2008年4月6日 星期日

香港之旅後..


星期五過完香港lu…

不過我覺得今次過到去買唔到d乜野呀

去muji買左少少野食….

中午去食左板長壽司.

跟住去又一城….淨係馬莎買盒餅

仲有d skin food

一個多多a夢匙扣..



h&m既兩件背心

一個雜誌送既袋(我係睇中個袋先買本雜誌架haha)

最開心係係龍城買野時…突然望向左邊

呵…………………………….

我的anna sui孔雀香水版

出現在我眼前…..

無野講..即買..

好野..終於買到


擺支潤唇膏係度係因為要證明佢真係香水版仔…好靚呵~





夜晚諗住去食stone grill

我一入到去就話四位

個侍應就話執好張檯就有位

我出番黎佢地同我講..兩人套餐都要1156hkd

下?!

即該拉佢地走之後就食pizza hut

仲開心


係時代廣場前有幾米公仔展覽




星期六呢..

去食泰華欣…原來已易手

唔再好食…

之後去左毛寶屋企坐左陣

約左Sa仔食飯

去左鮪…但今次食左每人136都唔飽

之後行左陣…就同G佢地去飲野

去左毛寶屋企後面既akasaka cafe

d野幾好食..但d人態度唔好


今日呢

12點幾先起身…

去食左肯德基之後

行左陣好悶…所以去左搵marco剪頭髮

毛寶就染加剪…




p.s.毛寶今次過香港乜goo野都買唔到好慘

     因為超多人排隊..

     星期六開始毛寶仲開始牙痛tim呀

     好可憐呀

沒有留言:

張貼留言