2024年9月7日 星期六

法羅群島自駕丹麥嘆啡之旅2023-05-27第八天(晴天及後大風)

8月24日...一早起身…因為今日要過香港睇塵塵演唱會~不過朝早港珠澳都幾塞車~…搭金巴到左香港再轉A11去銅鑼灣..呢段巴士相當艱辛…到左之後去左好湯好麵食中午飯~都ok~..飲咖啡~..行下街..又竟又俾我買到for出年旅行既野~…再買多杯咖啡~再行街…食埋野再去紅館..塵塵跳舞..好似慢左….同埋舞台效果真係以前好啲..但狂舞之城哥part又好正~我地無聽哂就走…因為要去番港珠澳…一出黎只有兩架的士…好彩早走…番到澳門都1點….8月25日…中午去左食good cafe...然後去左試用新買晚Insta360~~諗住買去旅行用~夜晚叫李家外賣~...8月26日...我以為今日會少人D~又唔係喎~都人頭湧湧~....8月27日...今日起身又頭痛~......8月28日...今日夜晚放工無啦啦落超大雨~又行雷閃電~....8月29日...朝早無野做~下午又爆多野做~....8月30日...痴咗線咁多野做..我忍你暑假尾…下個禮拜我要清閒風!!…今日仲要遲左15分鐘先放工…夜晚食左cheri…時曉厚食~…8月31日…起身落大雨..去左食IES…買日用品..見豬子…夜晚食齋~…9月1日…中午食馬交~行陣街…夜晚食滷味外賣~….9月2日...以為開學少D野做呀~發夢啦~遲籌呀~...唉~我唔想周末打風呀~....9月3日...今日終於都...靜番少少~不過...我有D頭痛...唔通真係打得成?(好老呀我XXD)....9月4日....今日好開心呀!!七公子約埋一齊去食早餐!!按照國際慣例~會係貞公子請~(我都唔知點解有呢個慣例XXXD)...多謝貞~...9月5日...今日掛左成日3號風球...下午3點幾大雨都痴左線...無乜生意...好彩放工番屋企無雨落...順利回家...感恩~10點澳門掛8號風球...少可臨訓前就講定最少維持至明日中午….9月6日...朝早6點幾醒過…見到仲係8號同都係話最少維持到中午…睇左一陣電視就安心睡…較左11點起身食嘢…一睇啲WhatsApp….下!!!下午要番工XXXD…噚日收工仲同同事講左下周見添XXD….於是食飽野飲左個啡…然後….去左訓晏覺XXXD….然後兩點幾起身洗頭番工~…番哥兩個鐘就放工…夜晚去左食爀樂~~~….9月7日…買左天天飯團食~都幾好食~食兒時偶像整既飯團真係百感交雜~去左探豬子~去左掃超級市場~去左800伴又買左兩件衫....呢個禮拜做乜使咁多錢千!!!!下個禮拜要慳D!!夜晚痴痴貢~~~



2023/05/27
Day 8(法羅群島,托爾斯港 Faroe Islands,Tórshavn)

早~晨~~噚晚黎到實在太大雨大霧~外面景乜都無影~今朝見幾好天影番~房間可以行出出面草地~




起身發生左單意外....就係....噚晚覺得行完山個腳板底好痛~所以我貼左膏布係腳板...咁我一起身就撕番張膏布出黎...點知我無為意...一撕就連腳板皮都撕埋出黎...撕到表皮無左.........家陣腳板勁痛;[.......毛寶俾左膠布我貼住受傷既位....好啦去食早餐喇~今日餐廳勁爆多人!!!好難搵到位坐~....同埋D枱拍到超埋~(呢張係我地仲食緊但D人散哂既餐廳)




好似幾好天咁喎~其實呢間酒店景觀幾好






都幾多野食但又唔係幾吸引咁...可能俾人攞到亂糟糟~






好搞笑XXXD...㩒iPad揀飲咩果汁...果汁就會係水喉出~第一次咁攞果汁飲~




我鍾意噚日哥間早餐多D~噚日有即整奄列~




check out時又見有postcard靚買張先~再買郵票~又唔同款~






噚日同今日買既郵票係哂度~我想講寄postcard真係極度燒錢~而且好攰(想像下完成一日行程..番到酒店仲有一堆postcard寫真係好攰...而且懂欣賞的人也不多~)....我想唔再寄喇~淨係寄俾自己~




好啦~出發行程~噚晚間酒店住一日咋~我地聽日就要離開法羅群島喇;[...今日係我地最後完整一日留係法羅左行右行喇...




