2008年4月1日 星期二

船飛之過..


今日都係天陰陰呀………….

不過都好呀

因為我地會少D野做嘛~

哥個人呢….

又話俾飛我…我叫佢俾早一日我呀

等我可以去攞埋俾佢…

佢又叫我…趷開!好煩

明明唔係我叫佢攞飛…係佢自己要俾我

好似講到我求佢咁

跟住後尾我咪話唔要…

佢又行過黎話唔要呀…我話我自己去買…

佢又話橫掂你俾錢人益人不如我兩佰蚊賣俾你

跟住又話幾時要幾多點都得..又話有兩套

我同毛寶商量完之後決定要兩套俾左四百蚊佢

到放工時又話….我呃佢..上次唔係兩百蚊

大佬呀…由始至終我都無求佢攞飛俾我

無叫佢兩百蚊賣俾我…..唔知搞乜

最後我叫佢回水

我自己去買飛好過…..



嬲到想好似咁樣食左哥個人佢

沒有留言:

張貼留言