2021年9月25日 星期六

十二春火煱

上星期日....打佢個肺...Astro Stuffs玩左我成晚...由噚日朝早8點玩到我第二日凌晨5點先買到..期間入左50次地址...集運倉泰國地址我都就嚟識背...去到4點我入到一度想放棄...好彩賭仔心態令我繼續XXXD...好彩買到...5點先訓但我9點幾就起身~中午食牛尾湯米..fika完後做家務...夜晚在家吃同線上看hocc演唱會~~好開心佢有唱出走太平洋<3.....上星期一...今日勁多古靈精怪既人....又多野做~好彩順利收工~.....上星期二....無啦啦又大雨到中午番唔到屋企食...留左係公司食餃子~...呢日正式出左通告喇~公司要我地打疫苗~唔打就要狂驗核酸~....Astro話今個星期六又出番短袖pre orderXXXXXD我要買番黑色大logo..我係咪今周末又要玩到5點XXXD.....上星期三...放左工約左唯三既大學同學仔去食cheche慶祝毛寶生日~....上星期四....我今日生意幾好~好開心~諗住放工食飽飽去攞Souri同約左中同一齊去同仔仔影相..點知去買外賣時爆勁大雨打消念頭~約會取消了~仲諗住帶仔仔去探下佢D兄弟添!....上星期五....放左工到我最期待既畫面!!就係!!我老母請我去鮨玥做節~~~~一如既往無令我失望~~....上星期六...中午帶3隻小妖去左個新景點~好靚~我都幫仔仔影左相~但呢日勁熱流左好多汗...之後去左永利宮飲茶...第一次試飲茶...飲一次不想再去了~....跟住去左睇尚氣...好好睇...我俾潮偉的深情所感動了~之後去左食Fado~....星期日...噚晚算早訓(星期六晚一點訓算早啦可?)....所以9半醒左就開始做家務~唔知係我老左訓唔到咁耐呢?....中午老夫人整牛丸麵...fika完又再做家務...家務後又到下午茶....訓晏覺...夜晚在家吃~.....星期一...番工攰到成個人趴係度..不過好開心有姑媽整既豉油雞食~...飯後做運動...星期二...中秋節快樂~~按照國際慣例...呢日點都少人黎~幾好~放左工之後同姑媽做節~~....星期三..中秋節翌日補假~~晨早9點幾醒左...搞黎搞去到中午食左自制煙三文魚豬仔包~....fika食老夫人朋友整既可麗露...同奶黃月餅...好好食....下午毛寶幫我剪頭毛....夜晚叫外賣食~~整天都懶洋洋~~好舒服~~....星期四....放左工同左七公子去Caffe B為毛寶慶生~pizza好好食~....星期五...番工無乜野...放左工去左同臭蜆慶祝一歲生日~夜晚番到屋企就見到澳門有第64例...然後再有關聯病例65同66....有D不安.......星期六...一起身見到公司WhatsApp Group有200幾個訊息...然後見到話小朋友停課...然後再見到要再全民核檢....本身公司已經話唔打針就要做核檢先可以番工...我一早約左北安做...點知全民核檢免費...公司話唔接受...一定要做收費核檢先俾番工....由於我本身約收費核檢既北安變左做免費全民核檢站....我亦唔知我本身約既有無效...於是成朝就係度約其他收費檢測...但條link又死....好不容易約左另一收費檢測...快快手係屋企食左個杯麵出發去核檢...等左40分鐘完成...做完出黎勁多人...好彩....之後去左奈和美飲炭燒咖啡....幾抵幾好飲~本身約左fine dinning慶生...都打黎話暫時關閉...都明白既~再去攞buy and ship...然後求其食個船麵了事~最後....



