2023年11月25日 星期六

宜蘭聖誕親子遊之旅2019-12-20第一天(晴天及後下雨)

11月12日...下午去左同蜆玩~夜晚天團去食12春~.......11月13日…好鬼攰呀今日…攰到我放工都唔想講野….放工去左毛寶家痴餐~~….11月14日…今晚放工買左普善齋齋飯食…買埋俾毛寶食..我地一齊食完都有廁所去XXD..好正~….11月15日…救命...今朝一起身爆頭痛....成日呆呆下...唔通因為就黎轉天氣....11月16日...頂唔順衝左去睇醫生.....11月17日...今日都係病假中...好彩好番好多喇!......11月18日...中午又去影證件相XXXD因為上次太醜~今次剪左頭髮再戰~再去茶記食~再去同蜆玩~再痴痴貢~我好癲~呢晚一次過訂左紐西蘭南島11晚既房~仲差兩晚北島~加油~.....11月19日..中午食左沙北~去左同蜆玩~番到屋企見到去旅行好耐無見既老夫人~夜晚叫外賣~....11月20日...一早起身老夫人唔舒服...我請左假陪佢睇醫生;[...佢呢個人真係好唔乖;[.....11月21日...今日一起身又頭痛~我好叻~.....11月22日...今日上班日空氣清新~做得舒服~....11月23日...我今日做左身份證~又一個十年~...夜晚Diana請我去食譚卉做生日飯...多謝~.............11月24日...好野~放周末~放工約左朗公子食愛素食~再行街街~再去食楊枝金撈~....11月25日...中午食左麥叔叔~有人買左新電話去旅行呀~~又去同蜆玩~夜晚痴痴貢~



2019/12/20
Day 1(澳門 Macau->台北 Taipei->宜蘭 Yilan)

終於寫到去疫情前最後一個旅行XXXD呢次旅行係同毛寶一家一齊出發~亦係佢姨甥仔菓子軒出世之後既第一次全家大旅行~(對我黎講搭飛機既旅行就係大架喇XXXD不論地點)...我地今次去台灣既宜蘭呀!!我未去過~~開心~我地呢日係搭台灣虎航既IT302號班機係09:20由澳門直飛台灣台北~~Hello~全家總動員出場~有我啦~毛寶~毛寶爸媽~大姐姐大姐呼菓子軒~大比阿sam~一行9人浩浩蕩蕩出發~廉航我地無買位XXD地勤佛心安排我地一齊坐~(不過台虎大小同價XXXD依家先知~)...我記得我同毛寶都無買行李XXXD風一樣的男子~我去程行李係7.4kg~



由於哥日搭廉航~所以我地係lounge食飽飽先上機XXXXD喂!兩人份...係兩人份黎架XXXD呢日回歸去飛...勁多人~~盤都唔夠分~~我依家諗緊前面啡色呢塊乜鬼黎XXXXD




今次9人出發我真係未試過planXXXXD...好睇大家通力合作一人負責一D~呢個小子勁搞笑~出發哥日猛咁話要戴住條聖誕呔出發XXXXD當時小子應該係兩歲幾~




搭廉航無野食~最好做係咩?梗係影相打發時間XXXD...同埋襯依家講下匯率囉~XXXXD...匯率當時係3.87....即1hkd=NT$3.87~












超準時11:00就到左台灣桃園機場~其實疫情前我幾鐘意搭台虎去台北XXXD我覺得又準時又抵搭~(試過澳航同長榮既勁delay)








到著~邊個搶我鏡!




