2021年8月14日 星期六

九州自駕遊之旅2019-10-13第八天(天晴)

上星期日....今日係世界休息日~我決定今日咩家務都唔做~(但責任心重的我還是一起身就去洗左抽油煙機..咁好既女仔係邊度搵~)...中午叫外賣試左間未食過既花雕雞米..幾好味~同仔仔s玩左成個下午XXXD最近沉迷男色無心寫blogXXXXD...夜晚叫左韓燒外賣~.....上星期一...今日番工唔夠人~~好q攰~...但我今日放工都有做運動...算係咁~~....上星期二...唉...捱左一年零七個月完全無出過澳門境...邊度都無去過....換黎係今日新增4個變種病毒個案...成家人有哂病徵去過大陸都唔去睇醫生哥下神奇....仲係如果唔係佢阿爸阿媽去珠海續張核酸檢測紙都唔知已有4個人感染...受感染係澳門成個星期行黎行去又飲茶...無味覺又有咩好飲?....你忍得耐無出過去玩...唔通我又好好受?....上星期三....噚晚凌晨公佈左要全民核檢...3日內要完成...唔做健康碼會轉藍色邊度都去唔到....然後衛生局個網又死左...但俾你約到又點?有約無約都係一齊等...我6點半放工去飯都無食(話驗前兩小時唔好食野丫嘛)...9點半先走到..我叫做揀左個舒服既地點..有櫈坐又有冷氣涼...有啲點係好天曬落雨淋哥種...點解等咁耐?因為我揀哥個點得一人採樣......佢好慘...我都鄧佢攰.......上星期四...我突然覺得自己好蠢...今日啲人先去做核檢才5分鐘就完成XXXD...我昨天到底在幹什麼XXXD...有啲人...真係覺得同佢道不同不相為謀.....上星期五....因為放工前接哥個客因為自己戇戇居居差啲累全team人遲收工...罰自己放工食燒飯團XXXD.......上星期六.....11點半前開出街...先帶仔仔s快閃一個景點...跟住lofi...barbie攞賢者vip價109真心抵...成個下午跑左3個點陪人睇野...夜晚食心椽...好攰~....星期日...9點幾醒左...閑始做家務~中午食阿宗...fika嘆souri~今次係集之前幾盒既大成..有幾粒真係好好味~唔知下次出咩新味呢~~夜晚老夫人煮~奧運咁就完左...我到今日先知原來下一屆係巴黎(好想念巴黎~估我唔到咁講呢~)......星期一....星期一朝早竟然超少人...都....開心既XXD....係放工落左陣雨有D掃慶(關咩事XXXXD)....星期二...今日係我識左好耐好耐既blog友移民既日子..感慨..祝你有美好的新生活~~~今日姑媽整葡式椰汁雞呀~~配豬仔包一齊食好好味~~....星期三....放工陪左毛寶去驗車然後去左食西澳龍蝦~~好好味~~~....星期四....今日獎自己食KFC~至於點解要獎?查實無咩特別理由~XXXXXD....星期五....今日朝早頭一個鐘接左一個客咋XXXD得閒到.....中午以為佢落留係公司食點知佢放晴~放工陪毛寶攞番驗好左既車去左食風雅廚...wow....依家好難食~~~~.....星期六...中午試左奈和美個海膽飯~幾好食~然後陪毛寶買野~去埋Barbie買零食~好多收獲~夜晚同3隻小妖一齊去食喜迎樓食冬瓜盅祝賀七夕~



2019/10/12
Day 8(日本,九州,福岡縣,福岡市 Japan,Kyushu,Fukuoka Ken,Fukuoka Shi->澳門 Macau)

早呀~今日最後一日係福岡要番澳門喇~~天好晴呢~我地酒店房望出去就係呢個景~



由於我搞掂哂毛寶仲整理緊~我提議我落樓下便利店買野食同咖啡~其實重點係今日合味道出期間限定叉!數量限定~即跑落去睇...真係有喎!!仲要未有人買!!




呢隻叉有咩咁特別?就係專食杯麵既叉~因為有時食到底D麵好難整上黎食...專門針對呢件事而設計既叉~XXXXXD...仲有分右撇子同左撇子用~好貼心~我傻呼呼地攞住3隻叉去俾錢...店員話我知係買兩個杯麵送一隻叉....我心諗:咁我咪要攞6個杯麵番澳門?我最憎攞咁多野~....於是放低一隻叉...極限係攞4個杯麵~...於是一隻我既~另一隻連埋兩個杯麵送俾大比~查實隻叉幾好用既~




拿拿拿我真係有買一堆早餐番上去架~Lawson凍咖啡真係不得之了~好開心~係我呢兩年無得去日本...之前最後係日本飲既一杯啡...係Lawson~




亦都覺得好開心最後我都有食多次炸辣雞扒~真心好食~




黑色包係竹炭牛肉包~好好味好多汁汁(喂)...




