2021年9月11日 星期六

帝雅廷意大利餐廳 Ristorante il Teatro

上星期日....天陰陰又落雨又行雷咁我都差D訓到11點~中午左老夫人代購買番黎既台灣肉骨茶細粉~fika後做家務...夜晚在家吃~.......上星期一...以為又要落大雨中午無番屋企食....點知又無喎XXXD....呢個8月好似成日落雨咁~~....上星期二...無啦啦中午又落勁大雨~但我今日番屋企食中午XXXXXXD呢日無咩特別~....上星期三...以為小朋友開學會少人D~朝早係少左既~但係一到中午又湧黎XXXXXD...番學啦好無!XXXXD....上星期四...我今日遇到兩個挫折..1.我噚晚食左紅肉火龍果...今朝篤屎無粉紅色!!我好傷心!第一次咋!.....2.我今日俾人認錯兩次是男生...我有那麼的女生男相麼???.......夜晚放工前突然狂標汗...相信血糖低....狂食兩包餅加一條粟米條個人先定啲....上星期五....喂~啲小朋友堅番學喇~~呢日工作量算ok喎~...放左工去左食十二春~~.....上星期六...一早貢左去食terra...試埋久日咖啡...再帶仔仔s去影靚靚~...夜晚去左食盈暉...但中午飲茶好食好多...夜晚啲餸好油....星期日...中午媽媽煮左蟹醬油拉麵~開左盒納豆食...我以前超憎...唔知係咪我老左呢???我覺得好好味喎XXXD...fika最近好鍾意食一隻比利時waffle...好夾~...然後又喪做家務....夜晚在家吃~今晚有花膠吃~唔怪得我咁靚啦~~....星期一....今~日~異~常~地~輕~鬆~...小朋友開學簡直就係我地既獎勵~......星期二...咦~今日竟然多野做過星期一XXXXD...點算...今日win子新雪糕品牌Velato會係9月9有售....我好想試呀!!但雪糕代購唔知代唔代到.....然後Bright子既Astro Stuff出新衫!!星期六開售!!天呀!你個網站唔好死呀!!我一定要買到架如果唔係又喊呀我XXXXXD.....星期三....公司無啦啦死機...ot一小時~....星期四....放左工無咩忙...做完運動之後忙住幫人網購XXXD....希望到我星期六買Astro時都咁順利~....星期五...放左工去左食apron~好耐無食~都唔錯~....星期六...噚晚望左好耐都無出Astro...又無講幾點開售...訓左..6點醒左次...訓番..8點幾醒左...開電話睇下...中同話我知佢6點幾買左...叫我醒左好入去買..即入...頂...試左成朝都入唔到...8點幾醒左訓唔番...中午去左食念湯舍...然後去左hc Life Concept嘆啡...又入Astro成個下午...曾經入到...加哂購物車以為自己掂哂...點知到俾錢哥步就停左...我哭呀;[....好想買到....夜晚去食齋...保佑我今晚買到



(先旨聲明此blog並非專業食評blog~只係一篇食記~我係真金白銀俾錢去試~好食唔好食只會直講~同埋係我個人口味意見~口味既野人人不同~我覺得好食又唔代表你覺得好食~我去哥次好食又唔代表你去哥次好食~佢保持唔到水準係絕對關我屁事架~要睇咩整法咩食材呢d專業意見呢度絕對絕對唔岩你~拜拜~接受到先再睇落去啦~)



前排又去左食一間食過一次但好耐都無去食既餐廳...就係澳門永利酒店入面既帝雅廷意大利餐廳(Ristorante il Teatro)...一入永利正門入口右邊就有一個小入口~入去搭電梯上就ok啦~(有無睇得出我地唔小心合照左)




係喎~我做咩連續兩篇都講永利D食記既XXXXXD...都無他既~純覺得D相少同埋唔難揀囉XXXXXD之前黎食係因為有公子生日提出想食~哥次我係第一次食~記得食後感係ok的~今次黎我係俾某樣野吸引左我黎~




本身上網book時有留到話想坐窗邊位~但可惜俾人book哂~因為窗邊位就對正永利個噴水池既~不過今次坐唔到就唔可惜既~因為當時永利個噴水池維修中~坐窗邊位只會又曬又睇住維修中的噴水池~




鐘意佢個天花版~




話哂你都有米芝蓮餐盤架喎~隻碟甩色就咪鬼用啦~




叫左野食先上麵包~天呀~~個麵包勁好食~~~配既係檸檬牛油同油醋~~哥幾粒茄先係精粹!...不能形容的好吃!(其實係因為本人腦中字庫內形容詞不夠多)




再來是amuse bouche...不騙你...全都好吃~但唔好問我係咩~我忘了~左邊明顯地係火腿和哈密瓜~後面黃色係芝士類食品...係記得咁多~




我就係為左呢個組合衝黎XXXXD時令野~去到2021年9月30日~上網見到好抵~衝黎試試~魚子醬經典組合 $998...有半打生蠔...整罐Kristal Caviar~~~見到都興奮~




生蠔係Gillardeau~都幾大隻幾厚肉~但我個人平時唔算太好Gullardeau~




雖然魚子醬唔係咩貴既牌子...但垃圾口的我仍然覺得好好吃~(人地有用貝殻匙架XXXXD)...諗起D人搭頭等人頭都有成罐魚子醬食到底係咩滋味~





痴線婆帶埋對仔去食飯XXXXXXD...不暪你~我覺得仔仔s好可愛<3~





有蠔有魚子醬...點可以無香檳?...個魚子醬經典組合除左有半打蠔..魚子醬...仲有成支Delamotte香檳....雖然上網睇過零售價呢支香檳係300幾蚊...魚子醬500幾蚊...6隻Gillardeau當你平極300蚊...依家係酒店食哂呢3樣野先$998...其實係抵~仲乾手淨腳唔使我執野XXXXXXD




