2021年5月8日 星期六

九州自駕遊之旅2019-10-10第五天Part 2(晴天)

上星期日.....一早俾樓下鄰居鎚唔知乜野嘈醒!!!9點幾咋大佬!!!星期日呀!!!咪起身做家務囉...中午老夫人整左雲吞菜麵我地吃...fika完再做家務....夜晚又係屋企食....上星期一....發瘟喇...鐘意左兩隻仔個幾月...我每隔幾日就會夢見Bright........噚晚我又夢見佢...仲要同佢賽跑~~~兩小無猜狀XXXXXD...但有咩好鬥呀點會夠佢跑呀XXXXD人地183cm...我得哥16Xcm....番工係咁啦~食飽飽就做運動~....上星期二...下雨天...個人特別梅~....上星期三...下午放工落勁大雨~條褲濕哂~....上星期四...一朝早有少少雨落~到中午就放晴~~~今日全日做肥貓呢個崗位做到我頭毛濕哂~~我真係同P'Bright一樣咁大汗~XXXD.....今晚睇完第4次既2gether...開始第5次XXXD....上星期五...老夫人大壽之喜~去左間我想試好耐既餐廳食~(係...係我想食既餐廳XXXXXD)...祝你福如東海壽比南山~......上星期六...中午約左3個老小孩去巴黎軒飲茶....一心去試佢個煙燻香茅乳鴿....但同啲點心一樣勁一般般~今日係五一....係我同仕燊既第一次相見紀念日四周年XXXXD.....夜晚痴痴貢......星期日...中午去左澳大間elysee食...好難食XXXD....然後去買左我好鍾意食既明太子紫菜~~夜晚叫左外賣回家吃~~......星期一.....今日有補假~~好開心~~訓到自然醒~~然後食娘親煮既牛肉麵....fika後做家務然後再做運動...我真係好勤力好抵鍚~~.......星期二...番工....人地既黄金周....預左多野做........星期三...噚晚為我對BW公仔係IG開左個新acc....諗住俾我發花癲用XXXD...個名叫brightwin_inmacau....得閒follow下XXXD....唔知係咪開完個acc太興奮....我兩邊鼻哥窿各生左粒暗瘡~......星期四...今日做肥貓個崗位做左成日...朝早還好...下午做到頭毛計仔都濕晒~~不過呢日情緒有啲彷彿...彷彿到做錯野~煩到心愛的杯公子~多謝你救我~~.....星期五....番工無乜野~幾順利~~放工又去左味藏飲燒飯團<3.....星期六.....晨8咁早起左身...噚晚訓得麻麻~~一早帶左兩隻仔去大三巴影遊客相XXXD.....再帶兩隻仔去埋啱啱開既arabica嘆杯啡~....去睇牙醫再去買左幾輪野毛寶先放工....中午叫左外賣去臭蜆度食~~夜晚痴痴貢去食齋慶祝母親節~~~



2019/10/10
Day 5---Part 2(日本,九州,大分縣,日田市 Japan,Kyushu,Ōita Ken,Hita Shi->福岡縣,太宰府市 Fukuoka Ken,Dazaifushi->福岡市 Fukuoka Shi)

走人~



今晚既酒店未有得check in...去多個景點先~呢段都市高速都幾貴...短短的一程要480円=34.1hkd...睇落個景點僻僻地~





我覺得我真係好叻~來到了景點停車場~呀~點解一架車都無既~




原來呢個停車場有分春夏季既使用時間~留意下~




okok~睇埋地圖先~~呢個景點叫篠栗九大の森....地址:福岡縣糟屋郡篠栗町和田1009....Mapcode:55 750 896*52....但我懷疑我係搵左南停車場個Mapcode....因為好似錯的XXXXD...太宰府黎呢度大約25分鐘~




出發喇~





好彩唔難行~





10分鐘左右黎到.....我地專誠黎睇係水中既巨大落羽松架~落羽松在了.....D水呢?




由另一個角度望出去....唔.......D水去到咁出既??





出發前上網D相係咁既....有水浸住落羽松...好仙氣~





其實落羽松既形態都係好靚既~值得影~見佢2018年因為太多人去影相而環境惡劣而閉關...唔知我去哥時係咪仲未好番呢?





