2023年8月19日 星期六

飛行體驗法國布列塔尼自駕遊之旅2019-12-03第十天(晴天)

8月6日....中午買左茶茶仔去搵臭蜆陪吃~...然黎又行黎行去種花XXXXXD....夜晚叫外賣~......8月7日...有左搖步器~番工都有好多步數~~~.......8月8日...好開心~我個朗公子終於番黎我身邊~佢被調派左去第度番工今日終於番黎~......8月9日...我種花game養到D Pikmin養到瓶頸XXXD...無哂精華養佢地個個餓到望住我個樣好可憐呀~好可憐都無用我係唔會貨金架XXXXXD.....8月10日...無乜特別~但做緊大阪功課時發現其中一間餐廳full左...sad~.....8月11日...放工同左芝姐同朗公子去食12春去睇芭比….好開心~~…..8月12日..一早起身去覆下對眼..醫生話好左少少喇~~好開心~~…去左食鮨玥~呢個月午餐set講暗號有刺身升級~~…去探臭蜆~~去花城公園哥頭種花~去食IES…好開心~…..8月13日…一早落大雨都阻我地唔到!一野同毛寶同阿Sam衝去路環種花!(痴線架XXXXD)....然後諗住買橋記番去搵臭蜆陪食~點知無開~買左輝記切雞公一樣好味~....夜晚叫小熊貓外賣~......8月14日...空氣清新~今日係Pikmin出特別版既日子XXXD狂行狂種花~番番下工有掛住臭蜆;[.....8月15日...本身今日番工空氣清新好開心~點知下午開始頭痛...家陣成個人梅哂;[....8月16日...雖然今日無左清新空氣...不過我今日都過得幾開心~....8月17日...今日中午個天勁黑以為佢要下大雨...急急腳衝番公司點知成個下午都無落雨XXXXD....8月18日....Yeah~星期五喇~~~~放工去食左鼎太豐~之後諗住去地堡街食雪糕~點知好多人~轉左去ikea食6蚊雪糕~再見到樓下有雪糕食又再食~~~.....星期六...中午去左食肥仔記者!!!薯仔雙雞翼米小辣~~好掛住~~好好味~~~~然後去左睇水晶~再去同臭蜆玩~但我今同佢鬧意見XXXXD...夜晚痴痴貢~



2019/12/03
Day 10(法國,巴黎 France,Paris)

早晨呀~搭地鐵去我地今日既景點附近先慢慢搵早餐~等地鐵時遇到你~做咩呀~做咩唔開心呀~係咪知我地聽日走喇~(唔知疫情呢幾年你過成點呢~生活得好嗎?)



搭地鐵到目的地附近~搵早餐途中見到...我:唔入去睇下有無野岩?....毛寶假望一下:唔喇...無野岩架喇.........做咩呀噚日買到驚呀?XXXXXXD




伯伯望完呢間覺得幾好~就入呢間~






一個早餐set...有個熱飲有杯鮮橙汁~有個包咁...€8=70.4hkd....個牛角包勁好食XXXXD我發現佢好鐘意又忍卡菲又忍剷質XXXXD(有無人知我講咩XXXD)




我地仲叫左個奄列~€8=70.4hkd...我地仲好有錢咁加左€8=8.8hkd...加左ham and cheese~喂...好食喎XXXD伯伯真係識揀餐廳喇XXXD




好喇~其實今日第一個景點係畢卡索美術館 Musée National Picasso....呢個藏館係最豐富既...有畫,雕刻,版畫之類之類...連草稿都有~....好似之前哥次黎巴黎時毛寶都想黎...但係點知個展館D展品去左香港XXXXD...所以今次點都要黎...係復仇的心態?XXD




入場費成人€14=123.2hkd




但其實藝術呢家野...




我真係唔識....








我都係跟住伯伯行下幫佢影下相架咋....








呢個位勁似哥D乜乜皇宮哥D位XXXD(好似同呢個展覽無關係)




我覺得附設既紀念品店好似D~我忍唔住買左隻碟仔~估下我買左邊隻~






對面都有間紀念品店~格仔個環保袋我買左~我覺得幾靚~對杯摸左幾下送番低~








想畫幅咩大作呀~




華!第二間過門不入呀!




