2008年3月31日 星期一

雨過天青



今日好開心呀….

上堂時點完名…走左去

因為今日本來諗住捉阿Sa去傾

但佢無番學..我已經鼓起左勇氣

所以我就直接去佢屋企搵佢

去到佢屋企附近…我就打俾佢同佢講

係佢屋企樓下叫佢快d落黎(但係佢係度訓緊覺)

我地就係佢屋企對面茶餐廳傾….

終於將多月黎的心事一一解開

係個好好既3月份結尾~


p.s.我地去到茶餐廳..

     毛寶:我要一個腸仔煎雙蛋

     阿嬸:……腸仔?

     毛寶:無腸仔呀?

     阿嬸:有呀…..咁你呢

     小T:我呀….炸雞翼啦

     阿嬸:………………………..

當時時為晚上九時多

我諗阿嬸好驚…一個叫早餐野…一個叫下午茶

無個正常!


上個月柏仔嘔呀..加上有新勁敵..連番受挫~




鄭家新寵—名叫拖肥..玩具貴婦..Come from China…奸人一名..成日蝦柏柏



沒有留言:

張貼留言