2022年6月25日 星期六

全新飛行體驗法國布列塔尼自駕遊之旅2019-11-25第二天Part 4(陰天有毛毛雨)

6月6日....端午節後第一個工作日原來唔可以睇少...好多野做呀大佬~~~全部野都亂糟糟~~.....6月7日....凌晨爆勁大雨~仲俾個雷嚇醒~然後~今日~又~頭痛~唔知係咪落大雨關係~仲諗住放工做下家務...還是休息好了~6月8日...訓到凌晨3點頭痛痛醒...衝出房食藥~再訓番~起身好番D但都係痛~呢日又係勁大雨...買完早餐番公司條褲都濕左半條~頭痛又呆左成日~.....6月9日...今日收4點~同媽媽去左食船麵~....6月10日…今日我放假~起左身叫外賣同媽媽一齊食…本身諗住做家務但玩玩具玩左成個下午XXXD…接毛寶放工去食味藏…再去UA睇壯志凌雲….勁爆好睇!!!!睇到賺到呀!!!!!…..6月11日…中午驗完核酸去左食喜公館….因為見好似就嚟想落雨咁…然後再去800伴買枕頭…仲買埋爽膚水~100年無係VIP day迫入800伴~探左臭蜆後夜晚痴痴貢~~…..6月12日….中午去左食山上咖啡…然後又去左探臭蜆~夜晚叫外賣~….6月13日…..超勁~~我竟能中午寄得哂21個giveaway~~買左鹽酥雞番公司慶祝~~….6月14日….無啦啦10點又爆雨~中午又係公司食~~夜晚做左久違了的運動~…..6月15….當你預左佢爆雨中午唔番屋企時...佢又出太陽喎XXXXXXXD妖~......6月16日....我今日鼓起勇氣中午衝回家吃~食食下見到落好大雨XXXD….好彩番工又停雨….做乜我最近成日講天氣XXXD因為呢幾個禮拜真係喪落雨XXXD….6月17日…yeah~今星期五~放工即衝去銀河食翠華~然後去睇侏羅紀公園3,但好爛XXXD….6月18日…驗完核酸去食風雅廚~再去威尼斯人買野~再去探蜆豬~再去關前街買野~再去南湖明月食飯~臨訓好似話發現一例...有幾棟大廈圍封……6月19日…一起身又變天...又要全民...咁起左身知道咁樣都決定係屋企自己煮啦...稍後政府都勸食肆唔好設堂食...本身諗住聽日先核...點知見某核檢站人少...即衝!20分鐘搞掂番屋企~好彩之前無咁緊張時一早存定野食係屋企...唔使迫....之後公司宣佈停工....夜晚在家吃~.......6月20日...雖然今日停工我留在家也沒有白過~起身食完老夫人整既肉燥撈米…嘆完啡就洗冷氣隔塵網…換床單吸塵滿….吸塵…..忙完食下午茶~夜晚老夫人煮~….6月21日….中午起身食糭…Fika 完狂玩玩具~~諗住拖地時收到老夫人最高指令落街補給蔬果…物品都充足既~不過我地都買左一星期蔬菜…因唔想老夫人成日去街市…買完番黎沖完涼就收到公司指示未來3日都停工…晚飯老夫人煮牛肉飯~….6月22日…一早起身就自己撩鼻…好痕…食完中午fika完…就同仔仔玩左陣…再拖地…5點記者會又宣布明天又再次全民核酸;(……6月23日……起身見到驗核酸好少人….去核酸站前自撩鼻先…老夫人話食埋中午先再睇下點…一路食都見人少…食完即衝!!!!10分鐘搞掂~…再去超級市場…買咖啡…去藥房…麵包舖…7-11….火速做哂全部野1小時回家~~~沖完涼嘆啡…..買到自由咖啡原味戚風送咖啡Fika time~~~行政長官記者會宣布無堂食…..玩左陣玩具…夜晚在家吃…第一次咁過623……6月24日..今日預定全日在家~好放鬆咁訓點知訓到11點半XXXXXXD...中午食麵包~然後去左玩食玩影相~好開心~再食少少下午茶就沖涼~晚餐在家吃~今日澳門有170個案了;[......6月25日....今日要出去做自費核酸...都唔知下周使唔使番工...所以買左外賣同毛寶一齊係車上食...我好耐無見毛寶喇;[....驗完買埋麵包就回家...晚上在家吃~可唔可以快快好起來?;[