(先旨聲明此blog並非專業食評blog~只係一篇食記~我係真金白銀俾錢去試~好食唔好食只會直講~同埋係我個人口味意見~口味既野人人不同~我覺得好食又唔代表你覺得好食~我去哥次好食又唔代表你去哥次好食~佢保持唔到水準係絕對關我屁事架~要睇咩整法咩食材呢d專業意見呢度絕對絕對唔岩你~拜拜~接受到先再睇落去啦~)



好喇好喇~要講講我近排好鐘意食既一間打邊爐~就係十二春火鍋~地址:澳門孫逸仙博士大馬路350號泉亮花園(第一座)地下A舖....電話:2883 3103





台式火鍋店~但佢醬料唔算多~連香菜都無~XXXXXD...不過我有時好少點佢D醬料~連圍巾都有~以防你食污糟件衫~貼心~






第一次去食係今年一月~到依家我食左6次~就知我有幾迷戀呢間野啦XXXXD我應該係十年唔飲一次廢水既人...我平時鍾意既野飲係凍或熱既齋啡...暖水~養生系~(但無提自己鍾意飲酒精類)....但係呢度真係飲到痴左XXXD沉迷地飲XXXXD...試過同公子去食...7個人飲左廿杯野XXXXXXD....推薦圖中既話梅檸檬...$26.......隔離杯西柚綠茶就麻麻~...另外我心水係冬瓜茶~同埋走甜既十二春紅茶~優秀~




第一次去時叫左十二春蕃茄湯同四川麻辣湯~(單湯$50..雙湯$60....有邊個會唔叫雙湯?)....個蕃茄湯我同毛寶都好沉迷XXXXXD...佢個麻辣湯麻麻~




鴨血...$48....我平時好鍾意食鴨血...但佢呢個我沒有到很愛的程度~




班馬花枝丸...$78.....還好~





烏雞白鳳丸...$78....勁推薦呢個~次次去都叫~超重烏雞味~




滷水拼盤...$68.....有牛肚...金錢肚...豬大腸~我去過6次呢個我叫話一次咁大把XXXXD




自家製紫菜響鈴...$38.....佢索左蕃茄湯係一絕.....但唔可以唔放湯食....同灃收哥個係兩個世界...灃收個紫菜響鈴仲未有人可以取代到佢~




蟶子皇...$22/両...呢度4隻係$242...即$60.5/隻...唔係抵又唔係貴~但都算幾大隻同新鮮~




牛舌...$48....又平又砌得靚~但唔算好食XXXXXD又係我叫一次之選~





加拿大雪花牛...$188....正呀喂~重牛味~但係....我地之後發現平D既更好味~XXXD




就係呢個安格斯黑毛牛...$88.....比起雪花牛更好味~~但更平XXXXD...依家次次去都有叫~




豬梅花...$48....又係又平又正之選~又係次次去次次叫次選~~~~




黑毛肚...$88....好似爛地布咁既牛柏葉~但我又係覺得麻麻~




菇菇小拼盤...$48......秋葵...$22......冬瓜片...$30......萵荀片...$30......水晶冰菜...$45......特點係全部都排到好靚~...同埋好開心有冰菜食~







天團聚餐~四個人食左勁多野XXXXXD...好掛住天團既旅行呀;[......我有好多個第一次都係同天團進行...(我鼻窿生左超大粒暗瘡XXXXD)






食左咁多野個價錢都還好啦~




之後再去食左幾次影左D零零碎碎既相XXXXD順便post埋~(迫你地睇XXXD)...試過食呢個回春藥膳湯~但都係最好食係蕃茄湯~之後再試埋松茸雞湯....我之後去食都係叫蕃茄湯同松茸雞湯XXXXXXD我超鍾意~




完全唔記得呢個係咩XXXXD但記得麻麻XXXXD




唔記得乜餃XXXXXD麻麻




美國封門柳...$88...正!勁正!記得唔好烚咁耐!





永遠唔明點解打邊爐會有人叫午餐肉...但叫完我永遠都會食埋一份XXXXD




鹽酥雞...$58.....還好~佢個椒鹽杏鮑菇同甜不辣好食D~




墨香荔芝丸...$78...扮荔枝外表...但完全無荔枝...而且不好吃~




仲有串燒!佢D串燒好味!推介烤豬大腸包蒜($32 2串)...魷魚鬚($26 2串)同粟米($28 10串)






水蓮...唔記得幾錢....有既話一定要記得叫....唔係成日有!同埋澳門真係好似見唔到其他地方有得食~仲有台灣高麗菜!又係有既話必須點系列..特別爽脆好食架!




