2024年10月12日 星期六

法羅群島自駕丹麥嘆啡之旅2023-05-29第十天(大晴天)

9月22日...中午食左good cafe...然後去左睇展覽~(其中有個展品係三星堆)...夜晚叫外賣....9月23日...今日由下午就開始落大雨落到放工~....9月24日...茅啦啦又頭痛;[...開始打開gip執野......9月25日...噚晚凌晨又頭痛痛醒;[...3點幾醒左...衝去食止痛藥...5點又訓番...又好彩訓得番~.....9月26日....人少...但生意好的工作日~...唉呀...見到台灣有個風生成左呀....希望唔好影響我地回程班機啦~順利回澳呀~求求老天爺爺~....9月27日...呢日番工又chur到盡...好彩有成果~放左工番屋企食飯執行李~...9月28日-9月30日...台北爽爽中...本身我地係去4日..10月1先番澳門...點知出發之前..見到有個風生成中..到台北第一日就話個風過兩日直撲台灣!...本身都諗住如果10月1走唔到都仲有10月2走棧~10月2都係公眾假期~...點知食完餐飯後再睇颱風消息...個風會係台灣南部登陸再直衝上去...10月1開始接近...10月2更會影響全日(即係...如果10月1有影響而delay或cancel flight...10月2更無可能走到)...華!國慶後我無假喎!...同毛寶商量一陣後...果斷決定將原先4日既行程..放棄一晚酒店...縮成3日...9月30日番澳門...我本身係諗住改機票...點知我唔知係咪我買哥張係最平票種...佢唔俾我上網改要聯絡客服...由於哥時係夜晚客服都收左工...然後我地又驚又機位既情況下...我同毛寶講:不如我地重新買張單程番黎啦XXXD...回程機票蝕左我無所謂XXXD..因為我覺得我地一日假貴過張機票XXXD.....所以最後我地就提早左一日有多番澳門~本身一日有兩班機我都驚下午機大風大雨都會有危機...所以我決定要搭當日早機走(早到係8點機XXXD...5點搭車出機場XXXXD)...屈指一算...今次我地留係台北只有42小時XXXD...兩日都唔夠XXXD...但又覺得留左好耐XXXD....今朝10點到澳門...10點半番到屋企XXXXD...執一陣野就同毛寶去豬子屋企食野~~早左番澳門我地兩個都無唔開心...仲覺得去左兩日搭飛機既旅行然後有兩日半時間休息好正XXXXXD...夜晚仲食左鼎泰豐(搞咩XXD)...好睇我取消張回程機票都退番少少稅俾我~好安慰~...10月1日...噚晚一hip埋眼就訓到9點幾XXXXD...中午食左上河內~然後去行星皓~再去探豬子~夜晚痴痴貢~....10月2日..中午食左IES..又買咗一堆野…揾豬子..痴痴貢~..放多2日半假好開心~….10月3日..作為國慶後第一個工作日…算係好少人..擔憂自己生意額~…10月4日…好野~放工去開公子生日趴~~去食煥記慶祝我同軚泰既生日~~…好開心好好味~~…10月5日…中午食左八目...去行Venetian...買新iphone配件~(新iphone是毛寶子送我的生日禮物~)...搵豬子~夜晚痴痴貢~....10月6日..中午食馬交...去fika淨飲啡...夜晚叫外賣~....10月7日...今日Coldplay優先開賣~~喂!竟然俾毛寶買到!第一次係啓德睇演唱會~緊張~(明明我有一齊搶...但我成日都搶唔到XXXD)...10月8日...無乜風浪的一天~...諗起過幾日有公眾假期放就開心~...10月9日...我我我...我最近好鐘意睇玫瑰的故事XXXXD....10月10日...今日貞公子又請我地食早餐喇~話幫我同杯開個小型麥記生日會XXD…yeah!放工開始放3日假!!去左上葡京食pepper lunch…然後睇小丑:雙瘋..但對今集有啲失望….10月11日…今日重陽嘛~費事加三或者唔開~衝入MGM食蝦米算~然後又去致富又去星皓買野~~夜晚約左3隻老小孩去素緣食齋~.....10月12日....中午去食chanson....去探豬子...夜晚痴痴貢~



