2008年3月23日 星期日

散仔雯


哈…終於放復活節假喇

我回憶下做過d咩先


星期四晚約左去飲野..臨放工時Sa仔又係度玩野

明明應承左我地會去

又話好攰唔知去唔去

小貞氹佢叫佢去

於是我扯火話唔好氹佢..佢要去就去

唔去就唔好去

點知佢真係無去

但我地哥晚去mgm好正

正在d蛋糕同張chair

yeah~可以坐得好close





d蛋糕又靚又好味呀




星期五呢去左800伴…毛mo買左條舒飛安既褲

我就咩都無買到…夜晚去左食一樓火煱


星期六呢…係毛mo屋企做功課

之後個頭好痛….

去800伴食pokka cafe

都食唔到要番屋企……但番到屋企食左粒藥又可以dance lu~~~~~~

今個禮拜到我病…哈哈

我仲無沖涼…由九點訓到第朝十一點…正


星期日…即係今日喇

由於尋日無沖過涼無洗過頭

我覺得自己好臭

買左d無謂野

買左蕉哥同抽左青蛙仔俾朗

夜晚去同阿paul佢地食大排檔

復活節就係咁過囉



蕉哥哥




最抵死係連皮都可以搣..真係吹佢唔脹


沒有留言:

張貼留言