2021年6月5日 星期六

九州自駕遊之旅2019-10-11第六天Part 1(晴天及後轉陰)

上星期日...中午食椒麻拌麵...搞唔掂~太辣~...下午做少少家務~...就盡情休息~...夜晚食媽媽飯~......上星期一...過左上個禮拜一...成個人番工都精神哂~笑meme的~....不過噚晚訓得唔係幾好~第一晚戴牙套訓感覺怪怪的~狂流口水~.....上星期二...番工勁攰~唉~實在太過份.....俾我見到日本上2gether the movie會有勁多精品.....會有超可愛既watine既畢業公仔匙扣......但要在地先買到............即係一定要搵代購....天呀....冷靜下睇第7次既2getherXXXXD.....上星期三...今日好多個Bright同Win既Live睇~~好忙呀~可惜中午既live at Lunch睇一陣就要番工~只好睇重播~勁唔捨得出門口XXXXXD.....原來今晚有超級月亮月全蝕~我坐係房望望出面~原來我訓係張床都睇到XXXXD....上星期四...好熱~熱辣辣~放工食飽飯做運動~......上星期五....我覺得今日反高潮咁唔多人黎~好開心~.....放工輕鬆時間帶左仔仔s去影相(我講我對brightwin公仔XXXD)...影左好靚既相~之後食味藏~~....上星期六...中午食左terra...然後過左氹仔行下~再去林高咖啡買杯冰滴~成個下午都在睇花姐error遊~夜晚食老上海~....星期日...晨早9點幾起身做家務...好攰XXXD....夜晚獎自己食韓式炸雞~.....星期一....番晏訓多一個鐘~個人係醒晨D~希望呢個禮拜順順利利咁過啦~.....星期二...激爆大雨...啲小朋友又唔使番學黎哂我地度玩喇~~中午大雨到都無番屋企食....好彩順利收工!!!....今日收到兩隻仔仔啲新衫衫喇~~好開心~~......星期三... 噚晚臨訓前去個睡前尿...沖完廁諗住洗手...發現無水!!好X驚...諗緊醒左番工個頭點算...諗哂逃生路線諗諗下諗到訓左XXXXD...起身好彩有水~今日番工勁攰~好多野做~聽日Velence開賣!好緊張~.....星期四...番工無咩特別~~星期五...好開心呢日本身番晏既有得番早~~放左工去食鼎泰豐~~再同仔仔影左陣相~~....星期六...一早起身頭痛...同朗公子去左terra食午餐~~...之後同仔仔影相...探臭蜆...夜晚痴痴貢~~



2019/10/11
Day 6---Part 1(日本,九州,福岡縣,福岡市 Japan,Kyushu,Fukuoka Ken,Fukuoka Shi->糸島市 Itoshima Shi->福岡市 Fukuoka Shi)

早le~今日又係一個大晴天~岩哂~我地今日去第二個城市玩~



攞左車好快就上都市高速~





我地今日係去福岡市西邊既一個城市玩~叫系島(いとしまし)~同福岡唔算好遠~




未食早餐~經過7-11~食食佢~日本自駕有呢度好...過左一間便利店....好快有另一間~仲要有停車場~慢慢買~依家好似話日本便利店無即煮關東煮...想喊...因為我真係好鐘意食架!!湯好飲!!芋絲蒟蒻蘿蔔係我每次必食既!!仲有仲有!!呢串雞肉串勁爆好食!!!!(呢個第一次食)




早晨啡係必需既~無論番工定放假~日本D便利店既凍齋啡係真心好飲!




因為雞肉串好好食我衝入去再買多串~我以為呢串係汁燒雞肉諗住換下口味~點知...原來呢串係燒雞皮.....靜左...我食燒雞皮淨係食脆卜卜哥D...呢D軟奶奶既...er....




食飽飽再出發~泊好車發現停車場望過對面就係景點~第一個景點係櫻井二見浦~地址:福岡縣糸島市志摩櫻井...Mapcode:224 789 270*70.....係福岡酒店黎到呢度大約40分鐘車程~




過左對面馬路望落去~wow~




白色鳥居坐落海邊~潮退時行到埋去~但我唔知幾時潮退XXXXD....白色鳥居身後係夫婦岩~佢地中間條巨大注連繩係每年5月前後都會換上新既~






點都要合照一個啦~




雖然毛寶話最靚既合照係咁




送埋毛寶靚相~個背影咁靚既邊個黎架~






好喇~再去另一個景點~





我地黎到下一個景點...芥屋大門既停車場...地址:福岡縣糸島市志摩芥屋677.....Mapcode:1030 013 306.14....由頭先哥度黎呢度要22分鐘~




諗住行過去買飛上船~因為已經計好哂時間黎~





行近一看...弊喇....今日無得出呀....唔知係咪因為外海有狂風掠過中.........看似風和日麗的今天....係無得出海架~




係睇好靚好靚既玄武岩洞架!!就係我地指住哥度咁近~嗚嗚~





水好清~




由於好傷心....係售票亭隔離...就係浜焼き白浜家....地址:福岡縣糸島市志摩芥屋677-2





環境開揚~






仲有魚缸~~隻鮑魚好大隻~~(餐牌有日英中韓文...唔通係遊客野?)





