2022年3月5日 星期六

全新飛行體驗法國布列塔尼自駕遊之旅2019-11-24第一天Part 3(有霧及後天晴)

上上星期日…起身仲係有啲頭痛…中午食烏冬…fika後做家務….夜晚在家吃~…..上上星期一…今日啲小孩終於上學去….少咁好多人~好開心~….上上星期二….今日放左工去攞情人節版Souri~~成個鞋盒咁大~~~…..上上星期三…今日造左好多也(非公事XXXD)…臨放工覺得個冷氣猛吹對腳開始唔舒服…成個人勁round….番屋企食左飯跑上床吸被個人先實在啲XXXD….上上星期四…今日落雨天..春天雨..不喜歡…但今日人好少XXXD我又好喜歡~~唔知點解下午食飽飯訓醒個胃好似有啲唔舒服….上上星期五…凌晨胃痛到醒左bit左兩滴眼水…起身食藥後再訓…咁都番到工….我好勁…不過番工都間歇地痛….放工都無食欲…飲左個湯食左底雞蛋仔….上上星期六….中午同3個老小孩去左麗軒…本身下午有其他野做,由於太凍又落雨…都係番屋企抖抖XXXD…夜晚痴痴貢…..上星期日….勁好訓…又凍又落雨….中午食意粉…fika後一邊嘆暖爐一邊睇孤獨的美食家~….拆利是….夜晚在家吃~…..上星期一…好~凍~呀~~~好難相信咁凍要番早….又凍又落雨唯有中午留係公司食~凍到運動都無做~……上星期二…仲係好凍又落雨…已經食左兩日麥當當早餐….夜晚睇Win生日live~~好開心~~…..上星期三….今日終於終於無落雨喇~~我終於可以買第二樣早餐喇XXXXXD好開心食左芝士蛋包~好好味~...今日番工都算悠閑~放工仲要見到太陽~.....當堂成個第暖哂~....上星期四~今日可以中午番屋企食喇~夜晚放工去左同公子食飯慶生~....上星期五....番工氛圍幾好…簡稱無野做XXXD….放工去左MGM食個Omakase….er….如果可以揀多次…我唔會試XXXD…..上星期六…去驗完核酸食左羅浮~不過已經唔係以前既羅浮,若有所失~…然後去左探臭蜆~佢好乖呀打開肚肚俾我r~夜晚痴痴貢…..星期日…難得今日決定唔做家務出街~中午去左MGM cotai食視博茶點…然後行下~夜晚番屋企叫左李家外賣~….星期一...唔知係咪濕重呢~我覺得個人好攰XXXXD定因為只是星期一?XXXXD...今日中午去郵搞左好多野XXXXD....收到好多應援物~好開心~.....星期二....起身有少少頭痛.....唔知係咪因為就黎轉潮濕天有關呢?(好老XXXXD)....星期三…頭還是有點痛呢~今日獎自己吃芝士蛋包做早餐~….星期四….今日起身好少少~毛寶請左個要搶既鹽可頌俾我做早餐…好好味~今日成個人呆呆地過…下午餓到伸手問老闆攞野食XXXD…..星期五….好野!!雖然下午多野做…但我要過周末了~~放左工去左試Momento~~…..星期六….好早醒左~9點幾~起身去驗核酸~寄順豐~去試taco~去探臭蜆~夜晚同佢一齊食~



2019/11/24
Day 1---Part 3(香港 Hong Kong->法國,巴黎 France,Paris->布列塔尼,雷恩 Bretagne,Rennes)

沖左涼休息一陣就出發啦~




我地諗住去附近食野~毛寶已經搵左間想食既餐廳~依家行緊去~順便周圍走走看看~






黎到毛寶搵既Crêperie La Saint Georges....地址:11 Rue du Chapitre 35000 RENNES.....重門深鎖喎....上網望下....咦~星期日休息喎XXXXXXXD....呢D烏龍野真係成日發生係我地身上XXXXXXXD




