2014年2月11日 星期二

假鼻

今日真係冷得我騰~騰震呀~真係堅凍!!!!我今日因為要上堂....本身番晏....仲要番早多一個鐘....起身哥一刻真係唔係好想~不過都憑意志克服~~我真叻~~~今日得哥7度.....d客仲走上黎搵我地!!呢d先係忠粉!!凍到咁我都仲寫blog真係乖到不得了~~~



之前毛寶話好想好想抽某一個扭蛋~搵左好耐都無...點知有一次行過一間唔會成日行入去既漫畫鋪...我話:試下睇下呢間有無~點知真係俾我地搵到~~~~~今次既整古做怪物品係:假鼻一個~~~~~~後面有窿~~可以放個鼻落去~~~仲抽中一個勁大...一個細少少~




唔好笑咁大聲呀~~~點先~邊個出色d先~~~~我媽媽好搞野~






哎呀~你地兩個好可愛呀~~~





小姐...有咩笑得咁開心呀.............哈哈~~




認真到帶埋去唱k玩~~~wakakakakak~~~~你個樣好襯成龍鼻呀~~~~~~~





貞你也很壞呀~~~~~~~~~~~~

假鼻真係會帶俾我地無限的歡樂呢~~~~~wakakaak~~~



放假的時候都幾鐘意睇展覽的~懶有文化氣息~





仲有呀~我舊年份生日禮物呀~實在太開心了~我的第一隻有證書的鑽戒.......謝謝你呀媽媽*3*







2014/02/11的開心事:
今日上堂....朝早唔使點做野~~
太好了~咁凍坐counter仲凍d~
仲有由於今日咁凍我放縱自己今朝唔使食麥皮做早餐~
食左個豬扒包~~~~~~(其實以我個胃口我覺得係未夠飽的~)
不過叫好過食麥皮啦~
真係頂唔到一朝~



噚晚開始做食為奴...
套劇好無睇我唔知..
我淨係知....我好想試王祖藍整既"鹹魚包"!!!!
好想好想試下咩滋味~~
鹹鹹香香咁好似好正~~



報時:距離澳洲探險自由行之旅2014仲有---38日~
報時:距離吉隆坡慶生自由行之旅2014仲有---65日~
hehe~好想快d去澳洲呀~~~

37 則留言:

  1. 好彩我唔係係車上睇, 又唔係係公司睇, 唔係笑爆就弊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~好彩咋~如果唔係唔小心俾你d同事睇到嚇親佢地~

      刪除
  2. 妳好似王祖藍喎~~~展覽之友
    唔怪之得妳要化妝啦~~~妳塊面有咁爆倉.....哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~我邊有祖藍咁靚仔丫~
      下...我得一粒係下爬咋喎..同埋我呢幾張相都無化妝喎...

      刪除
    2. 祝妳情人節及元宵節快樂

      刪除
  3. 哈哈~哈哈~哈哈~帶上假鼻...笑爆

    回覆刪除
  4. 嘩嘩啦...小t 媽媽...勁窩心錫錫小t
    生日禮物送給有證書的鑽戒...晚晚甜夢安睡

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀~媽媽好錫我架~我都好鍚媽媽~

      刪除
  5. 吉隆坡慶生自由行之旅...一定好滋味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦~我都未去過馬來西亞~一定好多野食啦~~

      刪除
  6. 係丫,我都想試下佢個鹹魚包:P

    回覆刪除
  7. 乜都玩得一餐,開心一餐~~
    媽媽實在太太太太太愛你)))))))

    回覆刪除
  8. Hi小t,妳好乖咁凍都仲寫blog!比十個like妳!妳哋真係咩都玩一餐喎、但伯母又同妳一齊玩呀!真可愛!小T媽媽勁錫㚷喎!送份咁有份量架生日禮物比妳!真係(鄧)妳䦕心喇!天氣繼續一曰凍過一日!小心涷親呀!bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好多謝媽媽所以佢生日請佢去旅行囉

      刪除
  9. 伯有都陪你癲,真係有其女必有其母,4個人都插手指入鼻哥,乜得你一個插得特別樣衰?特別入型入衰格?唔信你再睇睇你第一張?
    貞公子十年冇瞓過?眼袋咁勁嘅,但點都係脫俗出塵可人兒.

    回覆刪除
    回覆
    1. er...我性格係遺傳自我父母喎....你成日針對我我係唔會信架!!我覺得第一張我好可愛呀!!
      你慳d啦~

      刪除
  10. 哈哈~~BABY媽媽一齊玩好開心呢~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗我媽媽同我一樣都係無厘頭的~

      刪除
  11. 假鼻玩左一大餐,值回票價.
    我仲以為隻鑽戒係男友送添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~~~玩左好多次~~~抵哂~~開心左咁耐~~
      哈哈~今次唔係~

      刪除
  12. 我想話,你地真係好無聊...但又好好玩呢,媽媽好可愛呀,哈哈~~

    回覆刪除
  13. 哈哈, 你第1行話要上堂, 我仲以為個假鼻係你親手制作... 又去旅行, 好開心呀!!!

    回覆刪除
  14. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  15. 哈哈!我唔使裝假鼻都有咁大!XD

    回覆刪除
  16. 返咗嚟真喺勁凍,仲凍過西班牙
    假鼻好搞笑:-)
    妳媽咪好cute ,好鍚妳!
    好大粒鑽石呀:-)
    好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係呢度都幾凍~因為濕凍~
      係呀媽媽愛我我愛媽媽~

      刪除
  17. 聽說江浙的咸魚, 跟廣東的不一樣呢, 戲中的主角, 原係揚州闊少

    回覆刪除