由於想沖賢者飲...佢又無茶提供...又無茶可以叫....焗住叫左杯橙味既汽水沖....但唔係幾好飲XXXD....380円=27hkd~




一個唔個咩沙律XXXXD....730円=51.8hkd....幾好食...尤其上面有D炸既一塊塊唔知咩~(幾似牛蒡)...不過食得多會有熱氣感~




叫左一板from芥屋既海膽~3,690円=262hkd....唔貴喎~而且都幾好食幾新鮮喎~




仲有車海老刺身~880円=62.5hkd一隻~好味~好有活力~個頭幫我地炸埋~正~(點解我咁唔文明用手攞蝦)






叫左個牡蠣拼盤~1kg..1,280円=90.9hkd...唔貴喎~仲叫左兩隻古靈精怪既貝...勁怪色XXXXD又黃又紫咁...兩隻共900円=63.9hkd~




第一次燒蠔咋我~有少少驚~(其實我乜都驚架XXXD好驚佢突然爆開XXXD)...根據指示將蠔殼平哥面向下開始燒~爆開再反轉燒~






唔知點解覺得你好似台灣夜市D阿哥XXXXXXD




我就帥帥的~




用蠔黎乾杯~都幾大隻~勁鮮甜~~~加少少豉油~仲好食~





到燒怪色蜆~紫色真係好怪異XXXXD...不過係正常扇貝味~







仲叫左碗超熱辣辣既蜆麵豉湯~310円=22hkd...好飲丫咁夠熱~




兩個人食左10,219円=725.5hkd...每人300幾hkd又燒蠔又燒貝又海膽又花刺身咁...都ok丫~唔算太遊客~




好啦~算啦~拜拜~我地有緣下次再黎啦~(但家陣連香港都去唔到)









估唔到開新哥個BrightWin既IG acc都俾人偷相....
去到邊都俾人偷相........(又唔係影得靚)



2021/06/05的開心事:
見到臭蜆~

14 則留言:

  1. Super blood moon 那晚我這兒多雲,睇唔到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我哥晚真係好好彩XXXD訓係床就睇到XXXXD

      刪除
  2. 未出海前望好天,到咁好天居然唔出得海,實在勁失望.
    見到串雞皮就掛念@@軟硬我都啱,早前我買100串急凍返屋企整,用4.5種方法煮都唔對勁......
    你太謙啦,唔靚唔偷啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~都係我唔好~出發前無上網睇下~不過我地平時去旅行就係咁多蝦碌野~
      軟我真係唔得...感覺油油的~...入氣炸唔得咩?
      華...咁耐無見你讚我呀XXXD

      刪除
    2. 不嬲你都準備十足先去,呢次因為見好天先疏忽咗啫
      軟有軟嘅好,煎嘅話8串已經可以煎出一個飯碗雞油,都幾驚......剛買氣炸鍋,未試過
      我成日讚你架啦

      刪除
    3. 查實蝦碌係我旅行中時常出現XXXD
      但係佢迫左出黎D油先好~我唔使食入口喎~
      但你窒我比讚我多XXXXXXD

      刪除
  3. 燒雞皮好似幾唔健康喎⋯⋯
    海膽好平呀!車海老好正呀!
    以前Yahoo blog時我啲旅行相都成日比人偷

    回覆刪除
    回覆
    1. 間唔屎食一次啦~
      依家望番真係好平~
      我都係...仲要偷有我個樣既.....

      刪除
  4. 未食過日本7-11關東煮喎、燒雞串好野味喎?
    我一直好想好似妳地咁買完海鮮即燒即食。
    祝妳端午節快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本便利店既關東煮係超好食...但可惜上年開始唔再賣...淨係賣包裝既...燒雞好食~雞皮唔好~
      即買即燒真係好正~
      多謝你~我都祝你平安健康~

      刪除
  5. 咩事要戴牙套?
    全白鳥居好少見~~
    呢樣避唔到,網上公開左的資料好難唔畀人攞到...

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為訓覺有磨牙...但戴左一路訓一路狂流口水XXXXD
      所以ig D相都有加字~

      刪除