2022年6月5日 星期日

全新飛行體驗法國布列塔尼自駕遊之旅2019-11-25第二天Part 3(陰天有毛毛雨)

5月1日…毛寶要番工…幫我應左勞動節XXXD…等佢放工我地去食MGM海南雞飯~今日出面一係加三一係唔開~入酒店食就最啱~…然後去左探臭蜆加夜晚痴餐….5月2日…好野~今日補假~中午食左羅浮…然後就番左屋企休息~夜晚叫外賣~….5月3日….番工~超多野做~又到一月度既頭痛周….5月4日…又頭痛…去左睇醫生….5月5日…今日都係休養中….好番少少…5月6日…今日都幾多野做…但番埋今日就放一個禮拜假~~~….因為放工收到好消息..所以夜晚去左天蠔薈食蠔慶祝~~~食完生蠔前菜就去左渡小月食擔仔米XXXD…點都要食番啲熱野~~…..5月7日…中午去左食樽仔烏冬~…然後去左探臭蜆…夜晚痴痴貢….5月8日…母親節同姑媽一齊食俄羅斯野~然後同毛寶去飲咖啡睇玩具~….夜晚食鼎泰豐~……5月9日…放假一大早7公早餐會~然後又去啡…番屋企休息到4點先煮野食~夜晚食日麗~…..5月10日…一早帶左一大堆野去野餐~好彩野完先落雨~夜晚番左屋企食~叫左滷味~…..5月11日….噚晚以放假既我黎講係勁早訓!!!一野訓到8點勁頭痛醒左…食左藥再訓到10點幾…可能落極大雨卦…所以頭痛…中午去食白日…然後去左大三巴影相XXD…再去睇戲….夜晚好叻咁訂到爀樂~不過要5點半食XXD….5月12日…仲係起身有少少頭痛…中午同左3隻小妖去星皓飲茶….然後去左Donki同遊左陣車河,極大雨~夜晚痴痴貢~…..5月13日….中午試左4Season曉亭~…然後去睇植物…又落大雨…夜晚試左羅斯福入面間日本餐…搞下笑好喇XXXD….5月14日…驗完核酸中午去左食巴黎人牛扒~….然後去左探臭蜆~…夜晚痴痴貢~…..5月15日…我放左成個禮拜假….訓得最晏係假期最後一日XXXD….訓到成11點8~~~好爽…中午媽媽煮牛尾湯米…fika….今日唔做家務休息下~我同我啲新玩具玩左陣XXXD….夜晚叫外賣~~5月16日….華..大拿拿放成個禮拜假先再番工…真係…又無乜野XXXD…但我覺得自己好似放左好耐假咁~~~……5月17日…無啦啦今日要番晏~同左朗公子去食八分目~兩個人食三份餐是常識~XXXXD....食飽飽下午充滿能量(但爆勁多野做)....5月18日...唔知點解呢幾排都咁多野做~….不過我今日有啲唔開心;(….我好似好少呻唔開心~….放工想寫blog但完全upload唔到相….5月19日…放工運動食飯做家務..攰~….5月20日….520喎~放工食味藏~~慶祝星期五~~….5月21日…洗完牙去驗核酸~~跟住去左食船媽泰麵…再去Chas cafe飲啡….夜晚去左兄弟煲幫人慶生~~~…..5月22日…中午食紅燒牛肉麵….今日fika係食Souri~~~~fika後做家務~~….夜晚外賣~~…..5月23日…番工好多野做…但開心放工有好多新玩具玩~~~~玩都玩到好攰XXXD…..5月24日....肩頸位好緊~個肚呢日又成日餓XXXXD好似無關~....5月25日...今日全棟大廈停電…中午留係公司食~…..5月26日….好開心呀!!今日去左收貨~~~又有新玩具~~我依家成日講新玩具係食玩XXXD…我又踩番入食玩個氹度….5月27日…落爆勁大雨….好彩早左少少出門口唔算太濕身~夜晚放工去左食shake shack然後去睇奇異女俠玩救宇宙…唔知另一多元宇宙既我係做緊乜呢?….5月28日…驗完核酸去左排上河內咖啡…熱門新店…我好耐無試過係澳門等間舖開門仲去排隊…我平時應該等熱潮過先食既…但我想找回一點點和公子們去峴港的旅行感…所以就排了~….然後去買野去攞buy and ship去行街..夜晚痴痴貢~~….5月29日…中午去左MGM cotai沙北…之後去左探臭蜆~….晚上叫外賣~…..5月30日…其實今日番工好多野做但我狀態都OK既~但真正令我攰係番屋企仲有好多家務做....好攰~....5月31日...明明今朝好好天~到中午又落大雨XXXD~夜晚又食飽飯做家務XXXXD...6月1日...華~6.1兒童節~我哥度勁多兒童XXXD好多野做~唔緊要~番埋聽日連放3日端午節假~好開心~....6月2日...放工開心到發瘟狗咁~~去左天蠔薈食生蠔做前菜~然後買定芒果糯米糍做甜品…再跑去海灣食主菜~….6月3日…端午節放假~中午約朗公子食Tousy~都幾好食佢啲包~…再去露營市集坐下食下~再去800伴行下~再去食今生~好充實的端午節假期~但我反而無食糭XXXD…..6月4日...中午同左3隻小妖去御蓮宮飲茶~然後驗完核酸就去探臭蜆~去華生堂飲完湯~就好興奮去左UA睇Brightwin既包場~好開心呀~係一周年既活動呀~我好感動!!!睇到最尾我眼濕濕!!咁就一年~......6月5日...中午去左食Lofi~然後行左陣Gorilla~夜晚在家吃泰華欣~好歡欣咁過左3日長周末~