然後毛寶帶我行去附近一間話乜都有D既家品店睇下...話哥陣時D人去興去買手信俾人...係幾多種類幾大~但係我係野岩買~










真係狗狗似主人形~主人好高~隻狗狗都好高~




好啦~都夠鐘食中午飯~不過我地今日又無特登去搵咩食~順路行過見到咩食咩XXXXD叫個茶飲下先~




我地叫左兩個set...都係Starter+Main+Dessert....一個係€19.9=175.1hkd.....另一個貴少少€25=220hkd......平餐前菜我地揀左洋蔥湯~還好啦~




貴哥個我地揀左Roast Camembert cheese, toast and cheese....見到又芝士又蜜糖又多士咁搞笑?叫叫佢先~點知....超級勁爆好食!!!佢加左D蜜糖落芝士度...然後攞去焗...超夾超出色!....從來無諗過可以咁食~不過食完兩個前菜已經好飽XXXXD






貴餐主菜叫左grilled beef rumpsteak, blue cheese sauce and french fries....但係一般啦~






平set我地見到...Veal Kidney?....咩來?英文唔係幾好...叫黎試試~食左覺得幾好食似內臟...即上網查...原來係牛腎呀!!!喂...幾好味喎~同埋好驚喜~試左新野~






呀~原來其中一個set係叫左前菜+主菜XXXXXXD...寫到呢度先知~真係好明智...叫哂兩個有甜品會好飽~呢個creme brulee麻麻~




然後毛寶話帶我行下商店街~但係就同平時D商店街~有種懷舊既味道~
















當時澳門仲未有arabica~仲想試~點知無開~




仲行過有間餐廳幾得意~勁似主題餐廳~係入面食野好似搭緊火車咁~不過都係無開~






另一邊就賣二手書多!都好多間下~仲俾我地見到叮噹XXXXD










所以呢個就係我地今日既行程喇~睇落無乜野~但係又覺得周圍走走逛逛~覺得都幾唔錯~










今日買左呢D~隻畢加索碟毛寶幫我揀左呢隻~




呢個係布列塔尼既時候買架~哥時唔記得影~




今晚最後一晚係法國喇~毛寶:errrrr....今晚...不如唔好出去食咯~......我:errrrrr....好呀~XXXXD......毛寶:你會唔會最後一晚無得出去食飯唔開心呀?......我:唔會喎我好開心喎~係酒店嘆無印飯之後可以執行李休息下~.........食埋D剩餘物資減磅先~




我真係好鐘意去旅行食無印即沖飯XXXD好好味~尤其鐘意食梅帶子飯~

食食下碌電話睇到...下!我地聽日走...佢後日開始罷工???...因為我地之前通常放幾多日假就去到盡....今次我就同毛寶講:不如早一兩日番俾自己休息下先番工?(老了).....點知今次造就左係開始罷工前一日走得切~如果唔係都唔知點搞...鐵路同機場都停...今次真係多謝老天爺爺~








2023/08/19的開心事:
係媽閣附近執到我無既盆栽~



報時:距離毛寶生日大阪之旅仲有---41日~
報時:距離小t生日泰仔仔之旅仲有---60日~
報時:距離東京富士山之旅仲有---112日~
報時:距離與3小妖台北聖誕美食之旅仲有---127日~

6 則留言:

  1. 法國,好多年冇去,今個星期五我囡囡同女婿也出發去法國和意大利兩星期.

    回覆刪除
  2. 畢卡索我地係巴塞都睇過,同你一樣識條鐵🤭
    又芝士又蜜糖<-- 有你認證就一定好食架啦😆
    有時世事就咁橋,唔係你玩多幾日啦😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真架...當你望住佢幅畫就覺得自己同藝術係差好遠好遠XXXXD
      個配合好怪...但係好夾~
      哥次真係好好彩...如果唔係我唔識點處理好XXXD

      刪除
  3. 畢加索一生畫風變過幾次,係難理解~~
    我就試過好多年前,上機離開俄羅斯後發生山火...

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁難明....我睇睇下自己行開左XXXXD
      又係一次好彩經歷~

      刪除