2015年3月17日 星期二

孖八-二零一四年十月

真係好開心呀~~好多野做呀~~~但係我唔理喇~~~淨係諗住新加坡同埋大阪咋~~~~咩都唔理喇~~~~但係我個膊頭真係好攰~~~~~我諗今晚要貼多幾塊膏布先得喇~~~~~



又到隻古古惑惑既貓出場時間喇~~~~呢張相真係影得好好~~~朗公子為佢配上對白:我要十個﹗come on~~~~~隻手真係點解好似個人仔咁架~~~~個樣好精靈呀~~~~




er...你自己咪有貓糧食囉....係要人地食飯哥時眼望望....




有無人好鐘意係透明玻璃下面咁樣望d貓架?!我好鐘意呀~~~~見到佢地d手仔腳仔屈住黎舒舒服咁坐真係...好好睇~




er....個紙盒超載喇....同埋佢同我講:我好辛苦呀~~~




嘆得你~~~~~俾人偷影左都唔知~~~




好喇~~無眼睇你地班哥哥姐姐喇~我訓先喇~gd night~







2015/03/17的開心事:
最開心係今日貞落左黎探班呀~~~
好耐無見佢喇~~~~
仲同佢傾左陣旅行d野~~
好開心呀~~
最搞笑係...
佢問:我今日可唔可以係你個blog度佔一個角色呀?
哈哈~梗係可以啦~



報時:距離公子新加坡喪吃自由行之旅2015仲有---17日~
報時:距離關西哈利波特之旅2015仲有---95日
報時:距離冰島格陵蘭自由行之旅2015仲有---194日~

32 則留言:

  1. yeah~~~~~貞公就是師氣~交左第一稿真係成個人鬆晒~~~

    回覆刪除
  2. yeah~~~~~貞公就是師氣~交左第一稿真係成個人鬆晒~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幫你祈禱呢~論文一take過~~~~順順利利~

      刪除
  3. 透明玻璃下面咁樣望d貓,原來好肉騰騰咁得意﹗

    回覆刪除
  4. 紙盒上的孖8...............肥爆
    第一張相好正,睇佢個貓樣真係好得意呀,我都想要十隻孖8.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係佢真係好得意~~~
      hehhehehehe~咁係咪要叫孖八生多d子子孫孫先得喇~~~

      刪除
  5. ♦✬°¨✫☾¨話咁快又一天º°¨★晚安☁°
    ╭───────╮╭───────╮
    │瞓覺豬呢..Zz││甜夢安睡..Zz│
    ╰───────╯╰───────╯

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦~話就快又一天架喇~~~期待快d到星期五~

      刪除
  6. 我都係喜歡玻璃下面咁樣望D貓呢

    回覆刪除
  7. 隻貓幾Q喎~~~不過都唔夠妳d對白得意

    回覆刪除
  8. 孖八對眼真係好鬼靚呀 眼神直情殺c人~~~^^

    回覆刪除
  9. 第一張相隻手仔真係好似識叫人埋尼啦咁喎!其實佢係咪想食個碗飯o架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~係引人行埋佢度~~
      一定係啦佢咁為食~

      刪除
  10. 孖八隻手仔好有戲
    計我話貞公子應穩佔第四女主角位置多多出場先係

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好想摸佢手仔~~~
      er..咁我想問下...第一二三女主角係邊位?
      咁男主角呢?

      刪除
    2. 吓,仲駛問?出場次數多少順序陸永毛寶伯有,,男主角梗係你撈埋啦

      刪除
  11. 看來要快啲換個大盒啦XXD

    回覆刪除
  12. 孖八超級可愛!
    「我今日可唔可以係你個blog度佔一個角色呀?」,可想而知您的 blog是超級受歡迎!哈哈哈 ......

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀~~佢真係好得意~
      哈哈~唔係呀~純粹係朋友對我的好~~~所以佢想出現在我blog~

      刪除
    2. 哈哈哈 ......
      友誼萬歲囉!

      刪除