2024/05/02
Day 13(紐西蘭,基督城 New Zealand,Christchurch->奧克蘭 Auckland)
華~早晨~今日搭朝早機由基督城去奧克蘭喇~由於我地住機場酒店~所以check out後就咁行過隔離機場就ok~酒店房對住我地取/還車既停車場~
check左in之後就輕輕鬆鬆搵間cafe坐低食早餐...呢間D啡正喎~個卷都ok~
我地搭紐西蘭航空NZ580航班...10點由基督城飛去奧克蘭~依家寫blog睇番資料先知呢段機票原來係來回香港條機票一齊買~用multi destination買..咁張機票又真係唔算貴喎~我以為呢段我係分開買既添~
南島高空睇真係好靚~覺得自己會再去南島(但無當時冰島第一次去咁強烈XXXD)
大約1小時25分就到左奧克蘭喇~警戒mode ON!
又回到奧克蘭呢個domestic terminal~
係澳門諗左好耐點出市區....以為可以去kkday訂到車...點知唔興~所以上網搵下資料...可以搭巴士...或者係SuperShuttle訂車...巴士我就唔諗XXXD唔想拖住行李再搵站仲等車~所以我地訂左shared ride去市區~來回共NZD$83.2=391hkd(兩人)...即大約來回每人200hkd~攞左行李...一出4號門~已經見到架車~都約方便~因為我地上網已經打哂酒店名呀地址呀~唔使溝通XXXXD...由於係shared ride~要等埋其他人...不過等左一陣就開車~唔耐~車都舒服既~
大約30分鍾就出到市區~今晚我地住Voco Auckland City Centre...每晚1,418hkd...無包早餐~....之前send e mail俾酒店話早機唔知有無機會可以早D入住~check in時佢話有無興趣登記做會員...咁我登記左佢話有房準備好俾我地同埋upgrade左間房俾我地<3~~覺得房間都幾新幾靚~
佢俾左高層房俾我地!仲望到Sky Tower架!好開心~
餐廳都幾光猛幾靚~不過我地今次見住市區又唔趕景點~所以就唔揀酒店早餐喇~無緣試~
不過奧克蘭我地唔諗住留好耐~驚轉國際航班番香港有咩問題先早一日黎到奧克蘭XXXXD所以淨係住一晚周圍行下算~
周圍行之前...我地行到碼頭....
望番轉頭仲望到Sky Tower~
我地既目標係Oyster & Chop....偷偷地企係轉角位偷望....點解偷偷地望?....因為依家係兩點半...我地等緊3點happy hour時間XXXXXD
等到3點喇XXXXXXD....點解咁想happy hour去?因為會有特價生蠔XXXXXD....平好多架XXXXXXD
行到門口望下今日happy hour既特價生蠔....我有無眼花?!...係前幾日我去到哥個地方都食唔到既Bluff Oyter!!!!呢度特價有得食?!?!
餐廳哥邊好似正式D...happy hour佢安排左我地坐bistro哥邊~
happy hour餐牌~3點至5點~每隻係......NZD$2=9.4hkd(每隻...最少6隻)....即係happy hour一打係NZD$24=112.8hkd...而happy hour以外時間係半打NZD$35=164.5hkd(即每隻27.4hkd)...happy hour平到癲左.......(雖然係餐廳食正餐27.4hkd一隻都唔係貴XXXXD)
Happy hour wine係NZD$12=56.4hkd~我叫左白酒~....happy hour cocktail都係一樣價~忘了毛寶叫咩cocktail~
好啦~雖然依家係happy hour~但其實我地係餓爆XXXD...因為今朝食左個卷餅做早餐之後就乜都無食過XXXXD...所以都叫左D其他野食~

首先入口梗係超驚喜既today's oyster啦~~竟然係我地食唔到既Bluff oyster~~真係好抵好抵~~一打112.8hkd~~~真係真係好好味~~~~~痴左線咁平~係Bluff我諗係蠔場食先會咁平~係Bluff既餐廳食都應該無咁平~~~

