like中國,但錢.....♡♡

    回覆刪除
  6. 我唔係好識搭巴士,都係跟人一直由公園行到去竹林:P
    源氏物語果個幾靚喎真係
    日頭去又有另一感覺^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地買哥本巴士書有寫~~~再加上睇水牌個站名咁樣搭去咋~~~懶呀嘛~~兩個站都殺呀~~
      我都覺~~好似好少見到咁~~~
      好靚~

      刪除
  7. 教師節唔係尊重教師的嗎?為甚麼卻是小朋友放假的?哈哈哈
    嵯峨野之宮求入學順利?日本真是分工精細,黃大仙就一條龍。
    旅行水煲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉~~~~~又關小朋友事~~~
      係呀~~佢地有d真係分得好細~~~
      係呀想去旅行時有熱水飲~~~

      刪除
  8. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期五喇喂
    昨晚約左班Facebook好友...開生日飯館...咋
    今晚唔使買餸菜煲湯煮飯Ѽ*。又來繼續上網
    病了太多曰的Facebook E-Mail 回覆唔到噃*◇要加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 華~又有人生日喇~~好開心呀~~一齊去食飯~
      休息下唔好煮飯啦~

      刪除
  9. 又有一堆護身符~~~我又無買~~~~~~叻呀,又忍到手^^

    回覆刪除
  10. 壞左電腦兩日,終於見番你喇,好開心.

    回覆刪除
  11. simpsons好得意呀,我遲啲都諗住拎啲公仔出街影,希望可以影到你咁靚啦~~
    你就黎去冰島喇,緊唔緊張呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~梗唔係我影架啦~毛寶影架~~~
      好緊好緊張!!!

      刪除
  12. Simpson 呢位model好professional 呀, 交足感情 XD

    回覆刪除