2021年5月22日 星期六

九州自駕遊之旅2019-10-10第五天Part 3(晴天)

上星期日...朝早10點彈醒....起身做家務~中午媽媽煮賈以食日...fika完再做家務...然後母親節大餐係我叫左生蠔..海膽..韓餐..愛玉甜品外賣係屋企舒舒服服咁嘆~~.....上星期一...噚晚係Netflix睇左個叫Twogether既旅遊節目...係一個旅遊節目...最搞笑係講韓文既李昇基同講國語既劉以豪做節目主持XXXD雞同鴨講~見到印尼D景點都好靚~好想有機會去到~今日都多野做~但係今日收到香港寄黎既包褢~~係我為兩隻仔買既衫衫呀~依家好多衫衫換呀~好興奮~......上星期二...心不在焉...可能因為擔心緊下周一...嗚嗚嗚...希望下周一快D過;[.....上星期三...番工唔使忙~幾好~快D過左下個禮拜一啦.....上星期四...救命呀...日日一早起身已經好熱~好想飲凍啡~...晚飯後運動運動一番~.....開始左睇第六次既BrightWin~~好痴線呀我XXXXXXD....上星期五...唔~番工無咩特別~放工去左食旋宮~.....上星期六.....一大早起身~~先去arabica幫人圓埋個凍啡夢....再去試一間新啡...佢明明寫12點開無啦啦行到去先話開1點...唯有去佢附近食拉麵..我唔鍾意拉麵...再行番去頭先間新啡叫多個包同啡試....好難食~~~~~再同仔仔去影靚靚....今日勁熱~~再去睇牙覆診~~再陪人睇傢俬...再買野同攞brightwin既包裹~~同剪埋頭毛....夜晚痴痴貢~好彩早起身先做到咁多野~~.......星期日....中午食麵包...睇win既live at lunch...好好笑XXXD...自己整哥杯野自己都扮唔到好飲既樣XXXD...做家務...夜晚屋企食.....星期一.....我今日做肥貓....我心神恍惚只想今日快啲放工俾我衝去揾你!!!!!....你知唔知精神上既攰衰過肉體上既攰;[......好彩見到你咁精神我又開心番~我終於過左呢個咁難過既周末~~......星期二....今日放工前有少少濕滯...好彩最後準時收工~對眼有d唔舒服有野頂下頂下....頂到好痕痕到標眼水鼻水.....星期三....今日放佛誕假我都無乜去邊~中午食左個杯麵~約左朋友仔去攞訂左既SOURI~~係win仔做CEO既macaron~~估唔到曼谷都送到黎澳門~~好感動~~好多謝朋友仔幫我訂~~.....星期四.....妖....唔舒服...頭痛又發作...對眼仲有d發炎...其中一隻眼望野有d重影....去左睇醫生放病假...醫生俾左兩日我休息.....對眼快d好番啦......星期五...今日起身頭不痛了...眼仔好番少少...睇野都係少矇...但起碼無重影了~~飲左咖啡做住家務等老夫人買野番來我吃~食完又做家務...做完就做運動~夜晚在家吃~.....星期六...又一早去揾牙醫...中午已經痴痴貢....今日熱到痴咗線....下午睇左成個下午error遊....隻眼入面無粒野頂住喇.....但睇野都係有少少矇...夜晚都係痴痴貢~~



2019/10/10
Day 5---Part 2(日本,九州,大分縣,日田市 Japan,Kyushu,Ōita Ken,Hita Shi->福岡縣,太宰府市 Fukuoka Ken,Dazaifushi->福岡市 Fukuoka Shi)

食飽飽就行街啦~行過姆明專門店~日本人出精品既能力真係好強...往往比原產地強好多~一罐潤膚膏都咁靚~



最後兩個款我地揀左呢個送俾朋友~包裝又好~




呢款蛋黃哥面色咁深色發生咩事XXXXXD




有好大間玩具舖...睇你個樣...知你驚XXXXXD




玩具舖隔離又有機舖...殺哂~勁大間~





不過無公仔我地想夾~唯一影下呢個~因為當時有個同事好鐘意呢兩隻野~仲叫毛寶去日本幫佢買XXXXD見到咁大隻仲唔開心死佢XXXXXD不過我係唔會幫你帶番黎XXXD






一早上網搵左各層帶咩行~入下nico and...~我無買衫...係買左呢堆!!!




呢度間mont-bell勁大!!仲有退稅!!正!!





什麼態度!知你搵到件好野喇懶巴Q閉XXXXXXD....好彩我都買左兩件~




次次都入但我次次都無野買XXXD(依家可能會有~可以幫我對仔仔買衫仔XXXXXD)




係呢度入手左件好野!!啱哂之後個旅行用!!