唔大隻既~但人家係野生生蠔~蠔味好濃郁呀~~~~肚仔都脹脹既~


而且外殼都帶點綠綠的~

仲叫左Tahitian Ceviche...NZD$33=155.1hkd...大溪地版既Ceviche...雖然我未去過大溪地...但個人喜歡秘魯Ceviche多D~呢個椰奶好漿XXXD一D酸味都無~

Hand cut angus beef tartare....NZD$33=155.1hkd...都ok~不過如果配D多士仔或包會更好~

Fish & Chips...NZD$39=183.3hkd...點解?點解我地會叫既??呢樣完全唔會係我地平時會叫既野XXXXXD...炸魚ok既薯仔真係硬過石頭XXXXD....(條炸魚同我個鏡頭比yeah~XXXD)

由於其他野麻麻地好食...所以我地好沉迷咁叫Bluff oyster~~之後再叫多左兩打XXXXD總共食左3打~~每人食左18隻~~過足癮~~好滿足~彌補我地係Bluff既遺憾~

睇下我幾開心~yeah~建議happy hour淨係飲特價酒同食特價蠔XXXXD其仔咩都唔好掂XXXXXD

食左NZD$227.46=1,069.1hkd~每人500hkd度~好抵食~

食完就周圍行~行下D紀念品店~見到呢個.......笑左XXXXXD會有人買?

買完再買!買完再得到居紐港人猛推我地...加購!!

如果無安排奧克蘭要做咩...周圍行下觀光都幾悶XXXXD...我地都係得個行字~又無咩岩買~...但係發現...華!pop mart連紐西蘭都有插旗!好勁~

行行下行左去一區好似自成一角咁...好多間餐廳係度既...但望完一輪又無一間想食XXXD(主要係唔想食西餐XXXD)

最後唔知點行行左去呢度XXXXD見有日本拉麵食既餐廳...入去啦~其實我同毛寶都極度唔鍾意食拉麵XXXXD不過見凍凍地又想食下有湯既野(好憎豬骨湯XXXD)


坐低發現原來係食soba~唔係拉麵~仲要係湯既唔係撈既~

我叫左sukiyaki beef...NZD$23.5=110.5hkd...同試次基督城叫個拉麵差唔多價啦~另外可以加錢加topping...我加左肥芽菜同紫菜...各NZD$2=9.4hkd...溫泉蛋..NZD$3=14.1hkd....再叫左枝豆...NZD$7=32.9hkd.....但係...個撈soba好咸XXXXXXXD(有少少似撈公味)