2023/05/29
Day 10(丹麥,哥本哈根 Denmark,Copenhagen)

早晨呀~今朝...起身想換膠布....發現毛寶係澳門帶黎既大膠布已經俾我用哂....佢一個人出門口幫我去買膠布;[...好感動~你對我真係好~



我地今日主要活動係用腳周圍行景點~由酒店行出黎行一陣已經行到黎圓塔(Rundetårn)~不過我地唔去參觀住~陣間先~我地去食野先~




我地今日其中一個活動係行街街...酒店附近就係商店街...唔....做乜成條街咁靜既....




上網搵原來今日係丹麥公眾假期~聖靈降臨節~乜舖都唔開XXXD....連最想行既HAY都唔開XXXXXD








成條街都好靜~同埋今日勁曬~




前面封路既?咩事咩事~




0我~原來有跑步比賽~




終於再番黎~就係新港(Nyhavn)...其實新港係近新國王廣場...如果住呢頭行過黎會近好多~但係哥時睇D酒店唔係好岩心水~又貴~我地依家係Nørreport行過黎大約...28分鐘左右~其實之前同老夫人黎北歐跟團旅行時已經黎過新港~但係我又幾鐘意D屋仔~覺得好靚~我同毛寶講想黎多次~同埋上次黎睇一陣已經要走~今次想係度搵間餐廳食野~同頭先商店街公眾假期既寧靜...新港係people mountain people sea XXXXXD




好多人~唔好行~好辛苦搵到間餐廳坐低食中午飯~其實行過好多間餐廳...無乜邊間吸引...個樣一望就遊客野....其實呢間都係XXXD...不過呢間望落平D~一定要坐出面~~我要對住D屋仔食~




豬子~你都黎左呀~




熱既Americano~35kr=40.6hkd......有人話又飲卡菲又要飲甜野...叫左個ginger craft soda~48kr=55.7hkd.....咖啡麻麻~craft soda又好甜~




叫左個有4件open sandwiches既fish plate...189kr=219.2hkd....好無食呀....errrrrrrrrrr....遊客區野囉~丹麥好出名食open sandwiches...但呢個係搞下笑XXXD遊客野




pasta with grilled salmon...148kr=171.7hkd....睇下pat醬....唔開胃XXXXXD




都預左係呢區無乜好野食~(或者有我唔知~)...不過想黎呢度坐下望坐呢個景食下好嘆下~








由於真係太多人~我地都係行一陣~影幾張相...買左幾個磁石就走了~

















行番轉頭去商店街哥頭~見到前面建築物有個好大水泡裝飾~同埋有個鏡牆既藝術裝置~行入去影相~有趣~












頭先杯咖啡流流地~需要補多杯~








又行番過黎商店街喇~




又番到黎圓塔(Rundetårn)~今次堅入去參觀~係咪覺得好怪我地兩個平時明明唔鐘意參觀呢啲建築物~仲要俾錢喎!!XXXD











講到自己平時好姑寒咁XXXXD...圓塔入場費成人40kr=46.4hkd...好似上網睇有哥D交通卡會免費入場...但我無研究~入黎參觀既原因係.....一路沿住圓塔上去...超好拍!!!!








雖然真係好好影~但係行住上去塔頂先~沿路見每層都有D展覽睇睇~




差唔多上到塔頂時....