好耐無係Columbia有收獲~




每次去日本都好鐘意去無印~係~香港係有~但我都好鐘意行日本既~




有人買左呢套衫俾菓子軒~型仔~





見毛寶又上又下玩呢本書...八卦望下~





原來一放個放大鏡去D人度會見到佢底哥朕XXXXD




睇下佢著咩襪先XXXXD





睇下佢個袋入面有咩先XXXD好可愛呀~





如果有小朋友呢本書真係值得推薦~好好玩~我同毛寶玩左超耐~




喂!!好抵呀!!細香薰機由3,990円(283.3hkd)降價到2,990円(212.3hkd)....中型既超音波香薰機由4,890円(347.2hkd)降價到3,990円(283.3hkd)....細風扇都有減!買買買!






好羨慕有咁大間無印咁多家品睇...好想澳門都有間




真心推薦...呢隻味當時新出...右邊哥個....貝柱梅雜炊....190円=13.5hkd...買左D去之後個旅行~勁好味~香港有無呢隻味呀?我好掛住~




痴線!!呢個運河城勁好買!!我成手都係!!




對手攞住一堆野上車去晚餐地點~揀左神秘團友極級推薦我既とりかわ 粋恭...地址:福岡県福岡市中央区薬院1-11-15....本身驚哥頭無車位...搭地鐵去可能好D...搭到去藥院大通駅行7分鐘....但毛寶話估計附近會有停車場~橫掂有車~Mapcode:13 287 381.30(餐廳mapcode...見到餐廳再係附近兜下...佢隔離都有幾個停車場)....附近又真係有幾個有料駐車場~




華華華...好驚呀...好似好本地人既居酒屋~我唔識玩架~





0我~原來有英文餐牌~呢度專食串燒既...估唔到毛寶會陪我黎食~




叫左杯梅酒...400円=28.4hkd....本身去居酒屋好似叫啤酒會有型D...但我個人好似唔係好受得啤酒咁....我淨係覺得好凍飲到個胃又飽飽滯滯咁~




個個黎呢度都必定要叫既!!燒雞皮!!佢問我地要幾串?我答:two!!....佢帶住非常非常疑惑既表情望下我....走去燒.....我問毛寶:咩事佢個樣咁老尷?.......毛寶:喂...好細條咋...你玩野呀?.....我:咩呀...你都唔食雞皮既...你唔食我一個人食哂兩串咪碌X?......碟野一黎到...我就知佢表情唔係表達緊老尷...係覺得我係戇居仔XXXXD家陣老尷既係我XXXD...燒雞皮...150円=10.7hkd




我係戇居仔我認XXXXD細兜到....一入口...天呀!!超級的脆同香口~唔會燒唔夠成口油...下酒佳品~




然後我就叫多次雞皮...今次自信滿滿的說:ten!!......今次他的表情告訴我我是一個正常人了~真係真係好好好味~





仲有其他串燒既~雞翼我覺得麻麻....其他都係正常發揮.....而且都唔貴....都係百幾兩百円~相宜價格~










行過便利店見到~買左番澳門試...唔好味~




今日戰蹟~




華華華~紫牌north face下一個旅行即著~藍色mont bell送我媽~綠色mont bell我新風褸~優秀~對杯都好一流~




無印飯~~好滿意減價無印~




等其實最欣賞係nico and...買既made in Japan餐具.....但...搬屋後有D搵到...有D唔見左!!最右邊既大刀叉係度...其他唔見哂





唔見左仲要係我最欣賞既雪糕匙同奶油刀!!!我好鐘意架!!到依家都無出番黎;[





喂!!上緊黎喇!!九州係唯一全綠色無吹襲地區...但齋睇圖都覺得恐佈;[...平平安安呀









2021/05/22的開心事:
全日望到你...雖然我中間餓得滯訓左半個鐘~

12 則留言:

  1. 身體健康至重要呀,休息下都好,
    個購物城幾方便,啱哂妳地,
    我N年前嘅公司好好景架,免費請哂全公司30幾個員工去印尼旅行,5天團,峇里島好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係~
      係呀~又有野食又有野買又有得泊車~
      華!!好勁呀!

      刪除
  2. 好耐無係Columbia有收獲<--- 我都一樣,唔知點解唔太like佢啲嘢。今日係咁fing錢買啦~
    串燒果吓笑死~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉衤..唔知點解哥排對呢個牌子無乜feel~
      哈哈~我地真係玩野~

      刪除
  3. 我睇緊既時候都覺得個雪糕匙好靚好好用,停下來欣賞左一分鐘XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我那消失了的雪糕匙....多謝你欣賞~
      我真係好鍾意佢~

      刪除
  4. 妳又頭痛、好番未呀?眼仔點呀?眼退左炎未?
    妳TaKe Care。

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼好番喇~
      但我今日又頭痛喇~XXD
      知道~

      刪除
  5. 件黃外套好似好面善...
    類似的紅色書以前都有,通常係謎語書、偵探書,塊鏡用黎睇答案~~
    表情可能係嫌消費少...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪因為我都有一件?XXXD
      又幾得意喎咁~
      應該覺得我地好怪XXXD

      刪除