2019/11/25
Day 2---Part 4(法國,布列塔尼,雷恩 France,Bretagne,Rennes->聖米歇爾山 Mont-Saint-Michel->康卡勒 Cancale->聖馬洛 Saint-Malo->迪納爾 Dinard)

仲有一個景點要去~襯日落前去埋~




到左喇~係頭先食甜品哥度過黎聖馬洛(Saint-Malo)大約半小時~好彩景點旁邊有停車場~




聖馬洛(Saint-Malo)係一個以前充滿海盜既城市~今日最後一個景點~就係Fort Nationa~





聖馬洛周圍都有海上碉堡....用黎保衞呢個城市~Fort National係其中一個~






呢個我岩岩查資料先知XXXXD原來潮退時可以直接係呢度行去個碉堡度架!!!!見人影相幾靚~可惜我地遇唔岩潮退~算啦~走喇~





查實呢幾碌木勁高XXXXXXD用呢個人仔做對比XXXXD





好啦~走喇~臨走遇到勁大隻鷗~




毛寶的美照~







好囉~天都黑囉~快D去搵左今晚住宿先~驚周圍黑媽媽好難搵~
最後夜媽媽真係好難搵XXXXD...今晚落腳係Dinard~大約20分鐘左右到左~停左係疑似地停好車跳落車~今晚唔係住酒店...係民宿咁既~但㩒極鐘都無人應XXXXXD好刺激呀喂~~~最後根據網站聯絡電話打俾屋主~點知屋主話:我以為你地未到~我啱啱跳舞堂放學~~XXXXXXXXD....我地企係黑漆漆的街等佢番後...後來見到......



佢拖住隻金毛一齊番黎XXXXXXD入左屋....屋主介紹緊間屋~我地企係度聽....然黎隻金毛攞手搭我腳XXXXXXXD我笑到救命~




隻金毛瘋狂討摸摸XXXXXD佢得到毛寶注意了XXXXXXD






屋主介紹呢間cottage有4間(定5間?XXXD)房...雖然訂房時已經揀埋邊間房~但係屋主宣布:今日得你地租~你地隨便訓~......我地問可摸耳參觀左再決定~佢話梗係可以~.....由於有兩層...我地最後都係決定揀番我地原先我地係地面層既房~因為我地唔想搬行李XXXXXXD~有個好大好大既客飯廳~同埋廚房~屋主問我地聽日想幾點食早餐後~就走了~






我地經Hotels.com預訂...呢間叫Cottage Santa Teresa~一晚1411.3hkd~每人705.7hkd~都幾大~








由於沿路黎係住宅區又勁黑~所以我地決定唔出去啦~係度食杯麵算喇~正呀喂~~~我最鍾意呀香辣味海鮮~同埋用左係之前福岡旅行買既右手人用既杯麵專用叉~好用呀~












2022/06/25的開心事:
見到毛寶(驗核酸)
遊左陣車河(去驗核酸)
在車上食左個和陽小日外賣...
好好味呀成7日無食過味精...
好好味呀XXXXXXXXD
好想好想快快好~可以正常上班去~
祝願大家都身體健康~

14 則留言:

  1. 隻金毛比你哋係咁摸佢好爽呀^_^屋主間屋好大,裝修得幾靚好舒服,小T,點解要自費驗核酸?幾錢一次?香港自費要HK240,澳門今次做得好快,相信可以好快回復正常。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係勁撒嬌~~重點係間屋我地霸哂~
      我番工要呀~$55一次~
      唉~估唔到搞到今日都未搞掂.....

      刪除
  2. 咦!乜澳門原來仲有八百伴架?😲
    民宿雖然唔太有私人空間,不過有時民宿感覺好Warm,當然亦可選擇啲好私人嘅小木屋嘅😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀XXXD驚唔驚呀
      最正係間屋我地霸哂XXXXD

      刪除
  3. 民宿好舒服,又大又靚。
    金毛好可愛呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 好正~我地霸哂~
      係呀金毛好可愛~

      刪除
  4. 係咁落雨係咁撩鼻,希望快啲完。

    回覆刪除
  5. 保重,隻大隻鷗好威風,金毛好似瞓唔醒咁好hea,哈哈~合味道杯麵我都係最鍾意食香辣味,不過已經冇以前咁好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 搞到我想食番個香辣味XXXXXD
      佢好給力XXXXXD第二朝企埋起身

      刪除
  6. 好鐘意睇你blog 呀!👍🏻

    回覆刪除