睇地圖可以沿住個湖行...試下去南停車場哥邊開始行下先~睇下有無其他落羽松~




但南停車場呢邊行上去得一片有少少禿既竹林...行一陣就走了~







又上番都市高速~630円=44.7hkd番到福岡~




夠鐘有房攞~所以去攞左房先~我地仲有3晚係福岡都係住呢度~Oriental Hotel Fukuoka Hakata Station....地址:福岡縣福岡市博多區博多站中央街4-23.....Mapcode:13 320 478*60.....酒店有停車場....D Parking....好似都係1000円=71hkd泊一晚~由於係停車場行過黎~側門近D~(喂~你攞住哥袋咩黎架?)




華~又幾靚喎~佢2019年4月先重新裝修過~好新~我地住哥時先重開左半年~





係新裝既!但係係細既XXXXXXXD....一房3晚4004hkd....每人每晚667.3hkd....係貴...但真係賣地段同方便性




得兩邊落床...細到....




開兩個篋都有難度XXXXD要自己將D枱櫈移黎移去~




衛浴分開~洗手盤在走廊~





話佢地段值錢...因為佢個電梯可以直落B2到地鐵站!!!....而酒店隔離就係一個超大既商場!!巴之閉!!




放低行李放低幾両又再攞車出發~~




好喇~我記得我搵哥個Mapcode好似就已經係停車場口~




我地今日最後一站就係博多運河城~地址:福岡市博多區住吉1-2....Mapcode:13 319 351*87....由酒店揸過黎2分鐘左右~超大的購物中心~





好肚餓~食完早餐之後去左沙北之後無食過野~依家要醫左肚先~我揀左呢間星乃珈琲店~咦~又撞到你呀伯伯~你都有興趣?一齊食丫~




有中英文餐牌...伯伯叫左熱既水果茶...單點價750円=53.4hkd...都幾貴~如果有叫主食或甜品就換購價650円=46.2hkd




hehe~肚仔餓~我叫左厚切豬扒三文治~700円=49.7hkd...怎麼豬扒治個價格比水果茶還要宜人?...我鐘意呢種日式甜甜汁的豬扒治~呢個真係幾好味喎~但伯伯唔太鐘意~佢陪我食~




我想黎呢間星乃珈琲店因為我要試呢個好出名要排隊既窰燒舒芙蕾蛋糕...雙層680円=48.3hkd...我突然覺得水果茶價格好唔合理XXXXD....有3款糖漿可以揀...楓糖漿...蜂蜜..黑糖~我係楓糖愛好者~一定揀你~我以為佢淋係面...點知佢成樽任你加...我點算好?




不過佢係偏向蛋糕質地....我麻麻~我都係空氣感重哥種~2019年10月呢間名店都落戶在台北~















又宣傳下我個新IG acc先XXD.....叫brightwin_inmacau~~等我帶對仔去多啲玩先~得閒就add我睇我點發花癲~




2021/05/08的開心事:
同左兩隻仔去影靚靚~

14 則留言:

  1. 城門水塘好仙氣喎😆
    住慣好嘢嫌三嫌四🤷🏾‍♂️

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講完又幾似喎XXXXD
      咁係細左D丫嘛~

      刪除
  2. 先補祝伯友生日快樂&身體健康&事事順利
    妳又有新偶像.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝~
      哈哈~但我心入面仲係有仕燊架~XXXD

      刪除
  3. 日本酒店房好多都好細,溫泉酒店就會大D~~
    係另外開多個IG?之前有冇其他IG?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知~仲要係車站隔離既~都估到細~但無諗到咁細XXXXD
      另外開多個IG呀XXXD之前都有但係係private~XXXD

      刪除
  4. 唔係睇到你的介紹,都唔知道有福岡呢個地方,日本去過幾次,只係去过呢三個市,東京/大坂/神戸,其它城市冇去過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實九州真係幾好玩~本身2020有機會訂左機票再去...但可惜;[

      刪除
  5. 日本真喺以人為本,酒店好方便,可以直達地鐵,開埋[ig]幾好呀,
    可以好即時上載,快好多交流

    回覆刪除
    回覆
    1. 真心方便~
      哈哈~純開黎玩下~
      但個acc淨係post仔仔D相XXXXD

      刪除
  6. 我都係睇完"天生一對"之後,迷上左BRIGHTWIN呀!!!!我FOLLOW左你IG架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個名做乜同跛仔隻貓ame差唔多架~~~
      快D同我一齊發花癲啦~~~~真心甜到糖尿~

      刪除
  7. Follow左你個IG啦! 支持支持😂😂😂😂

    酒店有得直落地鐵站~貴啲都抵啦! 我都想屋企搭lift直落就係地鐵站XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝你~得閒睇我發花癲啦~XXXXD
      但屋企直落地鐵咪個個都可以上樓囉XXXXXD

      刪除