睇下全家唯一小孩幾咁多個大人照住XXXXD




估唔到阿毛寶拉姨一個gip都可以變做小遊戲同姨甥仔玩XXD




但呢個小子又好乖~又話要落地幫佢阿拉姨推喎XXXD




我地呢幾日既宜蘭行程都包左兩架車~有大有細都係包車方便D~




係兩架7人車黎架~~仲要架7人車勁新勁靚~好開心~第一程我地四人一車~今日包車淨係要桃機去宜蘭酒店~都好似搭左個幾鐘~




天陰陰的~多雲到101都遮住~




到既時候開始落毛毛雨~我地呢5日住既酒店就係呢度~捷絲旅宜蘭礁溪館~




勁多人check in~我記得我地係呢度撞到我同毛寶號稱佢做表弟既同事XXXXD咁都撞到?台灣咁大又會一齊係宜蘭~宜蘭咁多酒店又會咁岩住同一間~真有緣~




check左in都未有得攞房住~因為太早~唯有放低D行李出去食左野先~出去前影幾張酒店相~




仲有個交誼廳(看哈利波特太多?XXD)~仲有自助任食零食同啡茶飲~






大堂仲有個室外暖水池~仲有好多鴨鴨陪你~




因為無包車~所以大家揀去附近食滷味~宜蘭滷之鄉~我地人多~好彩一張枱都坐得落我地~~






滷味係度夾~其他飯麵菜湯係點菜單度點~






華~都叫左好多野食~




滷味唔細寫價錢喇~總之樣樣都ok既~但又唔係話特別出色囉XXD








鵝我地叫左幾多?半隻?宜蘭D鴨好出名架嘛~梗要叫叫佢試下~






我就叫左滷肉飯(NT$25=6.45hkd)~毛寶叫左鴨腿米粉湯(NT$75=19.4hkd)~咩事滷肉飯平到咁XXXD






成家人食左NT$1,140=294.6hkd??唔計小孩每人才38.2hkd?..成枱野食...好抵~






食飽經過Starbucks望下~聖誕版好得意~(其實係要飲啡XXXD)




好~上房~我地訂既捷絲旅宜蘭礁溪館~每房每晚1,789.3hkd~每人每晚894.7hkd~都唔平~不過無計~聖誕節~






話哂都係出名溫泉~梗係要訂間有私人風呂既房啦~但每晚要放水放好耐XXXXD咁佢個石缸真係幾夠大~我覺得夠一家四口係度浸~






廁所及其他備品(相片分類好怪XXXD)






岩岩除左買咖啡之外大比仲有左雞蛋仔XXXXD呢間又真係幾好味喎XXXXD




今晚晚餐就咁行過隔離酒店XXXXD隔離酒店係晶泉丰旅~行過佢外圍已經覺得好靚~~行到入面揀直覺得不得了XXXXD靚過我地酒店好多好多~






由於餐廳係11樓未夠鐘開~佢請我地係大堂坐陣食D野先~睇下人地~大堂任食晚既野有梅酒有咖啡機架XXXXD唔係我地D煲煲咖啡黎架XXXXXD....不過呢間酒店貴過我地哥間好多~




三燔礁溪~係晶泉丰旅11樓~




今晚係食壽喜燒放題~有豬牛揀~菜蔬~同副食~幾錢一位...errr...無記低XXXXXD不過應該200幾hkd一位大人XXXXD




除左可以叫野食~仲有個自助區~可以夾沙律同生果~D沙律菜都好新鮮~






你話好無食呀?都ok啦~就係200幾hkd既質素囉~合格既~XXXD我其實對吃到飽興趣唔大XXXD不過見近酒店~










牛肉都ok既~我地都加左好多次~




台灣食吃到飽既慣例...哈緊大雪糕任食~









2023/11/25的開心事:
見到蜆豬子~



報時:距離東京富士山之旅仲有---14日~
報時:距離與3小妖台北聖誕美食之旅仲有---29日~
報時:距離紐西蘭南島自駕遊之旅仲有---146日~

6 則留言:

  1. 9個人好熱鬧呀!廉航無條件俾你地咁大班人一齊坐你賺咗啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係~好彩~
      不過就算無一齊都唔緊要既~大人分開坐無乜所謂~
      個幾鐘~有兩個連位俾小孩同阿媽坐就ok~

      刪除
  2. 回覆
    1. 好耐無見~你幾好嘛~
      同你講埋happy new year先~

      刪除
  3. 一場嚟到台灣唔食滷味真係一定有遺憾!😋

    回覆刪除