2021年2月7日 星期日

九州自駕遊之旅2019-10-08第三天Part 1(陰天)

上上星期日....中午媽媽煮麵..fika後又做埋淨低既家務...下午茶...下午覺...到晚飯XXXD.......上上星期一...噚晚訓得超差~覺得又熱又濕~好似成晚都無深層睡眠咁...可以話無訓過都唔過份~...但我夜晚食飽飯都有做運動~算係咁啦~....上上星期二...噚晚發夢又考中學畢業試....起身就頭痛...好廢~.....上上星期三...仲係有啲頭痛....個人又熱氣...番工發左成日呆.......上上星期四...朝早仲係有啲頭痛...下午好番啲.....毛寶話多謝我呢10年係咁寫旅遊記事...等佢依家無所事事可以睇下~......上上星期五...千年等一朝~終於到星期五~~放工去左食che che~~好好味~~之後剪頭毛~~.....上上星期六...一朝起身爆勁頭痛...朝早去洗車然後食terra....然後探臭蜆....夜晚同舅父團年~~頭痛到無mood出blog......上星期日...起身仲係頭仔痛...食完野嘆啡就做家務...訓個晏覺就食飯...媽媽今晚煎金蠔好好味~......上星期一....今日唔算好多野做...但唔知點解心情有啲低落.....所以獎自己唔做一日運動.....上星期二....心情又靚番~~夜晚食飽飽有做運動~~....上星期三...放工同左公子去食飯呀好開心~~試左雍泰美膳....仲有得睇濕爬既live~~~仲要連續兩個~~~.....上星期四...番工近排都無乜人...以前應該好開心...但依家少客又反而有少少擔憂~夜晚又有濕爬live~~好忙~....上星期五...放工後去左攞年花....再去食enjoy deli~...有左年花...感覺到新年好似要來了~~~......上星期六...朝早特登早啲起身...做咁啲家務...中午唔敢食太飽~食左個豆皮杯烏冬....再去800伴攞梅酒...再去睇餐具....唔敢食太飽因為呢晚帶3隻小妖去天頤~~今晚好正~~.....星期日.....中午媽媽煮左水餃鮑魚麵~又做一陣家務...下午茶...沖左涼終於肯寫blog~夜晚媽媽煮~



2019/10/08
Day 3---Part 1(日本,九州,宮崎縣,高千穗町 Japan,Kyushu,Miyasaki Ken,Takachiho Cho->大分縣, 別府市 Ōita Ken, Beppu Shi->由布市 Yufu Shi)

唉唷~做咩咁陰天既~




呢日酒店無包早餐~梳洗好就出發~




無啦啦有隻千與千尋既錢婆婆既XXXXD




進入森山~突然又見到部長XXXXD





突然由宮崎縣衝到大分縣(Ōita Ken)喇XXXXD




路上見到有伯伯拖住隻臭柴XXXXD




到左我地呢日第一個景點~好靚呀~黃咁咁得黎好靚呀~(但呢個唔係景點黎既XXXXD)......泊好車我地醒起仲未食野~所以係車上面攞D狗屎屁落車食下~




係小食部買埋咖啡.....有D對住黃咁咁草地既枱櫈~我地又嫌佢太正式XXXD行前D睇下先~(查實景點已悄悄出現~)




我地揀左坐呢度~好似野餐咁~





查實我地只係攞左D零食落車飲咖啡食XXXXD個窩夫麻麻~鵪鶉蛋幾好~但有成十幾粒XXXXXD食到我同毛寶覺得一日quota已超標XXXD咖啡幾好~




好~嘆完啡~出發~睇下前面堆雲黑到~




好喇~我地今日第一個景點就係原尻の滝....地址:大分縣豐後大野市緒方町原尻936-1...Mapcode:237 159 341.87....由宮崎噚晚間酒店黎到呢度要1小時19分~




喂!乜又要行吊橋架XXXXXD頂!....貌似好穩陣...但行到中間都係搖搖下架~~好驚呀~~(蛇Ghere t)




