2021年6月19日 星期六

九州自駕遊之旅2019-10-11第六天Part 2(晴天及後轉陰)

上星期日...凌晨5點又頭痛醒...食左藥再訓...決定今日抖抖唔做家務.........上星期一....勁多野做~~不過起身只有丁點頭痛我已感恩~~....上星期二...起身又頭痛~然後又多野做~真係好好玩~.....上星期三...起身好過噚日....但都係有D頭痛;[......上星期四...起身雖然仲有少少痛~但已經好番好多啦~...今日唔算好多野做...好開心~...番埋聽日就要過長周末喇~~下個星期一係端午節放假呀~~連放3日~~....上星期五...呢日一早知會番工番得勁辛苦..因為好多人放假~~但我地太優秀!!竟然準時收工!!放工去食度小月~...之後我做左樣我年半無做既事....就係入戲院睇戲!!!!!!!我揀左去UA~~因為可以食埋我最鍾意既焦糖爆谷~吸引我入戲院既係:無聲絕境2!!!......上星期六...一早起身...因為又頭痛痛醒;(....中午本身諗住去試一間cafe既...點知附近停車場勁爆無位...轉左去巴黎人食法國餐~....然後去mam cotai嘆多次啡....然後去行街...然後夜晚痴痴貢去食丹桂軒做節~~....星期日...家務日...上星期懶左今個星期超多野做~~食飽飯諗住望下聽日叫pizza個app點玩...我求其㩒兩個小食諗住試下...點知我落左單....點解我個人咁戇居XXXXD....大拿拿12隻雞翼飯後送到我屋企~~~.....星期一...選擇端午節唔出街~中午起身用外賣app叫野食...下午剪頭毛睇BW live做運動~夜晚都係外賣app搞掂XXXD...好頹廢既生活~但我鍾意~....星期二....放左3日假一番工救命呀勁多野做~~XXXD....好彩今日收到兩個仔仔既衫衫令我心情好靚靚~~....星期三...番工好多野做~放工勁攰~~....星期四...呢日番番下工個肚痛~~~堅強捱下去~~~~好快星期五架喇.......星期五....一早知今日難過...因為某個崗位做成日...要長企~但我個心熱熱的!!!!!因為我今晚有得去永利意大利餐食餐好既!!!!......星期六.....10點左右醒左~然後同仔仔photoshot呀今日XXXXXXXD....無咩事我都唔會幫佢再換哥套衫衫...除非同我一齊換XXXXXD....好攰~中午叫外賣食然後做家務~做做下聽到pok一聲...以為地拖跌落地....點知毛寶大叫:喂!你衣帽間隻玻璃窗爆左呀!!!.....我跑入房...係成塊玻璃全碎....好彩我有貼防爆玻璃貼....同埋好彩我星期六竟然係屋企即時發現!!....即刻打電話俾裝修公司叫佢搵人黎搞!...然後叫跑落去有平台既單位叫佢唔好出平台住!!我勁驚跌落去整親人!!....好彩好快有人黎拆左玻璃...但新玻璃要10日後先有....下周好似會落大雨...我好擔心...希望呢10日唔好打風;[.....夜晚都係叫外賣食~



2019/10/11
Day 6---Part 2(日本,九州,福岡縣,福岡市 Japan,Kyushu,Fukuoka Ken,Fukuoka Shi->糸島市 Itoshima Shi->福岡市 Fukuoka Shi)

食飽又出發~好似陰陰地天喎...唔通個風到?



之後個景點又係不停上山~




到左~行過望到下面幅相個景...覺得好似望住個相框望出去既風景~(有無人知我講乜XXXD)





呢個景點都有流水麵食喎~~仲要企係度食咁刺激~




呢個景點就係白糸の滝~地址:福岡縣糸島市白糸....Mapcode:224 216 366*47....由芥屋大門過黎要35分鐘~又真係無改錯名喎~中文係白絲瀑布~





仲可以行落少少影多D





然後望落下面...有人釣魚?咁好玩~又反方向望..有人係上游倒魚?!咩玩法?





