2008年4月19日 星期六

滑鐵盧之役


星期六下午去左聽shiseido講座

本來以為好悶

點知超好玩……有得洗面..做面膜..護膚



之後就玩化妝…

佢將張檯擺到好靚…好多化妝品放哂係度令人目不暇給

最正係有贈品..有野食

又唔會sell我地買野喎

俾我地做面膜時仲好似唔使錢咁呀!!!



之後我地去左打保齡球

我終於過左20分哈哈..

有29分….創新高



但有d唔開心打哥時毛寶話我唔認真

都需要知道有d人對某d野真係無天份嘛..

並唔代表哥個人唔認真既

之後就去左玩table tennis

好玩


星期六約左鴨妹出去食泰國野…

點知黑過墨斗…

本來去金象食…已經坐低左

叫餸時話無俺生蝦好失望

都算…點知叫完其他野食佢去左落單後再上黎同我地講話連炸蝦餅都無

咁我地咪轉去食得囉

點知無開….

由於我地太想食泰國野所以堅持去最後一間—志記

點知我地叫左5個餸…每人已經要70幾蚊

俺生蝦55蚊碟得10隻…炸蝦餅都要55蚊攞命

成11蚊一塊

第一次同鴨妹一齊食飯食唔飽

好辛苦………

夜晚去飲野..又係mgm..

凱撒沙津超好食..d蛋糕亦係一貫水準




好搞笑..每次去飲都係一個挑戰

就係要鬥叫得好飲





今次我叫既野飲係”西班牙特飲”—-好飲



但係偏偏我地有時就會叫d難飲到入唔到口既野飲

數下叫最難飲野最多紀錄既人下:

waiwai:1次(last 燦屎)

ada:1次(波霸輪盤)

欣欣杯:0次(因為不叫酒精類飲品)

毛寶:2次(南波灣..最絕的悲傷戀歌)

小t:0次(yo~)

小貞:1次(昨晚的那杯………真的很難飲呀)

所以最無推屎大獎係—-毛寶



今日中午去同毛寶食singing bean

有奇遇就係見到司琪姐同胡修

就係我地隔離櫃

胡修多次經過我地張檯去廁所!!!

沒有留言:

張貼留言