諗番起今日餐下午茶都好正~好想再食bluff oyster~


2026/05/09的開心事:
絕對係買到5支舒適達XXXXXXXXXXXD
報時:距離北意Dolomites行山自駕遊之旅仲有---35日~
報時:距離2人福岡亂行之旅仲有---140日~
yeah~好耐無試過2人去日本喇~~好開心呀~~
我要吃好買好~
雖然都加左兩次燃油附加費...
好彩佢加第3次前就買左機票XXXXD
首先入口梗係超驚喜既today's oyster啦~~竟然係我地食唔到既Bluff oyster~~真係好抵好抵~~一打112.8hkd~~~真係真係好好味~~~~~痴左線咁平~係Bluff我諗係蠔場食先會咁平~係Bluff既餐廳食都應該無咁平~~~
唔大隻既~但人家係野生生蠔~蠔味好濃郁呀~~~~肚仔都脹脹既~
而且外殼都帶點綠綠的~
仲叫左Tahitian Ceviche...NZD$33=155.1hkd...大溪地版既Ceviche...雖然我未去過大溪地...但個人喜歡秘魯Ceviche多D~呢個椰奶好漿XXXD一D酸味都無~
Hand cut angus beef tartare....NZD$33=155.1hkd...都ok~不過如果配D多士仔或包會更好~
Fish & Chips...NZD$39=183.3hkd...點解?點解我地會叫既??呢樣完全唔會係我地平時會叫既野XXXXXD...炸魚ok既薯仔真係硬過石頭XXXXD....(條炸魚同我個鏡頭比yeah~XXXD)
由於其他野麻麻地好食...所以我地好沉迷咁叫Bluff oyster~~之後再叫多左兩打XXXXD總共食左3打~~每人食左18隻~~過足癮~~好滿足~彌補我地係Bluff既遺憾~
睇下我幾開心~yeah~建議happy hour淨係飲特價酒同食特價蠔XXXXD其仔咩都唔好掂XXXXXD
食左NZD$227.46=1,069.1hkd~每人500hkd度~好抵食~
食完就周圍行~行下D紀念品店~見到呢個.......笑左XXXXXD會有人買?
買完再買!買完再得到居紐港人猛推我地...加購!!
如果無安排奧克蘭要做咩...周圍行下觀光都幾悶XXXXD...我地都係得個行字~又無咩岩買~...但係發現...華!pop mart連紐西蘭都有插旗!好勁~
行行下行左去一區好似自成一角咁...好多間餐廳係度既...但望完一輪又無一間想食XXXD(主要係唔想食西餐XXXD)
最後唔知點行行左去呢度XXXXD見有日本拉麵食既餐廳...入去啦~其實我同毛寶都極度唔鍾意食拉麵XXXXD不過見凍凍地又想食下有湯既野(好憎豬骨湯XXXD)
坐低發現原來係食soba~唔係拉麵~仲要係湯既唔係撈既~
我叫左sukiyaki beef...NZD$23.5=110.5hkd...同試次基督城叫個拉麵差唔多價啦~另外可以加錢加topping...我加左肥芽菜同紫菜...各NZD$2=9.4hkd...溫泉蛋..NZD$3=14.1hkd....再叫左枝豆...NZD$7=32.9hkd.....但係...個撈soba好咸XXXXXXXD(有少少似撈公味)
諗番起今日餐下午茶都好正~好想再食bluff oyster~
2026/05/09的開心事:
絕對係買到5支舒適達XXXXXXXXXXXD
報時:距離北意Dolomites行山自駕遊之旅仲有---35日~
報時:距離2人福岡亂行之旅仲有---140日~
yeah~好耐無試過2人去日本喇~~好開心呀~~
我要吃好買好~
雖然都加左兩次燃油附加費...
好彩佢加第3次前就買左機票XXXXD
太開心了,又買了機票
回覆刪除係~~~~好似好耐無去過行街既日本行~~
刪除穿Prada的惡魔2內地圈子咁出名,攬到我都想睇吓😂
回覆刪除我暫時都無諗旅行住Lu...你就好啦,又買機票
啲生蠔好平靚正呀!不過係香港要坐飛機入口先咁貴啫。
我其實無睇過1XXXXD
刪除我以為港女去完到你去添
我以為係哥個點食係最平....但北島餐廳食都平通街XXXD
哈....我都好耐無巡blog,各位老best仲有上載,最有心係妳,
回覆刪除睇番相識已轉眼已十幾年前事,知大家都無乜事,生活如常,感恩.... 。
非常好,年輕多去外地逛下,玩玩見識多,我一早已安排了年紀大時,會少往外國長途太辛苦了,依家主要近近地,前去內地行明水秀,遲此會再去華東一遊,到時再上載分享,近年退職後,已專注修復工作,妳有時間,可關注我facebook @陶瓷修復 專頁
HELLO路霸哥哥~~~~~~~~
刪除好犀利....BLOG友相識十幾年都仲有互相慰問我覺好有心~~多謝你有記得我~~
我都係呀XXXXD我諗住後生時去遠D老左就近近地去行下算~~~~~因為我依家坐長途機都覺得好辛苦XXXXXXXD
上個月電視有重播Prada1,我睇完就冇興趣睇2😏
回覆刪除南島地大人稀,自然景色好壯觀,但北島都有另一種美😇
有時有免費戲飛就會去睇下XXXD俾錢就可能唔會睇XXXD
刪除如果再有機會去試下望下北島景點先~
間房超靚!🤩
刪除對於我呢個生蠔怪嚟講呢篇簡直係邪惡!配埋白酒=perfect 🤤🤪🦪