行到正面~wow~靚~唔知春天大水量時會唔會更靚呢?諗起冰島既上帝瀑布....頭先咁陰天又有少少陽光藍天喎~




望過少少(相)...咦!有樓梯落去架喎~




好~送多張長曝~(但都係iPhone影XXXXD)




好~行去樓梯哥邊~




見有個位坐低~咁影張合照先~





派毛寶行落去先XXXD




行到落去望番過去就係頭先我地行哥條吊橋~




原~尻~の~滝~~係咪天公造美呀~藍天呀~





我覺得係平面咁樣望住瀑布仲靚~~喂~我好型女~





望緊咩呀望到成隻青蛙咁XXXXD....我記得佢望緊隻好細粒好得意既甲蟲XXXXD




走喇~D雲係咪散咁D呀?





經過便利店~頭先D鵪鶉蛋點夠我地飽啦~食多少少啦靚靚~7仔三文治都OK~加埋熱辣辣粟米湯~正~










呀~
終於捨得出黎出blog~
原因梗係....
要恭祝大家新一年牛年有一個好年!
鼠年大家都實在太慘太慘!
期望新一年....我祝大家:
新年快樂~身體健康~
百毒不侵~團團圓圓~
經濟好轉~財源廣進~
過一個新既好年~
牛年行大吉大運~
大家乜都好~
希望可以快D再有得去旅行啦~
大家新年要過得開心呀*3*



2021/02/06的開心事:
好彩平日keep住做家務~
令我新年前洗邋遢唔算太辛苦~
因為依家屋企係維持簡潔狀態~
所以唔使執屋~

14 則留言:

  1. 先祝妳&auntie
    新年快樂,身體健康,
    萬事大吉,心想事成
    順順利利。
    好羨慕妳哋,已有疫苗,回國內又唔使隔離,又可以出外食晚飯,我地仲要限聚,相信要一段時間才可以解禁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳成日頭痛既、有冇問醫生咩原因呀? Take Care
      瀑布好靚同妳一樣呢......

      刪除
    2. to路霸哥哥~多謝你~~~
      祝你日日都快樂健康~
      雖然我地可以去內地...但我地都好乖乖咁無周圍走~

      刪除
    3. to喂食仔~都係偏頭痛啦~
      野~好衰架~

      刪除
  2. 睇黎對畢業試有好深刻印象...
    吊橋加瀑布,又有探險feel~~
    祝牛年快樂、身體健康、萬事如意...預祝埋情人節快樂~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該無人唔深刻XXXXD都唔明點解要一次過背番初一至高三D古文XXXD有乜謂!
      哥度真係幾靚~
      祝你新年快樂身體健康樣樣好~~~~

      刪除
  3. 下午茶...下午覺...到晚飯<--如果我成日都可以咁就好了🤣
    嚟到瀑布咁啱有藍天,正喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係星期日做完家務先可以咁XXXD
      係~真係好喇有藍天~

      刪除
  4. 小t🥰,祝你新年快樂,牛氣沖天!🐮
    新一年希望你可以去到旅行,我又可以繼續睇到你既旅遊blog!
    不過短期內都應該無機會出國旅行..小t會唔會考慮返內地玩幾日,咁咪可以延續你既旅遊blog囉XDDD 但你應該仲有1-2個旅行未寫,仲有貨賣XD

    吊橋好恐怖😂😂😂😂不過值得既,可以睇到咁靚既瀑布

    日本7-11既三文治好精緻😂對比起香港澳門嗰啲真係差好遠

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Matthew~~~我都祝你新年快樂~身體健康樣樣好~
      多謝呀我都想今年去到旅行....台灣都好丫.....我bookmark左好多間台北餐廳想去試....
      唔會囉~我平日都無特別鐘意去內地~依家更家唔會~
      係呀唔計呢個九州旅行得番兩個旅行未寫咋...你好心水清XXXXD
      其實唔算恐怖既~係我蛇ghere咋~
      日本我覺得family mart既三文治最軟熟~好好味~

      刪除
  5. 新年快樂,身體健康,好想快啲可以離開香港。

    回覆刪除