好似都係毛寶影得好D~我走先喇~






好啦~走喇~




又到另一個景點~雷山千如寺大悲王院...地址:福岡縣糸島市雷山....Mapcode:224 282 023*83...呢個時候有幾粒雨仔~






日式庭園好靚~呢度有1300年歷史





呢棵樹都好出名!有400年樹齡~每逢紅葉季呢度都水泄不通~我地依家唔係旺季~無乜人~




上支香參拜下~我地既願望都一樣~





華~太多樓梯喇~我唔行喇XXXXXXD




臨走見到....下?!要俾入場費架!....即刻拿拿臨放低每人400円=28.4hkd.....




點知俾完錢佢叫我地入去睇...下!原來入裹面先要俾錢架~~唔緊要啦~都睇下啦~有D佛像供奉既~仲有個日式庭園~





抄下人地角度先~





同埋係入面呢度望番出古樹超靚~靚過頭先出面角度睇~我影你今次又影得幾好喎~






然後行樓梯上去既...入到去...有個主持同我地介紹哥度D佛像同古畫...超流利的英文!!....介紹完仲幫我地類似有個祈福既儀式....做完覺得成個人好舒爽~(係我地跪住坐然後主持敲木魚唸經)....係隻腳攰D~但我覺得呢個體驗好特別~真係可以一試~(呢part唔可以影相)




出番黎可以再影相~再行上D有500個羅漢係山頭~好特別~





我覺得雷山千如寺大悲王院呢個景點真係好值得黎~為左哥個特別既祈福體驗同睇下棵400年古樹都值得~











好啦~又經都市高速番福岡市~





行哂景點去還車喇~




毛寶又再次單人匹馬完成一個旅程~揸左754km~




由於我地比預定時間早還車....竟然退番錢俾我地~~~真好~












2021/06/19的開心事:
好彩爆玻璃哥刻我係屋企!
好驚無人係屋企塊玻璃飛落街我係咁先.....
同埋好快有人黎整!不幸中既大幸!

18 則留言:

  1. 💙💚💛💜❤️😸🐾
    時刻╠╣aΡpy開心萬事得

    回覆刪除
  2. 好彩玻璃冇弄到你哋. 頭痛好了未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀都算好彩~
      頭痛常出現~我都由佢了~
      多謝慰問~

      刪除
  3. 條白痴瀑布,毛寶用技術,你相信只係用快門App? 🤔 當然毛寶影得靚啲啦~😝
    日本人的園林設計真係一絕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有,你條友帶老人家去就玩人行樓梯,自己去就唔行,仲唔認之前係玩啲長者?😁

      刪除
    2. 咩呀!成日讚佢做乜鬼!XXXD
      係~係真係靚既~

      刪除
    3. 我鬼知咁易行咩XXXXXXXD

      刪除
  4. 這幾天落大雨,今日重黑雨,你隻窗整好未?瀑布用慢快門影好靚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 未呀~我估今個星期可以整了~因為玻璃要訂~

      刪除
  5. 嘩...瀑布好靚呀,揸咗7百幾公哩好勁呀。
    可以同朋友出外食下嘢呀,舒展下都好好,

    大家都差唔多年半無出行,妳仲有post出,真喺有好多儲備,我就無哂喇,近日香港又斷28日無確診喇,去下妳個邊都唔得,唉!期望年尾可以出行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要佢一個人揸XXXXD
      都係架~
      我懶我慢慢出咋~依家無後生哥時寫等咁快XXXXXXXD仲係慢慢寫緊所以仲有少少貨仔

      刪除
  6. 呢個景點好唔錯,望住古樹諗嘢好似仟醒啲.
    爆玻璃好危險,但你呢次好好彩,萬幸.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個心覺得好平靜~
      都係呀因為我係屋企即時知道...如果無人係屋企可能番到去我都留意唔到隻窗爆左因為我有百頁簾遮住~

      刪除
  7. 瀑布同妳一樣靚呀。
    好彩爆玻璃時妳唔係附近呀。
    頭痛好D未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦~咁我應該都真係幾靚下XXXD(講笑~)
      但聽到即時知道搵人整到都好感恩~
      佢間唔屎都出現~

      刪除
  8. 好彩係12隻鷄翼唔係2個pizza~~
    爆得咁突然?係佢甩左定畀野撞到?
    呢種瀑布水流好粉,周圍形成水氣,似去左仙境,同壯觀的大瀑布有唔同意境...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我真係好Q戇居XXXD
      係無整過野突然爆...傻眼了
      都係~細瀑布睇意境~

      刪除