本身都鍾意甘酒朕味...竟然有得買即沖版?...買番澳門試試先~




食飽飽我地就出發去機場啦~係酒店直接搭lip落B2搭地鐵可以到機場~直接係博多駅搭機場綫兩個駅就到機場駅~到駅後跟指示行去國際線接駁車駅...轉坐呢個接駁車先可以到國際線~





好似搭幾分鐘就到國際線~毛寶同前面堆人好似團友咁XXXXD




一入去又見番第一日黎時買過野既便利店...依家有大福買....老夫人最鐘意食大福....買哂兩隻味番去俾佢試試~不過佢話有粒真提子係入面既大福好怪XXXXD




好~check in先~雖然網上check左in...但係福岡好似無專用counter俾已check in既人~硬排~都幾多人番澳門~18kg是完美的磅數~





check好in見到好多部扭蛋機...有人忍唔住要扭佢話架車好靚~好勁呀一野抽中最靚哥隻色~





好啦入禁區~




福岡機場唯一唔好就係我地無lounge可以入XXXXD唯有游黎游去睇下有咩做有咩食~見到呢個梅酒kitkat就買左番澳門試試~但唔好八卦呀...好甜好難食XXXXXD最好食既酒味kitkat係清酒味~好彩一盒同毛寶兩份咋~




有人行行下俾野吸引左停低~華~好大個creamia呀~




毛寶聽到佢既召喚~要食食佢~




有人又俾其他野吸引住XXXXXD




食啦~我都肚餓喇~我叫左手邊既普通湯牛肉烏冬同餃子~兩樣都唔好食~毛寶竟然會叫壽喜燒烏冬!!好好味!!食壽喜燒上左癮?




好啦~我地搭澳門航空NX805號班機係14:00由福岡直飛番澳門~係日本番澳門個飛機餐終於好食喇!係牛肉餐!係16:55就飛到番澳門喇~




保佑哥次受19號颳風影響既人!




哥晚番到暫居地...老夫人用呢D迎接我XXXXXXXD好好味...不過我鐘意肉蟹多過膏蟹~唔鐘意食實膏~





拜拜~我唔係淨番好多個旅行寫咋~





總結:
1.使費:1,908mop(機票)+7,318.3hkd(酒店)+1,447hkd(租車加保險)+1,3953.4hkd(現金使費)+5,125.4hkd(碌卡使費)+72mop(電話卡)=29,763.6hkd...8日...還好呀可XXXXD
2.呢個旅行玩得好開心~好鐘意同毛寶兩人自駕遊~
3.第一次踏入九州!心情好開心~亦發現九州好多野玩!我一定會再去!
4.我好掛住日本呀...差唔多兩年無去...如果係以前一年6次旅行時點會有兩年時間無去?唉~
5.呢個日本之旅我懶下懶下咁寫都寫左7個月XXXXXD唉~好耐無寫過總結...
6.咁就寫完我同毛寶去既第50次旅行!你試過同同一個人去50次旅行未~~~
~The End~
~多謝收看~








唔知係咪我迫得毛寶太緊.....
佢對跛仔D泰文歌都開始啷啷上口XXXXXD



2021/08/14的開心事:
七夕嘛~
祝大家七夕團團圓圓~
啾咪~<3

14 則留言:

  1. 50次旅行同一個朋友去真是好難得,本來覺得好多次,但除番你們識左好多好多年,每年3,4次都是正常呀,更難得你們的友誼可以維持咁多年^_^我和你差不多有年半無旅行去,睇怕還要多等幾耐?我比較悲觀,2023年啦>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~我地真係識左好多年~不過同同一個人去50我仍然覺得好難得~感恩有佢陪我~
      如果2023去到已經好好XXXXD我仲悲過你~

      刪除
  2. 日本7-11賣既小食好正呀、可惜我未試過......
    架玩具車仔幾型.....
    妳娘親整隻蟹幾多膏喎.......正
    祝妳七夕團團圓圓.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 真心又抵又出色~
      係幾靚既~
      哥次D蟹真係好正~
      多謝~

      刪除
  3. 我女兒好中意扭蛋機呢種玩意,在東京時見她到扭得好開心,但我唔知佢扭的係乜嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鐘意玩XXXXXD雖然我已經唔細個

      刪除
  4. 回覆
    1. 我其實好掛住新加坡D胡椒蟹XXXXD

      刪除
  5. 唔使感慨,多謝我都係你心中佔一席位噃~😜
    返到澳門換呢個四驅車啦~
    又完一個旅程啦! 我嚟緊得閒啲會繼續寫返遊記先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到你地一家五口生活安好我就開心~
      佢最後係車展試坐左之後放棄左XXXXD
      等你~

      刪除
    2. 多謝你呀小T~
      點解?大細架車?
      寫多幾篇生活文先

      刪除
    3. 架車後座勁細勁唔舒服...唔使旨意車人~

      刪除
  6. 以前一星期兩篇變成兩星期一篇先會拖咁耐,不過係有需要拖...
    唔知幾時可以安心出國,而家歐洲肯畀你入都唔敢入...其實你打左針未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔拖~我就會無野寫喇XXXXD我想keep住哥份旅行感~
      我未打呀~

      刪除