今日諗住市中心內逛逛優閒下~第一站黎左市中心其中一間教堂Vesturkirkjan...泊好車一落車發現極大風~大風到帽都就吹甩~






噢~點知今日唔開添~無得入去參觀~上網睇番~入面係比較新式哥種~




跟住黎到好似展覽廳既地方?...望落又似D音樂廳咁樣...無咩參觀~睇下佢地既建築~採光幾好~










又泊番去碼頭附近既停車場~多數都唔使俾錢~不過要留意下個泊車區域既藍色牌~佢會話你知可以泊幾耐...就好似圖中藍色牌~早上9點至下午6點...只可泊兩小時~...佢同一停車場都會有唔同時間長短~留意下~落車記得較番車前既鐘仔~






都係周圍行下~諗住睇下有咩手信買~呢間新式D....但無乜岩買






無野岩~




呢間係櫥窗望入去有野岩~但係已經執左;[




又行番碼頭哥頭...見有cafe...諗住入去飲杯野...




點知原來佢有野賣架~~就係咁~終於俾我地見到全法羅最靚既磁石喇!!!華!好難得...因為其他真係勁醜XXXXD醜到係就咁整幅風景相就算(仲要D景咁靚佢都可以影得唔靚XXXXD)...買買買係咁買~




買完再行話隔離飲野~坐靠窗位~








叫左Affogato(55kr.=63.8hkd)...茶(35kr.=40.6hkd)...汽水唔記得幾錢~...同埋叫左個檸檬撻~(45kr.=52.2hkd)




個茶佢用呢個茶包...毛寶話好好飲...望下個包裝...原來係丹麥牌子...默默記低~睇下之後去哥本哈根睇下搵唔搵到~




一路悠閑坐坐一路悠閑寫埋D postcard佢~




頭先買既磁石呀~超靚~又唔算貴~




我地飲完野本身打算去郵輪碼頭哥邊既燈塔望下....點知勁爆大風!!!想行上燈塔都行唔到囉XXXXD.....有人成隻鹿咁跳上去XXXXXD...不過都係大風到上唔到去~唯有放棄~無啦啦今日又天晴又大風~




然後毛寶唔知點樣又搵到個景點去XXXD又揸車去~










泊好車之後見到有個information centre既物體...見到佢有塊廣告牌既物體係可以坐船出海睇噚日Tjørnuvík哥兩條海蝕柱~不過諗起Drangarnir哥次橡皮艇就驚XXXXD




終於影到法羅群島既旗~~




呢個景點...我真係忘記係咩XXXXD...廢墟教堂?XXXXD(個名自己作XXXXD)










走lu~就係諗緊呢度成日咁大風...點解唔整風力發電?...點知即刻出現係我眼前XXXXD






又再黎呢個shopping mall行下XXXXD






竟然係書局搵到張好靚既明信片!!買!!可惜郵票無其他款~






行左陣北歐家品店~(竟然有)...D野都幾靚靚~但我無買XXXD








北歐風的代表XXXXD姆明~不過買有公仔既飲管我窮我唔捨得~




講過架嘛~好食要再食多次架嘛~好味~記得去法羅要食呢個雪糕~




食完雪糕又行入超級市場買野~之前見唔到~今日見到原來佢地係咁樣買牛奶架~




以為會有今日下午好飲既茶包買~點知無~




我地入黎買聽日早餐~聽日一早走~係房食完就去機場~




然後我地決定去酒店check左in先~今晚無乜酒店好揀...揀左Hotel Djurhuus....$1,350hkd一晚...每人675hkd~包早餐~但我地太早走~所以食唔到~酒店外觀同大堂都幾新式.....但入到房就覺得好舊XXXXD...我哥晚仲訓得唔無幾好XXXXD