由於上塔頂條樓梯太窄...呢度都要有紅綠燈XXXXD








上到塔頂~望下附近景色~塔頂呢度都有個賣紀念品既地方..佢張postcard勁靚~~~








落番黎~係喎~唔記得講....呢個圓塔係一個天文觀測塔~




做左正經野先XXXXXD梗係猛影~不過要好有耐心先得~因為呢個景點好多人參觀~所以好多人上上落落~所以要有D耐性影~






我地真係好有型~個拍攝手法幾好~








打完卡影完相就順便參觀下佢D展覽XXXXXD










呢個圓塔既建築群仲附設有個教堂!!都幾靚~




本身諗住行商店街輕輕鬆鬆架嘛~今日公眾假期唯有變陣~去另一日要去既景點先~~~又搭地鐵~zone 1去zone 2要成24kr=27.8hkd...貴貴地~










好叻呀我地識轉線架~




由我地住既Nørreport站搭M1線去到Frederiksberg..再轉M3線去到Nørrebro~




呢區好似另一個光景咁~








我地黎到超級線性公園Superkilen~~~超好拍~










其實呢個公園橫跨一公里~極度長!公園設計靈感係來自世界不同文化~除左呢個線性公園藝術裝置...仲有優閒設施同做運動既地方~










我好鍾意呢張櫈~可以對住坐傾計~






我地行一陣散下步再去影幾張相就走啦~












番酒店坐一陣~影下D手信先~呢個噚日係哥本哈根機場買~幾靚~木製磁石~




呢個就今日行過某D手信舖買...郵票賣好貴....postcard又麻麻(不過睇左好多間都咁上下)




磁石係新港附近D手信店買...其實都係夾硬買XXXXD同之前哥D真係差好遠~拿...杯型磁石好難抗拒~但唔算太靚~




早知就係圓塔上面先買postcard寄俾大家啦!!靚勁多!!!郵票係太空人系列~






好啦~出去食飯~今晚訂左餐廳~~~




可以係酒店行過去~我記得係15分鐘內~就到左今晚既餐廳Høst






我有一早上網訂定位~我見都幾多人食~有興趣試就訂定位先~我又訂左要窗口位~









呢間係食set既...有3 courses(395kr=458.2hkd)...同5 courses(495kr.=574.2hkd)....仲有個素食5 courses都係495kr.....呢間無記錯好似有米芝蓮....我地揀左食5 courses~




佢仲有wine pairing既...但係5 courses有配番5杯我驚我地會屎XXXXD...所以意思意思每人單點一杯酒就算...我好奇毛寶竟然會叫白酒~每杯大約130hkd左右~貴~




先來麵包~好吃好吃~




先來個amuse bouche~幾好吃~係三文魚撻~同菌包(?)...熱熱的好好吃~...見自己記錄係寫菌包XXXD感覺怪怪的XXXD但見自己咁寫我唯有相信自己XXXXD




Halibut with dill and horse radish...個魚有芥末...魚味好濃...超好食~北歐風的味道~






Waffle with shrimp from Romo and tomato....個waffle用薯仔整~又脆口又好味~但係我覺得佢太大塊~加上係薯仔整...覺得已經飽飽地~









食完waffle後上個湯...餐牌無既...係菇類既湯...酸酸地..勁夠熱...飲頭一兩啖都可以既...飲哂後個胃勁滯!







Scallops with potatoes and sooseberries...黎到呢到我其實已經飽上頸....無乜記憶點了XXXXD






主菜有兩款揀...我地兩個都揀哂可以分享吃...




其一係Baked hake with crispy chickenskin and asparagus...好.......漏.......




另一款係要加115kr=133.4hkd山既Beef tenderloin with muchrooms and ramson....er...好一般...熟過籠...又無乜牛味...浪費胃口....




唔記得係乜....pre dessert?...無記憶點




甜品係Rhubarb with liqorice and white chocolate...唔算出色






毛寶話搞唔掂要叫個茶飲飲化化胃氣XXXXD




再黎埋petite four...無記錯係朱古力泡芙...飽上心口




兩個人食左1,465kr.=1,699.4hkd...貴又唔係好貴...同澳門比黎講...5個courses...晚餐...米芝蓮...唔算貴...勁飽...但主菜甜品部份我覺得一般般先係重點~









2024/10/12的開心事:
今日俾豬子打到我隻手打到pok一聲XXXD
(好奇特的嗜好)



報時:距離與三老小孩佐賀自駕遊之旅2024仲有---6日~
報時:距離沙特阿拉伯打卡之旅2024仲有---20日~
兩個旅行就黎出發~
祝我同毛寶一切順利啦~~~~~~
番黎再見喇~~~

沒有留言:

張貼留言