2019/11/25
Day 2---Part 3(法國,布列塔尼,雷恩 France,Bretagne,Rennes->聖米歇爾山 Mont-Saint-Michel->康卡勒 Cancale->迪納爾 Dinard)

咁我地番去停車場攞車時經過呢間專係賣罐頭既舖頭~入去睇下咯~




呢間舖頭叫做La Belle-iloise....專賣沙甸魚罐頭~布列塔尼好出名出產沙甸~而呢間有好多唔同口味既沙甸魚...將我同毛寶吸住左~(呢間舖我見布列塔尼周圍都有好多~)






佢仲一袋入面有不同口味~買!一袋€18.55=163.2hkd...一袋10罐又唔算貴既~不過係重囉XXXXD...佢D口味有D都幾得意架~包括檸檬味同白酒味~






除左沙甸魚之外仲有其他罐頭~




買完沙甸再轉過隔離舖睇手信~其實我地係俾磁石吸左入去~我俾左邊吸引毛寶俾右邊吸引~




左邊我想要係因為想要一個聖米歇爾山既~而毛寶揀既係made in France架!!物以罕為貴...我記得呢個成舊水~(HKD)




我仲買左呢兩個~喜歡~




仲埋呢種情況一定要買包鹽番屋企XXXXD依家都唔知去左邊~




由於食完生蠔前菜...主菜間餐應無開...咁我地直接跳左去甜品XXXXD...毛寶出發前搵左呢間甜品店Grain de Vanille




由於我地唔識法文~所以入到去我地係甜品櫃直接揀左甜品先~








揀好左就入去坐啦~(睇毛寶個口型就係:坐呢度?XXXXXD)






好靚~~我叫左杯Cafe Double...€3=26.4hkd...毛寶叫左茶...唔知乜茶...€4.4=38.7hkd...茶仲貴過啡...難怪杯啡淡淡的(但其實呢杯已經好過我地之後飲哥D)






叫左兩個甜品~一個係Tartelette Citron...€3.1=27.3hkd....好耐無食過咁好食既檸檬撻...不會太甜太酸...一切都岩岩好~(上面尖尖哥D係脆架~)...另一個係Mille Feuille Vanille...€3.8=33.4hkd....呢個雲喱拿千層酥係世界級架!!!我從來都無食過咁好食既法式千層酥~~~澳門D酒店賣成舊水一個呢度好食1000萬倍才33hkd....平過毛寶杯茶!






有機會黎布列塔尼真係要黎呢間甜品店...真心推!連送咖啡塊曲奇都勁好食!!成日同毛寶諗起布列塔尼時都會諗起呢間~




好想再食到~






食完甜品都開始日落了~








2022/06/05的開心事:
噚晚再係大銀幕睇到2gether:the movie..
真係令我好感動...
好多謝陪我癲既BWs同毛寶~
仲有一件開心事一定係upload到相出blogXXXXD
下一次唔知幾時出到~

6 則留言:

  1. 個甜品你講到好癲咁喎!
    你個大忙人我都估唔到你會出到呢篇blog

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味好味~好想再食到~
      有時係Google upload唔到相(哭哭

      刪除
  2. 至like拿破崙餅,上次喺巴黎都有食,超好味

    回覆刪除
  3. 海南雞飯,有冇谂起天天?

    回覆刪除
    回覆
    1. 常常想起;[...好久沒吃過了~好想吃~

      刪除