2015年3月25日 星期三

香港迪士尼奇幻之旅2014-11-03 Part 4

我都唔知點樣形容今日好....工作真的很累......................不過~唔番工又邊度有錢去玩~~~~我係咁樣安慰我自己的~所以~~~請加油!!



跟住又剷落另一園區~~試埋我都未玩過既灰熊山極速礦車~~~~~~~好開心~~因為第一次玩時排左5分鐘左右咋~




超超超好玩!!!!!!!!第一次坐哥時我同毛寶排要坐第一!!跟住呃朗公子:唔驚架~玩啦~我地坐第一啦~你坐第二啦~既情況下.....佢又跟埋我地一齊玩~~~~~最好玩係第一次玩既時候完全唔知佢幾時會倒番轉頭~~~真係好刺激~~~~~~~~玩完一次之後朗公子話好好玩~但係佢就話:我要休息下既情況下.....我同毛寶又去玩第二次~~~~~~今次行到埋去就玩得~~識玩~一定要坐第一玩~正~




玩完出黎....ooooooo......又見到我心愛的!!!唔係唔影下嘛!!!仲要唔同衫喎!!!!!!!跟住我又求佢地俾我同佢地影多次相~~~你地件衫好配合呢個園區呀~~~~~~好可愛呀~~~~


係地d袋同衫真係好靚~~~~~~



跟住又誇區番去玩彈弓狗~~~




今次仲去玩埋旋轉木馬~~~~~~我地刺激又得~少女又得~





玩到好攰呀~~要玩下小小世界休息下~(睇下我個樣幾攰~)...因為有得坐又唔使排隊~~~





小小世界精華版~我一路影短片~兩條友就一路訓覺~




之後出到黎見到開始有巡遊呀!!!!其實我一次都未曾試過停低等睇巡遊的~~~成日掛住玩~咁岩線今次出黎就去到巡遊尾聲~d車出哂黎排排企等我影~~~所以我又影左個短片~我超鐘意呢個短片!!!我覺得d好靚~我成日都有係我自己個電話度睇番~




跟住又到一輪睇精品既時間啦~~~我幾叻呀~我又hold得住喎~(朗公子有失手~)





Tsum Tsum d公仔真係好可愛~但我真係忍得住~次次攞上手~次次都放番低~(我仲知佢成日因應唔同時節推出唔同既版~)




聖誕版實在太可愛喇~~~~~鋼牙大鼻好似馴鹿呀~




呢隻手錶實在太出色~~~




但係我好乖架~成日玩完就放番低架喇~(多我幾個d咁既客做生意既就死得喇....)

哈哈~哥期本身有夜晚花車巡遊~不過我地無留低等睇喇~反正志不在此~~~~同左心愛的影左兩次相已經好開心~加上飲埋哥杯我好想飲既野~夠了~~~~~女仔陪我玩左成日話想行下街~咁梗係好啦~出番旺角行下~女仔們都有收獲~



行完街係朗豪坊就覺肚餓想食野~行過見到呢間泰國餐~咁味試下囉~(哥時6點左右無咩人~之後越黎越多人入座)...我都唔記得呢間係11樓定幾多樓~叫Sala Thai~




見到有二手套餐d野都幾岩食~就叫左黎試試~$388




野飲叫左洛神花特飲(前)同埋香茅薑蜜(後)...各$28....兩款都好好飲~~~~而且價錢唔貴仲大大支~




酸辣燒豬頸肉沙律 $95......個沙律幾貴~~但係d豬頸肉係無得頂的好吃!




泰式鮮蝦炒金邊粉 $88.....超多料!!!!超多蝦~炒得好好食~




哈哈~~依家進入套餐喇~~~炸蝦餅﹑炸魚餅(各兩件)...都ok~但屬於一般未去到好好味~~魚餅有d油~




我地個湯揀左大頭蝦冬蔭功湯...個口味幾岩我(寫緊哥時自己都流左少少口水~)




主菜揀左咖哩炒老虎蝦(兩隻).....堅...大...隻!!!!!!!而且肉質爽爽的~~~唔錯~~~~~個汁仲要超好味!!!!




馬拉盞炒通菜...超香口~真的不錯吃~




仲有飯或牛油酥餅跟~個酥餅同大蝦個咖哩汁襯絕!!!!!!!!!!!好好好好好好味呀!!!!