蜂蜜檸檬愛玉 $36...仙草蜜 $28....只是還好~





其中一次係同我唯三既大學同學食~我記得我哥日重感冒...好多謝你地無嫌棄我XXXXXXD
雖然好似好多野一般或者麻麻...但有好多可取地方都要去食佢~蕃茄湯拼松茸雞湯...廢水...烏雞白鳳丸...安格斯黑毛牛...美國封門柳...豬梅花...甜不辣...串燒...水蓮...台灣高麗菜......正~我一定會再去~








最後........
我響應左你話唔承認全民免費核檢可以上班用...
我去左做左收費核檢....
做完後3個鐘....
你宣布...為左配合衛生局安排...
同埋全民免費檢測其實效果一樣...
所以如果你做左全民免費檢測你就可以番工喇~
恭喜你~
Am I a joke to you?
我俾左錢做...你又話可以唔使錢做了....
錢唔係多...80蚊je
係你既邏輯思維有問題
如果當初你話全民免費檢測唔可以用黎番工...
咁你係咪否定全民免費檢測效果?
咁依家係咪要怪我跟車太貼唔應太留意你既資訊...
一早仆去做檢測?
實在令人大開眼界~高層的思維一向難懂~
唔通你家下黃色衫...又變左著綠色衫咁玩9我
唔通我唔知咩~



2021/09/25的開心事:
試左奈和美的炭燒咖啡~

18 則留言:

  1. 浪泰勞斯唷小t =^_^=
    見到妳又諗起澳門D美食 hehe
    希望過多半年就可以過黎食番夠本喇
    唔知到時會唔會係街度見到妳 ^_^
    妳公司都幾得意喎一定要比錢檢測先得之後又改......高層從沒理會員工感受的確永恆道理!
    下次妳唔舒服就唔好食得咁油膩食清D喇不過妳都係友情同食都大過天嘅人一定人約必到
    呀!妳都幾厲害一路以黎都無變過個樣同髮型咁多年都一樣我諗好多人都好善慕妳

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好耐無見!!
      哈哈我都好耐未去過其他地方~
      我都好想過香港~
      都有可能架我成日係街行黎行去~
      係...唔知公司搞乜!
      哈哈~約左又唔想改時間XXXXD
      但我成日俾人笑同一個髮型XXXXD

      刪除
  2. 頂,你個卜聽鮨玥、永利宮聽到熟晒,但我都未有機會試試⋯⋯ 可能唔會有機會了⋯⋯
    我嚟到加國,都可能被西人感染,與疫症共存的心態,唯有做足措施就心安理得了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 會有既~期望再可以周圍走走~你唔好咁講呀我有諗過將來可以黎探你地~
      去到邊都要做足措施~~~

      刪除
    2. 我呢度好鬼遠,嚟緊可能會去仲遠啲,搭飛機+揸車嚟來回無咗你4日,你係嚟至好😏😏😏

      刪除
  3. 十二月舂火鍋~~~好正呀、尤其是牛舌花....其實樣樣都好正、妳都正呀。
    提早妳10月19日~生日快樂&身體健康&事事順利。

    回覆刪除
  4. 第一段文, 睇得出你生活得好充實XD,好長的文-. -

    回覆刪除
  5. 疫情下,妳星期四先需要返工,身體健康呀

    回覆刪除
  6. 睇開頭話免費核檢不合上班用已經搲撚哂頭,即係點?免費係渣啲?驗嚟玩?之後再改其實係撥亂反正,咁當然可以改,但最重要有冇認之前係錯,同埋道歉呢?
    呢餐好新穎(對我嚟講),好多嘢都未聽過,款又靚又平,唔錯.
    以前我都經常喺鼻窿位生暗瘡,勁乞人憎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都係咁話le~幾得意呀可公司...當全民檢測係流既?咁全民檢黎做乜?梗係無啦~人地個口咁大...邊有人夠佢講~
      如果你移到台灣大把機會食啦~
      勁痛XXXXXD

      刪除
  7. 其實有時唔使咁積極配合,等多陣睇下政策有冇變...
    最近多左幾單確診,記得好好保重...
    攞午餐肉打邊爐又真係冇諗過~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔想...但唔驗唔俾番工...怪我跟車太貼
      知道~今日都有兩單
      係咪香港唔興用午餐肉打邊爐?

      刪除
    2. 我未試過,只係有特殊習慣,午餐肉平時太易食到,打邊爐要食返打邊爐先會食到既野...
      不過唔知咩事走左去查,原來意見好兩極,有人覺得係美食,有人話係糟蹋食物...

      刪除