油甘魚生魚片沙律 $200....擺盤靚~而且味道清新~




意大利乾直麵 $580...入面有愛爾蘭藍龍蝦~~個汁係濃濃既龍蝦湯味.....個味好味...但食得多會覺得有D咸~龍蝦超級鮮甜活力彈牙~而且好多舊下~




澳洲新南威爾斯州流浪谷西冷扒 $670....340克M5和牛西冷...西西里蒜頭...迷迭香薯條...干邑芥末牛肉汁.......我不嬲對澳洲和牛都唔抱有任何希望....點知又幾好喎....薯條可以攞到90分~(差10分滿分因為無一個好吃的茄汁配XXXXXXD)...呢種林patpat既蒜不懂欣賞~我淨係鐘意日式漬爽蒜~





意大利提拉米蘇 $120....唔...我覺得以前星際品味坊哥個好食DXXXXXD




難得有個petit four既果汁軟糖我覺得好食同唔怕甜...但唔好問我咩味...我忘了~




兩個人食左$2,824.8...查實如果我唔八卦食魚子醬係唔使咁貴既...我見佢pizza一個好似都係$200一個...同pizza hut差唔多XXXXXD




呢餐多貴我沒在怕!因為有老闆~老闆話慶祝佢肉莖重生喎XXXXXXD多謝...遮左佢對眼應該無人認得佢係邊個~




咁岩線出之前去食多左次XXXXD寫埋落黎~拿拿拿~岩岩食完就記得呢個amuse bouche係乜喇XXXXD...除左上次講哥兩樣之外....右邊係蕃茄脆片...下面哥個係牛肉他他...仍~然~全~部~都~好~好~食~




今次我地無叫魚子醬哥個餐~所以我叫左一杯白酒~法國既~都幾好~不過唔記得邊隻XXXD




仍然好別的茄~




凍龍蝦沙律 $220....有愛爾蘭藍龍蝦..普利亞絲翠奇亞芝士...蕃茄..雪莉醋汁...我覺得麻麻~龍蝦肉質麻麻~個醬又搶戲~




呢個係時令精選個餐牌入面既~法索里牛肉他他 $280....配上澳洲黑松露及風味芝士忌廉....




配呢個炸唔知乜餅同吃




又幾好味喎衰鬼~




新西蘭頂級羊架 $450...個生熟度又做得幾好喎~擺盤靚~





但我覺得佢個羊架唔係重羊味哥種~有D失望~但係點左個汁又覺得好提鮮!!!依家望番個汁原來係鯷魚羊肉汁~幾好味~




自製意大利扁麵 $360...另有$180係as前菜(好鬼仔呀我)...點解揀呢個麵?因為呢個麵有紫海膽入饌XXXXD我同毛寶都覺得好好味~~~除左有兩瓣紫海膽訓係麵面...D麵本身都有紫海膽味~好味~




甜品揀左自製雪糕及雪葩..有6款口味可選兩款..$90....我揀左海鹽焦糖同一隻我未食過既味...羅勒雪葩!...估佢唔到海鹽焦糖香得黎唔怕太甜~羅勒除左羅勒之外應該有加檸檬~都幾清新幾好食~





仍然好食的Petit four~軟糖原來係熱情果味~朱古力係咖啡軟心~好味~




好喇..難怪我成日都咁窮~









2021/09/11的開心事:
errrrrrr...
雖然暫未買到Astro...
但係去試左間新啡都開心~

16 則留言:

  1. 意大利餐隨了pizza / 意大利粉之外,這兩様食物最多人認識的就是Osso busco 和Rissotto ,澳洲墨爾本有一條街叫 Lygon street 有小意大利的稱號,有幾十家意大利餐廳,據說隨了意大利本土之外最道地的意大利餐就是在這條街,澳洲有大量的意大利人和希臘人,原因是以前行白澳政策,唔理有冇學識技能,只要係白人就收,收收埋埋一些低質素冇學識冇技能兼且又懶的白人,他們一到步乜都唔做先去申請社會福利慢慢嘆,後來政府發覺咁攪下去會好唔掂,修改移民制度為計分制度,拒絕低質素又冇技能又懒的白人來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有條意大利街咁勁~澳門淨係有條街特別多泰國野食~

      刪除
  2. 頂!又飲飲食食!引死隔離!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家唔食...遲下唔知仲有無得食~

      刪除
    2. 有D餐廳一有疫情就關...有D關左成年都未開番...仲要係我鐘意哥間

      刪除
  3. 無粉色真係咁傷心.......^_^

    回覆刪除
  4. 呢餐好收引呀......有我鐘意既蠔、又肥又正.......yummy
    牛扒正呀.........但價錢貴少少啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝妳中秋節快樂及團團圓圓

      刪除
    2. 澳門今日開始全民驗測~~妳小心D呀

      刪除
    3. 係好味既~間唔時食一次都OK既~

      刪除
    4. 多謝~我都祝你團團圓圓~

      刪除
    5. 做左啦我~多謝你關心~

      刪除
  5. 台湾肉骨茶同新加坡馬水西亚的有什么分别?未食過台湾的

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係黑黑地哥種色...唔係白色湯底咁~

      刪除