2023年7月22日 星期六

飛行體驗法國布列塔尼自駕遊之旅2019-12-02第九天Part 1(晴天)

7月9日.....可憐了我毛寶今日要上崗….我中午同夜晚都係叫外賣咋~~…..7月10日....多野做~但係又唔算辛苦~....7月11日...又知道就黎換新老闆...呢幾年都來來去去咁不停換~越換越難頂~XXXD....7月12日...番工輕輕鬆鬆~放工今日熱呀~叫老夫人唔好煮飯叫外賣~叫左鹽水雞~....7月13日...今日又熱XXXD又唔使老夫人煮飯~今日叫左麻辣滷肉飯~(做乜兩日都食台野XXXXD).....7月14日….今日番工都幾多野做…放工同老夫人食鼎泰豐….再去睇職業特攻隊~….7月15日….中午去左風雅廚嘆嘆~..然後去左買貓貓野準備聽日見世侄仔(蜆蜆不要嬲你都有份~)…然後去探臭蜆…夜晚食shake shack~但今次好難食~…..7月16日…中午買pizza上去我唯三既大學同學屋企食..因為探佢新養既貓仔呀~~~叫花生~~….然後係大雨前回家~訓下晏覺~夜晚叫外賣~..開左新劇Manifest睇(係我角度我未睇過叫新XXD)…7月17日…估唔到起身已經見到8號風球在上午維持….將鬧鐘關掉再較11點幾起身…點知11點起身見到8號風球將在下午維持~估唔到打足全日..煲左成日劇…好彩有姑媽整既咖哩雞做颱風餸~….7月18日…打完風又唔算多人喎~但我回家食飽飯攰到8點9就訓左…開頭諗住訓45分鐘美容覺再睇膠戰…點知起身已經11點XXD….7月19日…一起身爆勁頭痛…痛到我洗完頭都想攤番落床繼續訓…最後我鼓起勇氣拖住肥厚身驅上班去~野都唔想食;[…..7月20日..今日好番好多~仲有胃口食茶茶子~....7月21日...放工去左食IES..再去睇元素大都會…再去食12春XXD….7月22日…一早去左拜老豆~拜完去左食mgm甜點再食埋bloom雪糕…去探臭蜆~夜晚痴痴貢~



2019/12/02
Day 9---Part 1(法國,
巴黎 France,Paris)
早晨呀~呵呵~出街食中午飯~搭地鐵去第二區~



搭到去Saint Sulpice站~一出站行幾步路就到~其實見到架喇XXXD




係布列塔尼番巴黎之前其實無諗過食邊間餐廳~毛寶問我想食咩...我話:唔~油封鴨腿~.....於是毛寶就上網搵到呢間價錢唔貴既餐廳~叫Au Vieux Colombier~地址: 65 Rue de Rennes, 75006 Paris, France....朝早7點就開XXXD有早餐又有酒吧~不過佢地D酒吧都好興有埋早餐~(一條龍的概念嗎?)




餐廳係街邊既轉角位...所以採光都幾好~我地揀左窗邊位坐~不過巴黎D餐廳枱真係好細張XXXXD我咁大粒~坐得好辛苦XXXXD




好驚喜有英文餐牌~(其實呢間好多台灣人去~)....都幾多野食揀~






叫左野食就放餐具~大概知我地叫左D咩食喇可XXXD






睇下擺左餐具都無哂位喇XXXXD




毛寶叫左茶飲~我就飲水好了~(呢間好好~我無要求侍應姐姐主動攞埋水俾我地飲~




喂!坐呢個位正呀!超多狗仔經過~~




望下狗仔突然?!喂....一野乜都黎哂XXXXXD好勁~咁都放到XXXD邊個隻手仔偷食~






逐樣野講下先~Duck foie gras with toasts....€13=114.4hkd....個擺盤有D free style...不過幾好味~我覺得有多D多士會好D~






6 snails....€105.6hkd....好味~(呢個好少地方整得唔好食)




onion soup...€11.5=101.2hkd...我就覺得呢間麻麻~同埋覺得上次同毛寶黎巴黎時食哥間雨果咖啡好味D~






Duck confit with roasted potatoes...€15.5=136.4hkd....主角來了~同前茶比既話...呢個主菜真心平!外皮好脆...但肉好鞋XXXXD個皮係幾好食...但食得多好漏....因為肉真的好柴...成碟最好食係薯....超好吃!






飯後叫埋Long Coffee(€2.5=22hkd)同埋Rice Pudding(€7=61.6hkd)作結~Rice Pudding不錯~








真係好多狗仔行過架~見到我喜歡的米格魯就心歡喜~~






呢間好無食呀....一DD啦~但係最想食既油封鴨腿就......真係薯好食D~




走走看看~






行過一間玩具店~超多野睇~












我同毛寶都望左超耐~






然後我地途步去我地下個景點~咁樣行下影下~好舒服~重點係:今次係一個著名景點...都無!!XXXXD














呢日好舒服~天氣好~巴黎晴天有太陽~無前幾日布列塔尼咁凍~






行過河邊見列架老車勁靚!!加埋車主背影勁有型!!我呢D窮人唯有私私縮縮咁影人架車~






終於行到黎我地個景點~由一條廢棄左既高架橋改造而成既藝術高架橋Viaduc des Arts~又係一個空中花園~高架橋下面就活化做藝廊~手工藝品店等等~搵條路上去先~






就係鹿仔呢度上~







來到~係空中花園行下都幾舒服~








都係毛寶影得靚D...XXXD




之後再行左去彩色屋影相~但我唔記得係邊XXD




好啦~搭地鐵去第二度~




我地搭到巴士底站~我同毛寶有合照~有無人睇到XXXD











2023/07/22的開心事:
今日知道左一個好消息~但唔係今年~XXXXD
但都好興奮~



報時:距離毛寶生日大阪之旅仲有---69日~
報時:距離小t生日泰仔仔之旅仲有---88日~
報時:距離東京富士山之旅仲有---140日~
報時:距離與3小妖台北聖誕美食之旅仲有---155日~

17 則留言:

  1. 估吾到12月法國仍有少量秋色,街道仍有黃葉,啲薯片睇落好好食,莫非2024有報時?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉~不過氣溫都幾凍~
      未有XXXXD我都想有報時~

      刪除
  2. 張枱仔飲杯咖啡就差多😂
    有咩好消息咁興奮呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都知查實間間餐廳都係咁XXXXD
      係追星野咋XXXD

      刪除
    2. 係咪委任咗你做港澳後援會會長呀?😆

      刪除
    3. 原來我啲留言成日去咗拉支桶🤷🏾‍♂️

      刪除
    4. 我都想呀做會長XXXXD

      刪除
    5. 下!係你話我知先知咋!

      刪除
  3. 冇著名景點影啲相都咁靚.
    你包到隻粽咁反而幾型.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為毛寶話想去D未去過既地方~~
      即係著少一兩件好難睇XXXD

      刪除
  4. 毛寶影小t妳張相影得好靚!👍🏻

    回覆刪除
  5. 對住街食野張相又幾有文青feel~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係!!!我根本就係文青少年!(誤)

      刪除