走咪走XXXXD....再行下睇下有咩食~行過呢間佈置好靚~




然黎又經過一間睇落甜屎人既甜品店~好似會甜到起痰XXXXD




最黎行到黎呢間Crêperie l'Épi de blé....地址:2 Rue Jules Simon, 35000 RENNES....試下囉~




開頭諗住坐出面~不過又驚人食煙又有少少凍~都係坐入去啦~入面都係一般法國小餐館格局....枱同枱之間勁迫XXXXD如果依家咁有社交距離可能我會好驚XXXXXD






頭先無開哥間係食Crepe既~所以我地再搵都係搵Crepe食~點解?因為布列塔尼其中一樣名物就係Crepe!!一定要第一餐就食食佢先!!佢有英文餐牌~




第二樣出名係咩?....就係cider喇~(其實呢度令我諗起之前去香港食過兩次上環哥間crepe...唔知佢仲係咪度?)....我地叫左Raw Draft Cider....Pitcher25 cl....€3.3=29hkd....幾好飲~同埋都幾多....我記得我飲唔哂~




八丫嘛~梗係叫一咸一甜既crepe試試啦~




咸既揀左Norvegienne....入面有Smoked salmon, leek Fondue, fresh cream, cheese, salad.....€10.2=89.8hkd




沙律菜好好食~個crepe外皮好脆...個脆係來自芝士都煎到脆左!加埋煙三文魚....咸咸香香勁好食!!我好鍾意!毛寶話覺得有少少咸(我唔覺~你熱氣je~)




甜既叫左La Cara'Breizh....€4.4=38.7hkd....係Salted butter toffee~好味~不過唔可以一個人食~






呢餐好味呀~我依家間唔屎都會諗起~懷念~(最後發現酒店隔離都有間XXXXXXD)




食飽飽又再行啦~同一個位...人地就係影得靚DXXXXD~





然後行到黎呢條街...Rua de Champ Jacquet....黎呢條街係睇15世紀木骨建築....建築風格好可愛XXXXD










又睇下你影得幾靚~




呢個位有少少哈利波特的世界~(好掛住大阪環球片場;(....)




然後行到去一個廣場~見到呢架火車頭~咩黎架~




好香呀~係賣栗子架~小朋友話要排隊買黎食~




初嚐法式街頭小食~發現好難搣皮XXXXXXXXD...會搣到成手黑哂XXXXXXD....同埋食落好硬XXXXXD...我想走先XXXXXD...看看我那搣皮搣黑了的可憐指頭XXXXXD....我覺得噴水池哥檔好食D~






然後再沿D商店街行去我地既目的地~







佢D內街都好靚<3








可惜商店街D鋪頭因為星期日休息...有D真係幾靚既~






再沿路行上去~





行到黎雷恩主教堂(Cathédrale Saint-Pierre de Rennes)





門勁高XXXXD




教堂內部~我地有辟好...就係去到教堂...好鍾意坐一陣...索下教堂朕味~毛寶話教堂好香架~








坐一陣~參觀一陣~就走喇~






順道行去雷恩市共和國廣場望幾眼就沿路走了~好凍~




行番酒店天已黑~本身番到酒店見到對面有間食海鮮既諗住食~但係佢開7點...哥陣時6點都左右...有諗過番酒店坐一陣再去食...但諗諗下...好凍~唔想再落街~又搭左成日機同火車~再玩左成日~不如係酒店食~攤抖下仲好~




最後選左無印魚仔即沖飯~暖笠笠~仲好好味~我地係咪好隨意?XXXXXD...我有成兩年幾無食喇依家好掛住XXXXXD









2022/03/05的開心事:
見到臭蜆就開心~
摸左佢個偷仔好多次<3

8 則留言:

  1. 抵啦!十歐八歐嘅價錢~
    你睇你第一段近況幾大段,就知你耐無出卜了😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係~以前覺得去歐洲好貴...依家睇還好~
      如果唔係咁好快就無blog出;[

      刪除
  2. 睇啲相,咁似澳門啲街道+以前漁人碼頭?大3巴都有埋

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~漁人碼頭既作用就係咁XXXXD

      刪除