2023年7月8日 星期六

飛行體驗法國布列塔尼自駕遊之旅2019-12-01第八天Part 2(陰天)

6月25日...中午食左麥叔叔蝦堡~…行一陣街番屋企..好彩番到屋企先落大雨…夜晚在家吃外賣~….6月26日..今日勁攰~所以拖地日我都係求其拖兩拖就算~XXXXD....6月27日...日日都好多野做.....下午做做下又覺得頭痛;[.....6月28日...好開心今日食左茶茶子~...下午做到癲~所以食到茶茶子已是小確幸~....6月29日...無特別..就係番工XXXD…不過放工勁肚餓成個人浮哂..衝番屋企不停揾野食…..6月30日….勁勁勁爆多野做..突然醒起..聽日七一…唔怪得咁多人….疫情過後突然七一又關我事….今晚求其食個麵衝番屋企…一早同毛寶講:今晚所有伙記取消休假….因為間心水温泉旅館日本時間7月1日凌晨放房….我要澳門時間6月30晚10點半坐定定搶房..點知搭正11點…開始load到12月…但一秒成個月都無房….就心諗:唔會既..可能佢日本時間8點先放(有啲會咁)…即訓因我6點9又要起身stand by搶房XXD….7月1日….我凌晨3點幾醒一醒..衝去開下電腦..都無房…..再訓..6點幾起身又無房….8點起身睇…又無…最尾等到11點…都係無!!算數喇唉XXD…我訂第二間…..點知第二間我理想房型7月1放番出黎!!仲有30日前預訂優惠方案!!!興奮!!!..中午食Lofi..然後去影菓子軒畢業相~厚大雨成身濕哂…夜晚同臭蜆吃~….7月2日…中午去星皓買野順便買埋中午飯去揾臭蜆陪食..夜晚叫外賣….7月3日..疫情後7月1日威力又番黎我身邊~做到氣咳~….7月4日…放工約左Diana去食生日飯~…..7月5日…好攰呀大佬好多野做;(…猛加籌……7月6日…放工去左風味居同唯三大學同學慶生~~…7月7日…好開心放工去左睇調較你處男...都幾好笑~重點有人請XXXXD...提完去左新葡京食粥同腸粉~~....7月8日...天呀!!今日係大日子~係我家兩個泰仔去香港開演唱會既日子~下午過到香港約左朋友仔一齊係東薈城食野先~我終於都親眼見到Brightwin喇!!好靚仔好靚仔!!好開心!!好多謝朋友幫我買飛同埋毛寶陪我睇~



2019/12/01
Day 8---Part 2(法國,布列塔尼,雷恩 France,Bretagne,Rennes->巴黎 Paris)

搭地鐵番去Les Halles站先~係呀...成日覺得每個國家同城市都會有D比較熱門既養狗狗款式XXXXXD係巴黎發現...巴黎人佢地好鐘意好鐘意好鐘意養八哥XXXXD周街都拖住八哥...仲有你諗唔到既柴犬XXXXD(今次去哥本哈根既熱門養狗狗款又真係唔同~)...有人都好鐘意八哥架~



番到Les Halles~周圍行下~




行到黎龐畢度中心~係一個現代藝術美術館~我地黎呢度...唔係為左入去參觀或者睇展覽...係因為有人念念不忘龐畢度入面間souvenir shop賣既一支鉛筆(定顏色筆?XXD)...話唔捨得再用喎XXXXD要黎買多支儲~(souvenir shop可以不用俾錢入館)...點知...我地見到排哂長龍...目測一個鐘先入到去...咁夜發生咩事?XXXD...night at museum嗎?...上網睇原來佢地每個月有一日係可以免費入館~我地咁岩撞到~我唯有安慰毛寶:之黎再陪你黎啦好無呀~(都無話陪佢排隊入XXXD)....毛寶都點頭話好架~(我懷疑佢自己都唔想排XXXD)...






入唔到龐畢度我地周圍行下~行到間朱古力專門店~都幾多款賣~






喂....我唔會買囉XXXXD做乜好地地要整咁既形狀




哥D士巴拿形狀想人點食XXXXD...湯匙形ok~可以加熱牛奶係杯搞下搞下變朱古力奶~




我最後正正常常咁買一片片既送俾人~自己買左茶~(我懷疑我係覺得個罐靚XXXD)




買完出黎見到有人唱聖誕歌~停低聽下~好聽~




行入Starbucks~前幾年開始好鐘意買Starbucks既有城市特色既細杯儲~所以入去望望~點知真係有!!買左~咁買杯佢有杯野似跟~我就夾硬叫左杯美式咖啡~(夜媽媽飲啡)....Starbucks好興問你叫咩名架嘛....我懷疑我有嚴重口音XXXXXXD睇下佢寫咩XXXXXXD.....佢叫我哥時我仲呆左一下XXXXXD依家考慮緊要不要改名做Stephonie(呀不是)




我做乜又迫你幫我攞野既?!XXXXD




我地行係地面~有商場起係B1B2~已經有聖誕樹樹樹喇~








同埋佢地面層有擺到D好似聖誕攤檔咁~感覺聖誕~有哥D熱紅酒呀...仲有churros...我勁想買黎食...但係見人地買哥杯有勁多條...我地得兩個人...怕食唔哂...放棄~....










攞左d野番酒店先~買左呢d~




隻細杯係咪好靚呀!!!我好鐘意~






毛寶:頭先食pho食到好飽呀可?今晚唔出去食喇可?.......我:唔係呀~我要去食Leon喎XXXXXD




正呀~




我叫左杯Le Leon...€7=61.6hkd(綠色哥杯)...好難飲~甜到糖尿~...毛寶叫左Passion Islands...€6.5=57.2hkd....佢哥杯無酒精既好飲D~



有單點有餐~如果星期日既evening仲會有任食青口優惠~(我同老夫人上次食過~好抵~)



叫左一煲The Mariniere同Leon...€16.9同€17.9(148.7hkd同埋157.5hkd)...每煲都跟個薯條~€17.9哥個係Set...有煲青口有個甜品~



好正~




跟餐個甜品叫左creme brulee~麻麻~



食左
€48.3=425hkd~








2023/07/08的開心事:
一定係親眼見到Brightwin!



報時:距離毛寶生日大阪之旅仲有---83日~
報時:距離小t生日泰仔仔之旅仲有---102日~
報時:距離東京富士山之旅仲有---154日~
報時:距離與3小妖台北聖誕美食之旅仲有---169日~

6 則留言:

  1. 可以想象你見到Brightwin 時的心情🥰🥰🥰

    回覆刪除
  2. 果次聖誕前係波蘭,係市集又係見到呢啲工具型嘅朱古力,不過就無見到成人用品版本😂

    回覆刪除
  3. 據講Starbucks係奉旨寫錯人地個名,要有錯顧客先會post上網同人講,變左幫佢地賣廣告😈

    回覆刪除