好囉~一晚je~....又出番去頭先郵輪碼頭燈塔哥度~終於上到去望下~原來仲有大炮~




最後一晚...我地揀左食番呢幾日最最最出色既The Tarv~~都有上網訂到位~~




今日安排左我地坐樓上~~我地呢日5點半食晚飯XXXXD仲學人訂window seat~










點知今日勁曬XXXXD毛寶話曬到佢塊面黑哂XXXD






今日無飲cocktail~我叫左chardonnay..105Kr.=121.8hkd.....毛寶叫左紅酒..215Kr.=249.4hkd......我地仲叫左一杯無酒精既Germany, Van Nahmen, Pinot Noir....又Pinot Noir但又無酒精~好複雜XXXXD...又唔貴...75Kr.=87hkd...試試佢~忘了影相~幾好飲~




今日又係叫左3個前菜XXXD...我地真係好鐘意食前菜XXXD~有兩個食過翻尋味~有一個就轉左另一樣~




GRILLED FAROESE LANGOUSTINE WITH GARLIC & HERB BUTTER...Kr.165=191.4hkd....仍然好味~我見隔離枱10人聚會每人叫左一碟~




FAROESE WIND-DRIED LAMB...Kr.285=330.6hkd....我覺得前日食哥碟靚D~但味道一樣好~今日俾左碟鹽我地一齊點(哥日無)...估唔到又幾好味~




你站係咪前日哥碟靚D喇~




Unpeeled Nordic Red Shirmps...165Kr.=191.4hkd....毛寶話覺得好好食~




主菜都係叫Lamb Rack...Kr.495=574.2hkd...又加左Kr.35=40.6hkd配埋個Wild Mushroom Sauce~side除左叫chilli fries之外仲叫左個沙律~(個沙律都好好食)




飯後甜品Creme Brulee...90Kr.=104.4hkd.....唔......好一般XXXD...最好味仍然係冰島Hofn食LANGOUSTINE哥度~




今日食左1,660Kr.=1,925.6hkd.....每人962.8hkd...哈哈~我使得開心~




食飽飯仲係咁曬XXXXXXXD...係街左影右影一番...有D唔捨得...聽日要走了.....








搵極都搵唔到郵筒....唯有直接搵郵局個郵筒寄~郵局今日無開~好彩全部都收到~好開心~成3年無寄左postcard喇~






順便去埋入油聽日還車~我地玩左咁多日...依家先第一次入油....入滿油339.31Kr.=394hkd....抵玩喎~值得一提既係...唔係好多卡入到油....好彩我地咩卡都帶下...Bnu Visa唔得...AE都好似唔得....好似得中銀時尚卡先得...好彩~




好啦~番酒店喇~今晚要早D訓~終於肯日落~




毛寶既靚相~























有日...老夫人在廚房備晚餐既材料...
佢興一路播歌一路準備材料...
然後佢跟唱到最後一句:心~裏~無欲無~求~
我:咁你家陣做人係咪已經無欲無求~?
老夫人:都~唔係架~
我:咁你想要咩?
老夫人:我想你身體健康~
妖!!!好衰架!!搞到人眼濕濕既!!D女俾你溝哂啦!
我:如果你想我身體健康首先你自己要身體健康!你好我就自然好~



2024/09/07的開心事:
食到個好食既飯團同埋見到阿豬~



報時:距離毛寶生日台北慶生之旅2024仲有---20日~
報時:距離與三老小孩佐賀自駕遊之旅2024仲有---41日~
報時:距離沙特阿拉伯打卡之旅2024仲有---55日~
今日下午上裝整沙特E-Visa.....
搞左好耐去丁最後猛俾唔到錢....
點知.......
最後要開vpn先搞得掂.....................
又話歡迎外地遊客既??????????????????

2 則留言:

  1. 港珠澳以前又無車,而家就🤷🏾‍♂️
    乜Q嘢膠布又會咁強力嘅!?
    丹麥嘢梗係返丹麥買啦~
    間房唔掂,仲咁貴!
    難得咁好天喎!

    回覆刪除
  2. 咦!我之前攪沙地E-visa好簡單喎!

    回覆刪除