2008年3月30日 星期日

BBQ之夜


噚日好鬼開心呀!!!!

首先中午同左毛寶去食瑤柱撈米..ok好食

不過我覺得太貴喇…只係茶餐廳

但兩個人要成56蚊!!!!!

跟住同小玩兒去車fingg去搵王子攞燒烤d野

由於王子佢可能等得我地太耐..所以佢個樣有d似”雷震子”(小玩兒形容)

之後接埋朗仔之後我地就一齊去左威尼斯人喇

陪小玩兒係shiseido試粧….

買左好多野….又送d tester



歡歡樂樂咁離開~

之後就去左路環燒野食囉…

本來去係去水庫…之後無位所以去左”甜蜜蜜燒烤區”

查實真係唔係咁想某人黎…因為我覺得唔係咁好意思….

好驚..好彩佢好快就走左

不過d野食好好食…因為王子用左成日準備

好俾心機~有青口..帶子..蝦..多春魚..魷魚..多款丸子..亂扖..雞翼……………

我覺得愈食愈好玩…因為王子d朋友都好好笑好好玩

最衰就係王子個fd雞仔&becky早走啦

如果唔係可以玩多一陣啤牌呀~

之後仲燒多左陣野食同傾計…..

但朗仔唔知搞乜鬼…成日自己一個人行開

又唔講野…..

一講就係”高青”     註:高青=高級青口

之後我地送左朗番屋企之後我地心血來潮去左waiwai度

唱左幾首歌之後就做快閃黨走左…因為霆瘋99係度

再加上好多人食煙…快走好過

之後送埋毛寶番屋企…得番我同小貞

小貞同我講左以下說話…

"點解elsa d gag愈來愈爛..以前佢d笑話好好笑架…

唔知點解搞成咁………”       



頭先講到好開心…

轉眼間..

今朝十一點起身..噚晚打完俾妹子之後三點想訓覺..

但想訓之際竟然有兩隻大烏蠅…當然同佢有一番廝殺..

跟住任務係嘈醒毛寶同我食野

點知一見到佢佢就話…噚晚成五點先訓

原來佢同阿芝傾電話…..之前阿芝又同朗仔傾左一個鐘度

阿芝打俾佢問佢去唔去威尼斯人…佢又話唔去

而唔去既理由係佢唔想同我同毛寶講野…………..

fingg聽完之後即刻扯火…話叫佢唔好再係咁

我同毛寶依家已經唔鐘意佢…仲有阿芝都有d唔鐘意佢

之後就開始講番呢兩個月既野俾佢聽…


我聽完之後都唔開心…

因為佢話佢唔想同我地講野

因為就算依家我地既關係搞成咁..我都唔會唔想佢出席我地d聚會

只係唔想由我把口叫佢…又俾佢拒絕我…

好唔開心…係食中午飯哥度喊左出黎

都唔知做乜


之後同fingg去左威尼斯人…

係zara買左件特價衫同條短褲

其餘兩人亦有收穫…


我真係唔知我聽日場戲點做

沒有留言:

張貼留言