飯後仲有個泰式甜品~係椰青大菜榚~魚膠粉下太多~有d硬~

總括黎講呢間泰國餐幾唔錯地好食喎~我係澳門都好耐無食過咁好味既泰餐呢~~~~(直至遇上令公子瘋狂叫18個餸既泰皇宮....遲d介紹)





wow~wow~wow~
預告:明天開始出日本blog了~~~~



2015/03/25的開心事:
有人話要請我食香港美心新出哥隻牛奶卷蛋呀!!!!
期待中~~~唔知佢幾時俾我呢~~~
仲有呀我阿媽今日煲左鮑魚雞湯我飲呀~~~好正~~



報時:距離公子新加坡喪吃自由行之旅2015仲有---8日~
報時:距離關西哈利波特之旅2015仲有---87日
報時:距離冰島格陵蘭自由行之旅2015仲有---186日~

20 則留言:

  1. BABY~~~你下次試下坐最後, 都好好玩架~~~哈哈
    TSUM TSUM我真係忍唔到呢~~~~ 已經有強迫要草一套啦~哈哈
    YEAH~~~有遊記睇啦~~^^ 我會晚晚捧場的~~ :)

    我依家慢慢咁PLAN緊OSAKA啦~~~好開心~~~ <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 真既~~~~等我仲兩次都坐第一次添~~~下次試下~~~
      知你啦~~~~不過其實係幾得意既~~~
      真既~好野~~

      咁快~~~~你訂哂酒店喇??
      好乖呀~~我咩都未plan~~~不過差唔多要動手喇~~~

      刪除
  2. 咁早走?唔睇埋煙花總覺有所欠缺......

    回覆刪除
    回覆
    1. 無睇呀~~因為d女仔話要出去買野喎~~~~

      刪除
  3. 原來玩過山車都會儍呀~~~~
    忍到手唔買~~~比10個叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好玩呀你下次去玩下啦~~~
      yeah~~~

      刪除
  4. wow, 終於等到日本blog啦 (熱烈拍手中)
    睇見你嘅迪廸尼,搞到我想再去美國Disney World.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我係咪懶左好多個禮拜呀~~我依家好勤力架喇~
      我都好想去下~~~不過又好難的起心肝攞大假去美國...唔知點解~

      刪除
  5. 連灰熊山都冇去過, 次次入迪迪尼都係齋行多, 見人多又唔願排喎, 見到d卡通人物又唔敢行埋去影相, 驚人覺得我呢d中年c9阻住, 到機動遊戲喇, 又驚我呢d中年阿婆唔受得驚嚇, 所以一味齋行同影相。我見妳同卡通人物d合照特別sharp特別靚呀, 我諗我再去的話, 會走埋去影相, 希望都影得咁靚啦!
    間泰國餐廳好似唔錯bor, 杯飲品真係抵飲呀, 原來仲要好味添喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果多人排我都無心機架~~所以我次次都揀中日子先出發~~托賴每次都係我地放假既時候大部份人都無放~~~~
      機動遊戲其實我依家都唔玩得咁激既!!!但迪士尼哥d都係還好~
      好靚架~~你下次記得要影呀~~同埋同到自己鐘意既卡通人物影會加倍開心~~
      好味呀~仲唔貴哥下先抵讚~

      刪除
  6. ☾°¨✫晚安*☁快樂星期四★º°✬¨♦
       ╭───────╮
       │瞓覺豬呢..Zzz│
       ╰───────╯
    ╭───────╮
    │甜夢安睡..Zzz│
    ╰───────╯
      O
       o
     .∧_∧
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄

    回覆刪除
    回覆
    1. 要多多休息呀你~~養足精神~~又就黎過周末架喇~~

      刪除
  7. 泰國菜我就冇乜偏好既,叫做食過又平又正既阿phit ,你搵日黎開都去試下啦。

    回覆刪除
  8. 我現在入到精品店, 都唔敢再買野, 怕我間房再無位放了, 而且D野買左, 我又唔記得放係邊, 所以現在一定唔可以再買野了, 除非一定要立刻用, 我才買, 預計一年一個月後才用, 我一定唔買住.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀..因為真係搵番出黎既時候你會諗:我到底幾時買架?!
      所以我同你一樣都係少買為妙了~

      刪除
  9. 閒日去真係幾好喎,唔駛排咁耐隊
    個set咁多嘢食,三人都夠飽

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~有d遊戲可以唔使排不停玩先爽~~
      無錯~但係我地屬於大食..要叫多兩款~

      刪除
  10. 加油去玩喎!哈哈哈 ......
    您地直頭是刺激少女喇 ~~~~~~
    泰式鮮蝦炒金邊粉、咖哩炒老虎蝦好吸引!
    牛奶卷蛋又真系好多人話要試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會加油加油加加油~~~
      wakakak~好好聽個名刺激少女~~
      間泰國野真係唔錯~
      係呀~~我因間就去食!!!

      刪除