2023年8月5日 星期六

飛行體驗法國布列塔尼自駕遊之旅2019-12-02第九天Part 2(晴天)

7月23日…中午食沙北…然後買杯廢水行番屋企XXD…勁熱~夜晚叫外賣~…..7月24日…噚晚好似成晚無訓過咁呀;[...淺睡...完全無訓著咁....然後又背痛(真係backpain喇今次)...然後今日重點係我開始陪毛寶玩Pikmin(好像沒關連XXXD).....7月25日....無咩特別既番工日~.....7月26日....今日掛住種花~周圍行XXXXD....7月27日..番工俾個阿叔串x我挑我機..我唯有用每一句開頭都講:我請你xxxx…打走佢XXXD…….7月28日…一放工毛寶請我食爀樂~好開心..然後周圍行行買買…7月29日…中午食左Terra…周圍揸攞左好多種子(Pikmin)…去左同臭蜆玩…夜晚去食煥記..今晚食左奄仔蟹好正~~…..7月30日….中午買麥叔叔上臭蜆屋企吃~今日蜆成日都有行去我地身邊~~…夜晚叫外賣滷味~~….然後今日迫於無奈join左Netflix..XXD…..7月31日…隻眼仔唔舒服左個幾禮拜..今日忍唔住請一小時出去睇醫生..搞到我sad sad地..放工衝去買目清素…地又唔拖塵都無吸XXXXD…8月1日…噚晚食左一次目清素今日食左一次,覺得感覺好好視力高清左!!又high左一陣~~….8月2日…今朝生左前粒好大既暗瘡係人中;(……8月3日…我覺得要俾對眼休息下...決定抖兩日唔同D客玩住~.....不過我今日都無閒在家....我都做左好多野...洗冷氣隔塵網抹機殼...換床單吸塵~(兩張呀我仲幫老夫人換埋架)....洗水壺洗洗碗架...換哂植物D水....儘量唔俾自己望電子產品(其實好難避...我依家都打緊blogXXXD)...夜晚獎自己食炸雞(下?!)......8月4日...呢日起身都安排自己做下其他野盡量少望電腦~洗洗衣機同抽油煙機....夜晚安排自己食尚坊辣辣對眼.....8月6日...中午去食COMMA...一路行去一路種花~成身汗~下午同蜆玩~夜晚痴痴貢後去左路環種花同食肥佬..肥佬難食左好多.........



2019/12/02
Day 9---Part 2(法國,巴黎 France,Paris)

好好好...收到你既要求~去你想去又未去既地方~





黎到噚晚黎唔到既龐畢度我們要進來了~






今日唔使排隊喇~咁我地就無買入場劵既XXXXXD




因為我地只係去佢展覽廳外既souvenir shop買野XXXXXD有人話...上次黎買左支好好用好靚既鉛筆...但佢唔捨得再用...所以要黎買多支先再用~....點知...無喇;[




好啦~去第度~行番酒店附近~呢間餐廳係酒店附近~覺得佢搶眼因為佢有聖誕燈飾XXXXXD考慮下食唔食佢先~




行過見到...諗緊直望哥度好似好勁咁唔知係咩XXXXD...唔知係商場定酒店...但又好懶唔想行過去XXXD到依家都唔知係咩~




然後行去毛寶想去既一間pop up store~我連呢個廣場係邊我都唔記得~我都係跟人行~XXD




係呀係呀~人地要去A.P.C呀~






咁就好多野買既~但佢仲有cafe~試試佢~




仲有得坐低飲~幾好~查實都成4點幾5點~兩條友仲學人飲啡~




我見餐牌無Americano....但呢張相有...證明我地鼓起勇氣問:我請問你有無熱美式XXXXXD....我估曲奇係毛寶意願XXD我麻麻呢D曲奇~杯啡有D酸~我麻麻~




呢度D野呀~有人睇左超~級耐~又黑膠又杯又呢又lu~










最勁係咩?有人買左張被番屋企XXXXD




天光買到天黑~條拱廊幾靚架影相~




你問D人買得開唔開心~你話呢~




其實唔計pop up store有人買到野...呢度影相都幾靚~得閒黎坐係度放空都幾好~(要好得閒先得~)










睇下幾俾面!有人影左好多相XXXXD








決定番酒店放低D野再去食飯~行經間花店~好聖誕~




喂!大佬! 可摸以唔好睇自己買哥張被睇到似藏寶地圖XXXXD




咁今日有人既收獲就有呢D喇~我就咩都無買既~但毛寶就送左隻杯俾我係屋企做水杯~佢依家成日都話我搞到佢隻杯好污糟喎~唔知有無人估到佢張被被幾錢呢~XXXD




行左出街睇左一陣~睇下食咩好~




最後真係揀番朝早行過見到哥間餐廳~




整番支Orangina先~永遠喜歡~




我真係好鐘意睇法國餐既餐具架XXXXD




Soupe a l’Oignon...€7=61.6hkd....麻麻~






6 gros escargots de Bourgogne...€8=70.4hkd...我同毛寶真係好鐘意食蝸牛~XXXXD




仲叫左牛扒...€14.5=127.6hkd...又係一般~不過唔貴囉~






好似無叫咩...但搞到成枱都係~(仲有個蝦既前菜但一般)




成餐飯食左€53.1=467.3hkd...唔貴但唔好食~




我想講係巴黎幾日除左八哥之外...另一種多人養既狗狗係柴犬XXXXD係超多人養!




食飽就番去囉~




喂!原來我係有買野架今日XXXXD係龐畢度買左鉛筆~同埋有買磁石喎~鉛筆線條就模仿緊龐畢度外觀...靚~值得每色收藏~下面銀色哥支好靚...連入面都係銀色~~










2023/08/05的開心事:
攞到搖步器狂種花狂行XXXXD



報時:距離毛寶生日大阪之旅仲有---55日~
報時:距離小t生日泰仔仔之旅仲有---74日~
報時:距離東京富士山之旅仲有---126日~
報時:距離與3小妖台北聖誕美食之旅仲有---141日~
大阪仲未訂過任何一間餐廳....
富士山仲有一晚酒店未訂....
台北除左酒店乜都未搞XXXXXD
進度好落後~

14 則留言:

  1. 你地好熱,我呢度好思服啊~ 夜晚得十零度~
    張野又好靚噃~
    又叫到一個枱都係🤷🏾‍♂️
    同埋你近來出blog又好似密返🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 但你哥度冬天好凍XXXD
      係靚既~但好貴XXXD
      但明明好似唔係叫左好多XXXD佢張枱細咋唔關我事~
      我好耐以前係一周兩篇~懶到一周一篇~再懶到一個月得一篇~最近又固定兩周一篇~

      刪除
  2. 未睇到妳啲文字之前,我真係以為佢睇緊地圖。🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪真係好似睇緊藏寶圖呢~~XXXD

      刪除
  3. 回覆
    1. 覆診時醫生話好左D了~不過仲係要覆診~謝謝關愛~

      刪除
  4. 看來你要摷摷垃圾桶,應該有唔少留言幫你自掉咗落去,反而真正垃圾留言就show出嚟🙄

    回覆刪除
  5. 法國我第一次去差不多是半個世紀前的事了,最近一次是五年前,巴黎感覺冇乜變,只不過人多和小偷多咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係~再十年後再去我估都差唔多XXXD

      刪除